äitiyspakkaus ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

katsku

Vieras
ajattelin nyt kumota kaikki huhut ja melskeet, on kuulunut kamalan negatiivisia sävyjä tämän vuoden elikkä 2005 vuoden äitiyspakkauksesta..
Itse saimme sen juuri ja sehän on mitä upein, sisältöineen...Kelan sivuilla ovat kuvat vääristävät mielestäni, ja näin ollen haalarikin on ihanan heleä mintun vihreä, puhumattakaan rukkasista ja töppösistä, IHANAT, minä itse olen ainakin tyytyväinen enkä vaihtelisi kenenkään kanssa tätä!!!
Olkaa hyvillänne että meillä suomessa on näin hieno pakkaus!!!

Ja me tehtiin juuri mieheni kanssa päätös, että jätetään pakkaus ottamatta. Kiitos kamalien värien ja vaatteiden. Ollaan nähty pakkaus luonnossa ja täytyy sanoa sen olevan kauhea!

No meitä on moneen lähtöön.. Meillä on rahat senverran tiukalla, että olen ollut hirveän iloinen tosta pakkausesta (mulla kyllä vuoden 2004). Vaatteet on ahkerassa käytössä (osa kyllä vielä liian isoja), vaikka en ehkä itse olisi ihan just samanvärisiä ostanut, mutta ei vauva siitä välitä mitä sillä on päällä...

Makuasioista ei sovi kiistellä. Turha se tietysti on pakkausta ottaa pölyttymään jos mielummin ostaa itse mieleisiään tavaroita.

Ei käy kateeksi niitä jotka pakkauksen kokoaa...ihan sama vaikka olisi laatikon täydeltä pelkkiä valkoisia vaatteita, aina ne on jonkun mielestä IHAN HIRVEITÄ :-)

Täytyy kyllä sanoa, etten voi tajuta näitä joka puolelta satelevia kriittisiä kommentteja. Äitiyspakkaus on maailmassa todella harvojen etuoikeus ja siis lahja suomalaisille perheille. Suomessa asiat ovat näköjään liian hyvin nykyään, kun väreistä kehdataan vahdota noin uskomattomasti. Samat ihmiset ovat kai niitä, joiden on ihan pakko ostaa uusimmat vuosimallin mielettömän kalliit vaunutkin ollakseen varmasti muodinmukaiset. No, tehkää ihmeessä niin ja ostakaa myös huippuhienoja vaatteita vauvallenne, jos ulkonäkö on teille noin tärkeää. Kannattaisi kuitenkin ottaa huomioon, että pienimpien vauvanvaatteiden käyttöaika on hyvin lyhyt ja ensimmäiset pari kuukautta vietätte kuitenkin enimmäkseen kotona (vai ?). Kannattaako todella hyljeksiä ilmaiseksi saatavia hyvälaatuisia äitiyspakkauksen tarvikkeita?

Samaa mieltä, sitä että kannattaako valittaa näin hienosta etuudesta. Toki ymmärrän, että ei kannata ottaa pakkausta jos ei vaatteita käytä. Jos jollakin on varaa ostaa kaikki vaatteet vauvalle viimesen päälle muodikkaita, niin siitä vaan. Toivottavasti osaavat kierrättää vaatteita jos ei omille lapsille, niin meille muille.

Täyttyy kyllä korjata hieman. Myös yksi syy siihen, että ei oo pakettia otettu on se, että meillä on valmiiksikkin niin paljon vaatteita, että jää parhaimmillaan pitämättä. Nämä vaatteet eivät todellakaan ole kalliita merkkivaatteita, vaan kirpparilta ja tutuilta löytyneitä söpöjä, omaan makuun sopivia vaatteita!

Hei Oona!
Jos te jätätte äitiyspakkauksen ottamatta, niin voisittehan antaa sen eteenpäin... Minä esim asun Saksassa, enkä saa ko pakkausta. Haluaisin sen kuitenkin mielelläni. Olisiko mahd. että sittenkin ottaisitte sen ja lähettäisitte minulle. Maksan tottakai postikulut+ vaivanpalkaa!
Mietitkö sitä?
Odotusterkuin,
Liisi

Hei!
Katselin tuossa pakkauksen kuvia ja sen mielelläni tänne ostaisin.
Luin, että Kela maksaa 140 Euroa, jos pakkausta ei ota. Minulle pakkaus maksaisi yli 270 Euroa.
Maksan kyllä 170 Euroa +postikulut sille joka ei ota pakkausta, vaan lähettää sen minulle!
Win-win-tilanne, eikö?
Onko kellään halua käydä kauppaa?
Odotusterkuin!
Liisi

Joo siis meille saapui joku viikko sitten äitiyspakkaus, ja tää nyt on minun elämäni kolmas pakkaus.. Nii... Tuota.. siis se LIUKUVOIDE!? Ennen oli vaan ne kortsut mut nyt oli liukuvoide.. Siis mitäs siel kelas aatellaan.. Että paikat löystyy synnytyksessä niin että joutuu ottaa kakkosen käyttöön vai???

*ei oo kärsiny kuivuudesta*

Heiduliinille: aika monet kärsii kuivuudesta synnytyksen jälkeen ja siihen tuo liukkari on tarkoitettu. Ei ainakaan suoraan sinne kakkoseen :D
Hienoa, jos Sinä et ole kuivuudesta kärsinyt!!!!

Yhteistyössä