Äitiyspakkaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sone
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sone

Vieras
Mitäs muut on mieltä?

Tässä pähkäilen kantsiskohan ottaa pakkausta kun entinen olis viel ihan ok kuosissa ja 2005 vuoden pakkaus on minun mielestä hirveen samanlainen kun nyt kelan sivuilla esillä oleva.

Mitäs te muut olette tehneet? Jos otatte rahana niin mihin olette käyttänyt sen?

Minä otin pakkauksen molemmille vaikka meillä oli ihan sikana muutenkin vauvanvaatteita, mutta minä säilytänkin pakkaukset niin saavat sitten aikuisina ne itelleen jos tahtovat!

Otan kolmannelle rahana, ne vaatteet ovat aivan liian isoja alkuun ja kuitenkin tulee ostettua kaikkea itsekin. Muita tarvikkeita en tarvitse, esim. kynsisakset, peitteet ja pussilakanat löytyy omasta takaa. Taidan ostaa sillä rahalla vaikka pinnasängyn tai jotain.

otettiin kuopukselle rahana ja ostettiin sillä vaippoja, tuttipulloja, tutteja, puutereita, rasvoja, sideharsoja, vaatteita ym. tarpeellista, mitä vauva tarvitseekaan :)
ei tarvittu pakkausta, koska vaatteita oli jäänyt esikoiselta paljon ja sukulaisiltakin niitä tuli paljon..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä otin pakkauksen molemmille vaikka meillä oli ihan sikana muutenkin vauvanvaatteita, mutta minä säilytänkin pakkaukset niin saavat sitten aikuisina ne itelleen jos tahtovat!

mä ajattelin myös näin. tosin en säästä kaikkia vaatteita, vaan valikoin sieltä joitakin, joita heille itselleen säästän.

Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

mä ajattelin myös näin. tosin en säästä kaikkia vaatteita, vaan valikoin sieltä joitakin, joita heille itselleen säästän.

Tosi ihana idea! Siitäpuoleen vois ottaakin pakkauksen että vois antaa sitten perintönä! Mutta toisaalta on ihan älyttömästi kaikkea tavaraa säilössä ja tilaa vähän..

Meillä kyllä on ihan älyttömästi vaatteita, mutta ne on tyttöjen suurinosa.. Nyt on poikaolo :D

hmmm..

Minä otan pakkauksen, kun esikoisen pakkaus on levinnyt pitkin maailmaa. :snotty:
KUNHAN SE EHTISI SAAPUA ENNEN SYNNYTYSTÄ EDES!!!!! :headwall: :kieh: |O :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Minä otan kakkoselle rahan, koska esim. äitiyspakkauksen haalari on tosi epäkäytännöllinen ja vaatteiden laatu muutenkin aika huono. Ostan rahoilla itselleni mieleistä vaatetta vauvalle joista muutaman koltun voin sitten säilöä muistoksi.

Oma äitini on säilönyt mun vauva-ajalta lähes kaiken, ja niitä karkeaa kangasta olevia vaatteita ja epäergonomisia rintareppuja on nyt kaapit täynnä kun en raaski niitä poiskaan heittää, kun toinen kerran on niitä vuosikymmeniä muutoissa mukanaan kuljettanut ja vaalinut.. On tosi vaivaantunut olo aina kun vaatekomerolle menee ja näkee ne laatikot.. Omien lasten kohdalla aion siis hillitä omaa säästämisvimmaani ja säästää vain pari vauva-ajan vaatetta.

Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:
Minä otan pakkauksen, kun esikoisen pakkaus on levinnyt pitkin maailmaa. :snotty:
KUNHAN SE EHTISI SAAPUA ENNEN SYNNYTYSTÄ EDES!!!!! :headwall: :kieh: |O :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Samaa odotellaan täällä, pakkaustilattu kelan sivujen mukaan 30.11, mutta eipä näy eipä näy :kieh:

Just 3.1. tuli äitiysavustusrahat tilille ja huomenna mennään törsäämään. Kolmonen saa uuden turvakaukalon eli se raha menee siihen eikä ihan riitäkään. :)

Kakkoselle otin myös rahana ja ostin vaatetta, kun tyttö syntyi. Esikoinen oli poika ja pakkaus oli minusta niin poikamainen 2005, että en sitä tytölle tahtonut. Lisäksi 2003 pakkauksen kaikki vaatteet ja muut oli edelleen oikein loistokuntoisia niin ei tarvinnut senkään takia. Ja ovathan ne edelleenkin käypiä tälle kolmoselle. Aika vähän on tullut käytettyä ja se makuupussi ei mene miksikään.

Jotain ihanuuksia tossa uudessa pakkauksessa oli ja ne olen jo bongannut itselleni kirpparilta. :)

Yhteistyössä