Hae Anna.fi-sivustolta

Aivan liian tiukka... APUA!

Viestiketju osiossa 'Yleistä keskustelua' , käynnistäjänä Tytsy13, 16.03.2019.

1. Tytsy13 Vierailija

Elikkäs siis olen 13 vuotias tyttö (Neitsyt) ja emättimeni on aivan liian tiukka...
    Poikaystäväni kanssa olisi tarkoitus harrastaa tässä lähiaikoina ensimmäistä kertaa seksiä mutta tiedän että hän ei tule mahtumaan sisääni millään ilmeellä koska kun olen kokeillut sormetusta niin sisään mahtuu vain 1 sormi ja kosteus on ollut joka kerta kunnossa kun olen kokeillut.
    Ja no siis tarttisin apua, että voisitteko kertoo jotain vinkkejä miten saisin sitä suurennettua.

2. Mitähän jos... Vierailija

Sinun olisi nyt syytä vakavasti miettiä tuon esittämäsi asian sijaan sitä, että olet ihan liian tietämätön ja epäkypsä aloittamaan aikuiseen elämään kuuluvan asian. Kysymys ei siinä ole leikistä, vaan vakavasta ja loppuelämääsi vahingollisesti vaikuttavasta asiasta.

Altistat itsesi niin sukupuolitaudeille kuin henkiselle vauriolle, joka tulee vaikuttamaan suuremmin kuin voit kuvitella. Tämä suhteesi tulee ihan varmasti piankin loppumaan, jopa pian sen jälkeen, kun olet "antanut". Leimaudut tytöksi, jolta aina saa. Sinua ei siten lähesty pojat muuten kuin tuo asia mielessään. Rakkaudesta siinä ei todellakaan ole kysymys vaan hyväksikäytöstä.

Juttele luottamuksella äitisi, terkkarin tai lääkärin kanssa, jotta saat oikeaa tietoa ja kaikinpuolista opastusta näissä asioissa. Sydäntäni ihan kylmää, kun ajattelen, mihin olet itseäsi noin nuorena laittamassa. Voit olla keholtasi nainen, mutta mielesi on vielä lapsen. Siksi et osaa pelätä tosielämän tulevias uhkia.

3. vierailija Vierailija

Täysin oikeilla jäljillä ensimmäinen kommentin jättäjä. Itse tiedän että kyllä se tiukka pillu kelpaisi vaikka toista sattuisi, mutta pitää muistaa ajatella myös itseään. Se on vielä tiukka syystä.
    SC:svarten69 ;)

4. vierailija Vierailija

Taidat olla kuule lain mukaan alaikäinen.

5. vierailija2 Vierailija

Niinpä, alaikäinen vielä 5 vuotta!!!
    Mitenhän suu sitten pannaan, jos sattuu ns. vahinko ja lapselle tuleekin lapsi? Abortti on vaikea kokemus ja voi vahingoittaa elimistöä pysyvästi. Näitä kannattaa todellakin miettiä kunnolla, ennen kuin riskeeraa elänänsä ja muidenkin siinä samalla.

On huhupuhetta, että eka kerrasta ei voi tulla raskaaksi. Kyllä voi.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri