äitiyslomalaiset unohdetaan näköjään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

shihtzu

Vieras
Meillä on työpaikalla ollut tapana tehdä joka vuosi Talllinnan matka ja olen parina viimeisenä vuotena ollut mukana tuolla matkalla. No tänä vuonna ensin kuulin, että sitä ei järjestettäisikään, mutta nyt tuli tieto että sellainen järjestetäänkin ja viimeinen ilmoittautumispäivä kyseiselle risteilylle oli eilen. No mulle ei kyllä mitään tietoa tuosta risteilystä tullut, kun kuitenkin kaikista muista palavereista kylläkin ja tuohon risteilyyn siis sisältyy palaveri aina.
Vaikka olen nyt juuri äitiyslomalla, niin kyllä minusta minullekin olisi pitänyt tulla tieto tuosta risteilystä, kun sen ajankohtakin on vasta pääsiäisenä ja olisin sinne halukas menemään.
No saa nähdä huoliiko ne minut mukaan :)

Ei välttämättä pyydä, koska noi matkathan on tarkoitettu henkilökunnan virkistykseksi työn lomassa ja sä et ole nyt töissä, vaikka työsuhteessa paikkaan oletkin.
Meillä aluksi pyydettiin esim. pikkujouluihin, mutta hoitovapaalta ei sitten enää pyydetty yhtään mihinkään.

Meillä noi tiedotteet kulkevat yleensä niin, että jokainen saa lapun kun menee töihin, joten jos siihen päivään osuu vapaapäivä voi jäädä tiedote kokonaan saamatta, joten voi olla että minut on muuten vaan unohdettu, sillä ainakin viime vuonna oli yksi äitiyslomalainen kyllä mukana risteilyllä.

Yhteistyössä