Äitiyspakkaus 2008 kuvina ?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Toiveikas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Toiveikas"

Vieras
Onko kellään tallessa Kelan äitiyspakkausen 2008 kuvat? Siis ne jotka olivat Kelan sivuilla silloin kun kys. paketti oli jaossa (nyt siellä ei näy enää kuin yksi kuva koko paketista)? Mielestäni tallensin ne kaikkine tietoineen aikanaan talteen mutta nyt kun halusin verrata uuteen pakettiin, en niitä löytänytkään mistään. Olisin todella kiitollinen jos jollain olisi ne ja voisi lähettää ne minulle toikkas@gmail.com !!!!

No kiitos vain kovasti "vieras". Eipäs vaan KUKAAN (miten yhden ihmisen kysymys voi määrittää kaikkien muiden osaamistason?) osaa google käyttää paitsi sinä. Et sitten noin fiksuna ihmisenä vaivautunut katsomaan mitä kuvia kys. haulla tuli, pilvin pimein? Ei meinaan kovinkaan moni kuvista liittynyt 2008 äitiyspakkaukseen millään lailla. Tais ekan 32 sivun tuloksissa olla 7 kuvaa kys. pakkauksesta joista 4 samaa kuin tuo Kelan sivuilla oleva ja 3 sen vuoden makuupussista. Ja jospa ulkomuistista muistasin joka ainoan vaatekappaleen joka pakkauksessa oli niin enpä olisi varmaan tietoa kaivannutkaan.

Anteeksi kärkäs sävyni mutta harmittaa tällaiset "vastaukset". Tiedän ettei pitäisi alentua samalle tasolle.. mut toi alotti! ;D

Kelan edelliset äitiyspakkaukset:
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/060509132644HL?OpenDocument

(Tulos tuli googlella ihan suoraan haulla "vuoden 2008 äitiyspakkaus")

Kiitos, mutta kuten jo alkuperäisessä viestissä sanoin, tuolla Kelan sivuilla ei ole vanhoista paketeista enää kuin tuo yksi "kokonaiskuva" ja olisin kaivannut kuvia jokaisesta tuotteesta erikseen kuten on aina kuluvan vuoden paketista (äitiyspakkaus kuvina).

Vai onko mulla nyt mennyt jotain todella ohi ja nuo kaipaamani kuvat ovat tuolla jossain..?

Innostuinpas kattomaan nuo kuvat niin jösses että jaksaa olla poikamaiset ja tylsät nuo toppapuvut noissa paketeissa! Hyvähän se että ilmatteeksi saadaan, mutta mutta....vois se silti olla ees kivan näkönen :)

Innostuinpas kattomaan nuo kuvat niin jösses että jaksaa olla poikamaiset ja tylsät nuo toppapuvut noissa paketeissa! Hyvähän se että ilmatteeksi saadaan, mutta mutta....vois se silti olla ees kivan näkönen :)

Vuoden 2008 toppahaalari ei todellakaan ole poikamainen! Mun kahdella tytöllä on ollut käytössä. Minusta 2008 on noista pakkauksista lähes ainoa, jonka haalari on oikeasti täysin neutraali eli käy yhtä hyvin tytöllä kuin pojalla. Minun tytöillä on ollut oikein asustettuna erittäin tyttömäinen. :)

Yhteistyössä