Hae Anna.fi-sivustolta

Aito Burberry?

Viestiketju osiossa 'Muotifriikit' , käynnistäjänä Koo, 13.08.2006.

1. Koo Vierailija

Ystäväni on hankkinut muutaman Burberryn huivin Huuto.netistä ja minäkin kävin selailemassa niitä sivustoja. Voiko olla mahdollista, että yhdellä ihmisellä on noin monta huivia myynnissä? Kaikki uusia ja käyttämättömiä. Esim.kohdenumero 36290992.

2. Koo Vierailija

Jatkan vielä...tarkoitin siis, että ovatko aivan oikeasti aitoja? Japanin markkinoille kuulemma valmistettu.

3. Raisa Vierailija

Hmmmm....Sinuna jättäisin väliin tuon "burberryn" jos haluat ostaa huuto.netistä aitoa niin mielummin sellaiselta joka on ne itse ostanut esim.Suomesta. Burberrya kun myydään niin paljon "aitona" vaikka se ei sitä ole. Eli ole varovainen!! Ja myyjät joilla on tukuttain uutta tavaraa ja vielä erityisen halvalla, varo myös heitä.

4. mary Vierailija

tuttava toi intian goalta matkalaukullisen huiveja joissa bb-logo. feikkejä jotka olivat maksaneet noin 2 euroa kpl. yritti myydä niitä työkavereilleen hintaan 15-20 euroa kpl!

laadusta sen tunnisti eli eivät olleet niin pehmeitä tai pehmeän näköisia kuin bb:n laatuvillaiset huivit.

5. jackie Vierailija

Niimpä niin, joskus oikein pistää vihaksi kun feikkikaupittelijat myyvät kopioita suurella voitolla - tälläkin hetkellä myynnissä esim "dioreita". Kiinassa laukkuja saa kymmenellä eurolla ja vöitä, huiveja ym. muutamalla eurolla...selkeästi hyvä business joillekin...

6. Koo Vierailija

Onko aidossa Burberryn huivissa ommeltuna sitä pesuohjelappua? Minä en nimittäin näitä tuotteita yhtään tunne, joten en tiedä vaikkei niissä mitään olisikaan, mutta katselin vain ystäväni huivia eikä siinä ollut pesuohjelappua. Tuntuu aika ihmeelliseltä, että myynnissä todellakin on läjäpäin kys.merkin huiveja. Ei kai kukaan nyt noin paljon ns.virheostoksia tee, että myisi niitä koko ajan pois? Aina kun huudot sulkeutuvat, niin uutta pukkaa taas myyntiin.

7. ..... Vierailija

Pesuohjelappu löytyy aidosta BB huivista, mutta yleensä (silkki ja villa) pestään kuivapesulla eli käyttö pesulassa. Omia aitoja huiveja olen kyllä myös silti pessyt viileässä vedessä (tietty omalla vastuulla) ja eikä kuinkaan ole vielä käynyt.

8. asteri Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Minäkin panin ko. silkkihuivini koneen käsinpesuohjelmaan, kun ajattelin että silkkiähän täytyy voida pestä vedessä, vaikka se pesuohjeessa kielletään. Käsinkanttaukset hieman kiristyivät, muuten ei mitään.

9. Sarah Vierailija

Minä olen pessyt Burberryn villa-, angorasekoite- ja kashmirhuiveja pesukoneen villapesuohjelmalla kylmällä tai korkeintaan 30 asteisella vedellä ja laittanut paljon huuhteluainetta. Niistä on tollut tosi hyviä, oikeastaan parempia ja pehmeämpiä kuin ostettaessa, eivätkä ole enää sähköistyttäneet pitkiä hiuksiani.

10. vierailija Vierailija

onko aidossa Burberryssa mitään nyörejä muovisilla kiristimillä ponchon hupussa? Kirpparilla myynnissä poncho, johon myyjä erikseen kirjoittanut, että aito. Epäilyttää vaan noiden muovisten osien vuoksi. Kuvaa en saa tähän liitettyä.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri