Aivan mahdoton yhdistelmä - Viggo ja mustikat..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vilukissa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vilukissa"

Vieras
...pitää mun oikeesti varoa, mitä toivon....;)

Ehdin tässä ääneen lausumaan, ettei me taideta ehtiä enää mustikkametsään ollenkaan, kun nyt niitä marjoja piisais yllin kyllin...No, iltavillien aikaan kävi sitten miehen serkku muina naisina oven takana..ja toi meille mahdottoman ison ämpärillisen mustikoita :O :p!

Aivan ihana ylläri ja ikikiitollinen olen kyllä...ja nyt niitä tässä sitten perkailen...muttakun :ashamed:...mä erehdyin laittaan tuon telkkarinkin vahingossa päälle (joo, ikään kuin pystyisin sitä katsomaan :headwall:..)ja suoraan Neloselle..ja eikös sieltä tule Taru Sormusten Herrasta ja jumalainen Viggo :p :heart:....

...se Mies on kyllä niin NAMI, jotta!.....*huokailee*

...ja perkaapa tässä nyt sitten noita mustikoita :kieh:..!! Mä oon jo muutaman kerran saanut noukkia tuolta pussista nuita roskia, kun oon sitten mennyt viskomaan ne puhtaat mustikat roska- astiaani :headwall:...ja niin mahdottoman sujuvasti niitä kuulostaa myös tippuilevan pitkin keittiön lattiaakin...:snotty:..muttakun...munhan on siis samallla kuitenkin sekä perattava että todellakin katsottava tuota Miestä :p...

..joten mä taijan istuskella tässä näiden mustikoiden kanssa vielä kaaauuuaaannn, ennen kuin olen saanut urakkani valmiiksi...ja sitten mun on ehken ihan viisainta mennä ihan suosiolla nukkumaan lattialle :O, sillä mä vahvasti epäilen näkeväni äärimmäisen herkullisia unia, mitkä eivät kestä sängyssä pyörimistäni ollenkaan...:p...mustikoiden keskellä lilluvasta Viggosta :P....:D

..että tämmönen oli ihan pakko jakaa ;)...!!

[QUOTE="...";24354742]Perkaat mustikoita, tuijotat Viggoa (:heart:) ja samalla vielä kaksplussailet. :O oot sä aika kone.[/QUOTE]

...no mutku :ashamed:...siis niinku..:snotty:..eiks me kaikki äidit olla semmosiii -tämmösii..:D..monitoiminaisia ;)

Yhteistyössä