äitiyspakkaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
nyt näkyy vielä olevan jaossa tuo 2009 vuoden pakkaus. Kuinkahan myöhään aikaisempina vuosina on jaettu edellisvuoden pakkausta? Mulla laskettuaika on heinäkuun lopulla ja mietin että kummankohan pakkauksen saan....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
nyt näkyy vielä olevan jaossa tuo 2009 vuoden pakkaus. Kuinkahan myöhään aikaisempina vuosina on jaettu edellisvuoden pakkausta? Mulla laskettuaika on heinäkuun lopulla ja mietin että kummankohan pakkauksen saan....

v.2007 mulla oli la heinäkuun lopussa ja sain v.2006 pakkauksen

Yleensä on vaihtunu huhti-toukokuussa.. Itsellanikin on LA heinäkuun lopussa ja ajattelin lähettää ne kelan hakemukset toukokuun loppupuolella, haluaisin sen uuden, vähän vaihtelua, kun niin paljon jo oon nähny tota 2009 pakkausta..

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Mitä väliä sillä on minkä vuoden paketti se on..?Anteeks, mut mä en ihan oikeesti ymmärrä?

jos ei vaikka tykkää siitä tän vuotisesta? :xmas:

Ottaa sitten rahana ja käy ihan ite omin pikku kätösin valkkaamassa ne kamppeet kaupasta... ;) :p

Mitä väliä sillä on minkä vuoden paketti se on..?Anteeks, mut mä en ihan oikeesti ymmärrä?

Joka kerta, kun on keskustelua tästä äitiyspakkauksesta, ei voi kuin ihmetellä mammojen valituksia. Olkaa h******i kiitollisia, että on edes mahdollisuus tuollaiseen lahjaan. Kovin monessa maassa ei todellakaan jaeta ILMAISIA äitiyspakkauksia! Milloin on väärän värisiä vaatteita tai muuten vääränlaisia. Ärsyttävää rutinaa.
Antakaa eteenpäin jos ei kelpaa ja lopettakaa se rutina!

Alkuperäinen kirjoittaja veetu:

Joka kerta, kun on keskustelua tästä äitiyspakkauksesta, ei voi kuin ihmetellä mammojen valituksia. Olkaa h******i kiitollisia, että on edes mahdollisuus tuollaiseen lahjaan. Kovin monessa maassa ei todellakaan jaeta ILMAISIA äitiyspakkauksia! Milloin on väärän värisiä vaatteita tai muuten vääränlaisia. Ärsyttävää rutinaa.

Pakko peesata :/

Alkuperäinen kirjoittaja veetu:

samaa mieltä! :/ mutta suomalaiset mammat on niin hyvälle oppinu tuon suhteen, että on sitten vara aina narista niistä ilmasista vaatteista :kieh: ikinä se pakkaus ei tule olemaan sellanen että kelpais avosylin kaikille...

mulla oli viime vuonna laskettu aika myös heinäkuun lopulla ja pakkaus vaihtu siten, että pystyin kikkailemaan itselleni uuden pakkauksen kun en heti lähettänyt hakemusta. :) Olis kyllä kelvannut se edeltävän vuodenkin, eipä ne kovin radikaalisti toisistaan poikkea kuitenkaan.

Yhteistyössä