aivokasvain

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tulossa hulluksi?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tulossa hulluksi?

Vieras
olen peloissani.en ole uskaltanut vielä lääkäriin.
kaikki alkoi kun pari vuotta sitten kun yhtäkkiä silmät sumeni,siis pysyvästi vähän ja sitten ostin silmälasit ja nyt silmäni on sumentuneet lisää,siis näkö heikentynyt.
kärsin välillä kovasta päänsärystä,en pääse sängystä ylös koko päivänä ja ibumax yms auttaa hetkellisesti.
niskat on usein kyllä kipeät mutta nyt vasta olen alkanut kokemaan kovaa kipua,siis päänsärkyä,se oli todella kipeetä kun päätä olisi halolla hakattu.
nyt on alkanut korvat soimaan,siis semmoista huminaa kuuluu korvista koko ajan :(

myöskin saan jotain mielialamuutoksia kun äksyilen helposti ja olen hankala.

ikää vasta 28 vuotta ja pelkään kovasti että olisi aivokasvain.

kävin terveyskeskuksessa mutta lääkäri epäili vaan migreeniä ja antoi lääkkeet migreeniin ja panacod reseptin.
yksityisellä kai saa parempaa palvelua mutta kun se maksaa niin paljon.

onko kellään ollut aivokasvain epäilyä tai on ollut kuvauksissa ja on aivokasvain todettu?

itselläni on pää kuvattu 2008 kun epäilivät toista sairautta mutta silloin en vielä kärsinyt tästä päänsärystä näin kovaa eikä näköni ollut sumentunut.
voiko kasvain kasvaa vaikkapa parissa vuodessa ja aiheuttaa kovaa särkyä..kun 2008 minulla ei havaittu aivoissa tai päässä mitään.
ei kasvaimia,ei mitään.

kiitos.

Minulla on ollut aivokasvain ja se laji/sijainti ei vaikuttanut näkööni. Päätä särki aivan älyttömästi yöllä ja särkylääkkeet eivät pysyneet sisällä. Kannattaa varata aika neurologille ja pyytää magneettikuvaan. Kovin paljoa kasvain ei kyllä kasva 2 vuodessa mutta tietenkin jos on vaikkapa takaraivossa sopivassa kohtaa niin voi vaikuttaa näköön. Itselläni oli agressiivinen kasvain, joka oli patologin mukaan kasvanut 15 vuotta ja siksi oli saavuttanut huikean kokonsa (halkaisija 9 cm, lääkäri vertasi appelsiiniin). Käy ensin neurologilla ja silmälääkärissä ja ala tekemään niska ja hartiaseudun jumppaa venytyksineen. Kovassa tuskassa yrittää melkein mitä vain. Mutta kun menet neurologille niin vaadi magneettiikuvaan. Ei se nyt elämää kalliimpaa ole ja kunnallisessa pääset lähetteellä jonoon ja jonossa saattaa edetä nopeasikin etenkin kun olet tuon ikäinen.

[QUOTE="vieras";23050631]Mä ihan aikuisten oikeesti menisin eka lääkäriin ennen kuin varaisin mitään fysioterapia aikoja.[/QUOTE]

Ap:hän on jo käynyt lääkärissä. Kuulostaa lähinnä Tension neck ongelmalta, tinnitukselta ja likinäköisyydeltä. Aivokasvain ei oireile noin.

Yhteistyössä