Aivan uskomaton hyväksikäyttäjä! Ole millainen vaan niin aina olet vääränlainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras...

Vieras
Kyse siis raha-asioista. Enkä ole varmaan ainoa jolle on käynyt näin. Sain siis perintöä joku aika sitten ja siinä mukana mm. jokunen metsätila. Anoppi oli nyt saanut selville tämän asian ja aivan heti oli kärkkymässä rahaa minulta. Voivotteli miten hänellä ei ole mitään ja rahaa pitäisi saada ja miten häntä oikein ahdistaa tämä raha-asia kun hänellä ei sitä ole. Lähes tulkoon uhkaili sillä miten hän kuolee kohta kun ei ole rahaa. Siis koko vierailu oli tuota valitusta. Ja miten minun pitäisi ANTAA hänelle sitä rahaa ja ostaa hänelle oma asunto kun häntä ahdistaa siinä vuokrakämpässä jne.
Valitettavasti vielä tiesin miten käy jos sille selviää tuo asia koska hänen erään tuttavansa tuttava kuoli ja hän tunsi tämän perillisen. Oli alkanut pyytää lainaa häneltä ja meillekin kertoili vuosien ajan miten sillä on kyllä antaa hänelle ja ei kaipaile rahojaan. En tiedä miten monia tuhansia siltä "lainasi", mutta yhtään ei maksanut takaisin. Tuo lainaaja oli laittanut nyt rahahanat kiinni viime talvena niin hirveää sättimistä sai kuunnelle siitä kun käytiin anopilla. No olin sitten anopilla suhteellisen hiljaa asiasta ja niin oli miehenikin. Kunnes minulta meni hermot ja kerroin miten minulla on suunnitelma ostaa uutta maata rahoillani niin johan tämä alkoi sättiä juurikin perinnöksi saamaani asuntoa miten se pitää purkaa ja kuinka kamala se on ja alkoi vittumaisesti naureksia väliin. Lähdimme sitten mieheni kanssa kotiin ja keskustelimme siitä miten tässä varmaan tulee käymään ja miten tästä asiasta pitää lapset erillään. Pakko tästä on purkautua kun en voi kavereille oikeasti sanoa mitään ja ne ei oikeasti tiedä tuota perintöjuttuakaan ja parempi niin koska onnenonkijoita riittää:(

Siinä vaiheessa kun luultiin köyhälistö luuseriksi niin haukuttiin miten kamala elämä minulla on(siis oikeasti olen tullut hyvin toimeen vaikka käynkin kirpparilla) köyhänä kun pitää kirpparillakin käydä niin nyt kun sitä omaisuutta on tiedossa niin olen kitupiikki luuseri ja haluan vain pahaa ja toisten kuolevan kun en anna rahaa.

Yhteistyössä