Aivan järkystu käyttäydyin viikonloppuna..Cipralex ja alkoholi..??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaaap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aaaap

Vieras
Meillä oli kaveriporukan pikkujoulut ja aluksi kaikki menikin ihan hyvin. Loppuiltaa kohden olin heittäytynyt puhumaan TODELLA rivoja, ja käynyt käsiksi muutamaan miespuoliseen ystävääni..:/ Parisuhde on todella hyvällä mallilla ja huomiota en tosiaan tarvitse enkä halua muilta miehiltä kun omaltani.

En ole ikinä käyttäytynyt noin!! Niin kamala morkkis ja paska olo, mieheni tietysti oli kanssa paikalla ja aivan äimänkäkenä minun käytöksestä.

Käytän cipralexia paniikkihäiriön hoitamiseen, tiedän ettei minun kärsi tämän lääkkeen kanssa yhtään väkeviä ottaa kun menee heti jalat alta, mutta voiko se vaikuttaa humalakäyttäytymiseen tässä mielessä??

Kyllä voi, jokusen läheisen kans olen huomannut että tekee agressiiviseks viina+mielialalääkkeet. Ja itellä oon huomannut että kontrolli voi mennä täysin.

Alkuperäinen kirjoittaja näin;25130011:
Viinalla ja Cipralla ei ole yhteisvaikutusta, vaikka ei suositella käytettävän samaan aikaan

no milläs perusteella niitä ei sitten suositella käytettävän yhdessä jos kerran mitään vaikutusta ei ole? Kumpikin vaikuttaa käytökseen joten miksipä ei yhdessä voisi vaikuttaa vaikka miten...

Olen kyllä ennenkin ottanut olutta kyseisen lääkkeen kanssa, mutta nyt oli pikku paussi (resepti hukassa) ja olin n.5päivää ilman lääkettä. Kun taas pe otin. Ja sitten käyttäydyin näin..Aivan järkyttävää. Ei yhtään minun tapaista...:`(

Alkuperäinen kirjoittaja näin;25130045:
Katos, sitten lääkkeen tuoteseloste valehtelee

Tuoteselosteessa tuskin tarkoitetaan ettei voisi käytökseen vaikuttaa, vaan sitä että ei ole sellaista vaikutusta kuin kolmiolääkkeillä viinan kanssa.

Mun mies käyttää myös Cipraa ja se otti toissa pe lääkkeen keskellä päivää tyhjään mahaan.Lähdettiin sitten iltapäivällä reissuun niin tuo oli aivan pöllyssä melkein koko illan ajan, ihan ilman alkoholiakin :o Ennen ei ole ollut mitään sivuoireita!

No ei vaikuta,oot kännänny liikaa.
Käytän kanssa cipraa ja 2 viinilasillista ei muuta minua miksikään hirmuks.
Ei vaikuta lasilliset mitenkään.

Siis otin kyllä ihan reippaasti olutta n.6-10 illan aikana. Ei minullakaan muutama mitään tee. Ja ei ennen ole tehnyt vähän isompi määräkään sillointällöin..Mutta nut kävi näin. Ehkä sitten olin liian kännissä..en vaan ikinä ennen ole ollut kännissä tuolla tavalla että lähentelen ystäviäni, huoh. Jos vaikka hyppäis hirteen..:/

Mulla on paniikkihäiriöön myös lääkkeet, jotain citalopramia se on. Lääkitys on luultavasti ikuinen, joten mun pitäis olla juomatta koko loppuelämä. Missään ei ole kielletty alkoholin juomista, kunhan ei ala käyttämään lääkkeitä väärin ja ota niitä alkoholin kanssa. Kyllä mä joskus juon, mutta koskaan ei oo tullu mitää oireita tai sivuvaikutuksia...Eikä käytöshäiriöitä, mitä nyt normaalia pikkuhumalaa.

Minulla menee jalat alta tästä lääkkestä ilman viinaakin ja huono olo,vapinaa, ja raivareita yms. olen syönnyt 3 viikkoa vasta. toivottavastti olo helpottaa jo pian muuten sotken kaikkia asiani...

Itse söin ciproja puoli vuotta ja aivan samalla tavalla vaikutti tuo lääke alkoholin kanssa.
Olen (olin :rolleyes: ) aika siveellinen, enkä ollut harrastanut seksiä ennen tuota kesää muuta kuin niiden kahden miehen kanssa joiden kanssa olin ehtinyt olla pitkässä parisuhteessa, mutta nuo lääkkeet poistivat kännissä ihan kaikki estot, ja ei varmasti ole yhtään tuttua miestä jota en pussaillut, lääppinyt tai purrut tuona kesänä... erittäin noloa... Yhden yön juttujakin oli ihan kiitettävä määrä, niistä en todellakaan ole ylpeä, mutta... kerranhan sitä vain eletään :D
En onneksi muuttunut aggressiiviseksi tms. todella helpoksi ja kevytkenkäiseksi vain.

Heti ku lopetin lääkkeiden popsimisen, niin luonne muuttui taas normaaliksi, onneksi.

Onneksi olin sentäs sinkku!!

Itse söin ciproja puoli vuotta ja aivan samalla tavalla vaikutti tuo lääke alkoholin kanssa.
Olen (olin :rolleyes: ) aika siveellinen, enkä ollut harrastanut seksiä ennen tuota kesää muuta kuin niiden kahden miehen kanssa joiden kanssa olin ehtinyt olla pitkässä parisuhteessa, mutta nuo lääkkeet poistivat kännissä ihan kaikki estot, ja ei varmasti ole yhtään tuttua miestä jota en pussaillut, lääppinyt tai purrut tuona kesänä... erittäin noloa... Yhden yön juttujakin oli ihan kiitettävä määrä, niistä en todellakaan ole ylpeä, mutta... kerranhan sitä vain eletään :D
En onneksi muuttunut aggressiiviseksi tms. todella helpoksi ja kevytkenkäiseksi vain.

Heti ku lopetin lääkkeiden popsimisen, niin luonne muuttui taas normaaliksi, onneksi.

Onneksi olin sentäs sinkku!!

Kunnia meni, mutta maine toisaalta kasvoi :D

Yhteistyössä