aivoverenkiertohäiriö synnytyksessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelokas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelokas

Vieras
mitä siis tarkoittaa, kun mulla synnytyspapereissa lukee, että synnytyksen aikana määrittämätön ohimenevä aivoverenkiertohäiriö?
Sairaalassa ne ei sanonu mitään.. onko kellään ollu? tai tiiättekö mitä tuo tarkottaa?

Eiköhän sinut olisi jatkohoitoon rivakastikin ohjattu ja asiasta vähintään sinulle mainittu, jos tuo häirio olisi tulkittu vähänkään vakavaksi?
Voithan soittaa synnytyssairaalaan ja kysyä tuosta. Jos asia sinua vaivaa, etköhän pääse tarkempiinkin tutkimuksiin.

Tyypillistä ettei asiakkaalle kerrota juuri mitään. Joko papereihin on joutunut väärän asiakkaan tietoa, niitä sattuu paljon. Tai sitten sinulle ei ole kerrottu mitään, itsekin olin ikävässä tilanteessa kun en saanut ajoissa tietojani kriittisessä tilanteessa eri osastoilta. Pyydä lisää tietoja, ja jos et saa asiallisia tietoja ajoissa, ota yhteys sairaalan potilasasiamieheen, joka auttaa sinua pitämään puoliasi ja tämä kehittää myös sairaalan toimintaa jatkon varalta, edistämään sitä näkökulmaa jossa potilas on oikea tasavertainen ja arvokas ihminen ja jonka kustannuksella tehtyjä virheitä ei voi jatkuvasti kuitata villaisella välinpitämättömästi.

mulla on aukkoja synnytyksestä kun työntivät tramalia ensikipuun. Mutta nyt vaan mietin, että kun toinen synnytys tulossa ettei toistuis ja jos jollain muullakin on noin. kuulostaa aika pelottavalle, mutten tiedä sitten, sanana aivoverenkiertohäiriö saa pelkäämään, mutta voiko olla joku lievempi juttu kuitenkin,

Yhteistyössä