Aivan hirveä vaimo

  • Viestiketjun aloittaja Naimisissa m43
  • Ensimmäinen viesti
Naimisissa m43
Yritän joka päivä parantaa tapojani siivoan ku käskee niin pihalla ku sisällä yritän mielyttää joka lailla teen ruuat vk.loppuisin painan työitä koti tilalla 12-18h aina vain kaikki on hänen mielestä peestä en ole toki ollu aikaisemassa elämässä mikään pulmunen mut olen niin paljon muutunu vuosien varella ku ikää on tullu ja lapsi ym ym mitä vittua mun pitäisi tehä NEUVOJA kiitos kun ei jaksais taas aloittaa alusta rakentaa kaikkea
 
vierailija
m43 Sorry kun tulee näin myöhään, mutta LOPETA. Kaikella ystävyydellä siis. Olet liian kiltti ja se koituu omaksi kohtaloksesi. Teet jo nyt liikaa. Et ole mitään velkaa kenellekään. Pistä rinta rottingille ja sano että joko kelpaan näin, tai en ollenkaan. Tsemppiä!
 
Sonia
Yritän joka päivä parantaa tapojani siivoan ku käskee niin pihalla ku sisällä yritän mielyttää joka lailla teen ruuat vk.loppuisin painan työitä koti tilalla 12-18h aina vain kaikki on hänen mielestä peestä en ole toki ollu aikaisemassa elämässä mikään pulmunen mut olen niin paljon muutunu vuosien varella ku ikää on tullu ja lapsi ym ym mitä vittua mun pitäisi tehä NEUVOJA kiitos kun ei jaksais taas aloittaa alusta rakentaa kaikkea
Joillekin naisille ei mikään riitä näköjään. Ja on huomannut että olet liian kiltti ja sinua voi käskyttää mennen tullen.

Neuvon sinua nousemaan kapinaan, istutat hänet keskustelemaan asiasta ja sanot suorat sanat. Kysyt mitä oikein haluaa kun ei mikään kelpaa. Ei siihen kannata edellistä elämää vetää, vaikka olisit ollutkin ennen epäonnistuja, jos olet muuttanut tapasi ja elät ok elämää, se pitäisi riittää.

Jos ei halua keskustella, vaadi mukaasi perheneuvolaan keskustelemaan, siellä selviää viimeistään mitä haluaa sinusta.

Olen vanha nainen, joka on saanut oppia kantapään kautta ettei kiltteys riitä parisuhteessa, jos toinen on jyräävä tyyppi. Sen jälkeen kun otin luulot pois raivoavalta ja pelottavalta mieheltä, on suhteemme muuttunut paremmaksi. Huomasin että käytti hyväkseen minun alistuvaisuuttani ja pelkoani. Myönsi olevansa epävarma tyyppi ja ilmeisesti koki että huuto ja riehuminen pistää toiset pelkäämään.
 
Viimeksi muokattu:
Kuulumisia?
Yritän joka päivä parantaa tapojani siivoan ku käskee niin pihalla ku sisällä yritän mielyttää joka lailla teen ruuat vk.loppuisin painan työitä koti tilalla 12-18h aina vain kaikki on hänen mielestä peestä en ole toki ollu aikaisemassa elämässä mikään pulmunen mut olen niin paljon muutunu vuosien varella ku ikää on tullu ja lapsi ym ym mitä vittua mun pitäisi tehä NEUVOJA kiitos kun ei jaksais taas aloittaa alusta rakentaa kaikkea
Ap mitä kuuluu? Onko tullut parannusta tilanteeseen, vai oletko vielä samassa jamassa? Ehkä et ole uskaltanut tehdä mitään vaimosi suhteen.
Olisi mukava tietää onko tilanne muuttunut.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä