Aito hiuspidennys...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nanna8o
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nanna8o

Jäsen
19.05.2005
940
0
16
Koria (Kouvola)
Kattelin tossa nettiä ja löysin sinettipidennys kuituja jotka voisin tilata. Mut haluaisin kuulla hintahaarukkaa paljon maksaa niiden päähän laitto?

Ihan kampaamolla, entä joku tutun kampaajan tekemä kotona? Hintahaarukka-arviota vaan haeskelen, kiitos :)

Älä ikinä pistä sinettejä, ne pilaa omat hiukset: sitten kun haluat ne pois.
mielummin ompelu, parempi ratkaisu omille hiuksille!
Hintahaarukka on kova, riippuu missäpäin asut.

Itse suosittelisin micro ringejä, oli useamman kuukauden päässä kunnes eilen otin pois. Laittaminen onnistuu itse jos on kätevä käsistään ja omaa hyvän peilisysteemin että näkee takaraivonsa. Minulle laittoi kaverini, tunteroinen meni ja helppoa ku heinänteko. Suosittelen että tilaat hiukset ulkomailta, saat reippaasti halvemmalla samaa laatua.

Niin ja hinnoista vielä, omat maksoivat noin 40e ja kahdesti sain pään täyteen, grammoja en nyt kuollaksenikaan muista mutta ei mitään hiirenhäntää tullut. Rohkenin tilata ulkomaiselta tukkusivustolta ja se kannatti. Hius oli laadulta täysi kymppi 100% remyä, aoin laittaa vielä samat takaisin kunhan taas jaksan pitkää tukkaa. :--) Ja laittaminen oli tosiaan ilmaista.
http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?topic=1343.0
Tuossa ketjussa kattavaa keskustelua pidennysten hankkimisesta.

[QUOTE="vieras";22831291]Niin ja hinnoista vielä, omat maksoivat noin 40e ja kahdesti sain pään täyteen, grammoja en nyt kuollaksenikaan muista mutta ei mitään hiirenhäntää tullut. Rohkenin tilata ulkomaiselta tukkusivustolta ja se kannatti. Hius oli laadulta täysi kymppi 100% remyä, aoin laittaa vielä samat takaisin kunhan taas jaksan pitkää tukkaa. :--) Ja laittaminen oli tosiaan ilmaista.
Aitohiuspidennysten ostaminen
Tuossa ketjussa kattavaa keskustelua pidennysten hankkimisesta.[/QUOTE]

mistä tilasit?

Yhteistyössä