Ajatelkaa mikä isä lapsella on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti21
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti21

Vieras
Eilen illalla kun olin vessassa niin meidän 1v4kk ikäinen tyttölapsi ylsi lipaston päälle ja kun avopuoliso jättää tupakkiaskin liian lähelle reunaa että neiti sen saa otettua,noh,se sitten sai otettua sen askin sieltä ja oli katkonu kaks tupakkia niin avopuoliso sitten suuttui oikeen kunnolla ja haukku meidän lapsen idiootiksi..Ite ku vessasta pääsin niin räjähin sille että meidän lapsi ei ole mikään idiootti että ite oot..Meillä muutenkin suhde menee aika alamäkee kokoajan..Ukko nälvii ja alistaa minuakin..Se onkin viiminen tikki sitten tässä suhteessa jos kuulen vielä kerran sen haukkuvan joko lastamme tai minua..

Alkuperäinen kirjoittaja No:
ajattelen joo että millasen kusipään kanssa viitsit lapsen vääntää. Otan osaa.

No kuuleppas kun asia on näin että se ei ole ollut aikaisemmin tuommoinen,ei edes silloin kun lasta ei vielä ollutkaan.

Kannattaisko istahtaa alas ja vaikka ihan asiallisesti kysyä ja jutella mikä sitä ukkoasi vaivaa kun käyttäytyy noin. Ei mitenkään syyttävään sävyyn vaan ihan asiallisesti, niin kuin ihminen ihmiselle... :) Jos ei vielä senkään jälkeen tapahdu mitään tai ei pysty keskustelemaan niin teet niin kuin pitää.

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti21:

No kuuleppas kun asia on näin että se ei ole ollut aikaisemmin tuommoinen,ei edes silloin kun lasta ei vielä ollutkaan.

Voi vitsi mitä teinix meininkiä :D Päivitä tapahtumat Faceen kaikille teidän kavereille niin ehkä saat viestin sitä kautta paremmin perille...

Ai niin. Tämä kaikki tuli ihan puun takaa. Niin aina, niin aina. ihana ja täydellinen mies muuttui yössä erilaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Mr:
Kannattaisko istahtaa alas ja vaikka ihan asiallisesti kysyä ja jutella mikä sitä ukkoasi vaivaa kun käyttäytyy noin. Ei mitenkään syyttävään sävyyn vaan ihan asiallisesti, niin kuin ihminen ihmiselle... :) Jos ei vielä senkään jälkeen tapahdu mitään tai ei pysty keskustelemaan niin teet niin kuin pitää.

No muuten kyllä,olisin valmis puhumaan miehen kanssa että mikä sitä vaivaa mutta se aina sanoo vain että "ei mikään" ja kun se ei yleensä puhu mulle koskaan jos sillä jokin painaa mieltä..Sanoin eilen sille että meillä on paljon parannettavaa tässä suhteessa ja että normaalissa suhteessa pitää pystyä puhumaan ihan mistä asiasta vain toisen puoliskon kanssa..Mutta meillä ei tehä niin..Minä kyllä puhun mutta mies ei..

Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:
No kyl tuo oli ihan miehen vika ,kun jätti tupakat lapsen ulottuville!
Ois ihteensä haukkunut idiootiksi eikä uteliasta laps parkaa...
Koitahan kestee nahoissas :hug:

Asiassa olet aivan oikeassa,miehen vika se silloin on jos ei pidä huolta omista tupakeista ja katso mihin jättää ne..Ite laitan hyvin kauas ja korkealle ettei neiti niitä saa varmasti otettua kun ei osaa onneksi kiikkua vielä tuoleille.

Kannattaa kasvaa ensin itse aikuiseksi ennenkuin alkaa lapsia väsäämään.
Mikset itse siirtänyt sitä tupakka-askia kun näit että se on sellasiessa paikassa mistä lapsi sen saa.
Olisit nostanut vaikka keittiön yläkaappiin ja kun mies kyselee niin sanonut että mihis olet jäöttänyt en ole nähnyt.
Eiköhän se opi kun muutama aski katoaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ei lapsia lapsille:
Mikset itse siirtänyt sitä tupakka-askia kun näit että se on sellasiessa paikassa mistä lapsi sen saa.
Olisit nostanut vaikka keittiön yläkaappiin ja kun mies kyselee niin sanonut että mihis olet jäöttänyt en ole nähnyt.

No eipä sitä kovin vessasta käsin voi alkaa siirteleen mitään tupakkiaskia kauemmas..

Niin varmasti tapahtuu monissa suhteissa, suomalainen mies kun pääsääntöisesti ei osaa puhua. Itsessäkin on silloin tällöin samaa vikaa.

Veikkaan kuitenkin että joku ukkoasi painaa tai on painanut jo pitkään. Stressiä töissä, stressiä kotona, väsymystä jne jne jne. Yritä kuitenkin sitä puhumista, kyllä sieltä suusta jotain saattaa tulla kun tarpeeksi potkii :) Pitkää pinnaa se varmasti vaatii ja hermoja ei saa menettää koska sen jälkeen työ pitää aloittaa alusta. Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja ei lapsia lapsille:

No eipä sitä kovin vessasta käsin voi alkaa siirteleen mitään tupakkiaskia kauemmas..

No sieltä vessasta kuitenkin näki missä se aski on.Ilmeisesti.Vai?

Ai niin. Tämä kaikki tuli ihan puun takaa. Niin aina, niin aina. ihana ja täydellinen mies muuttui yössä erilaiseksi.

Onko se ihan mahdotonta ymmärtää, että vaikka mies on ennen lapsia ollut aivan maahtava ja ihana, ei se välttämättä olekaan isänä yhtä loistava kuin aiemmin poikaystävänä? Poikaystävän ja isän rollit kun ovat täysin erilaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Onko se ihan mahdotonta ymmärtää, että vaikka mies on ennen lapsia ollut aivan maahtava ja ihana, ei se välttämättä olekaan isänä yhtä loistava kuin aiemmin poikaystävänä? Poikaystävän ja isän roolit kun ovat täysin erilaisia.

Mielipiteitä tähän kiitos!

Olisitte olleet vaan ihan tyytyväisiä, ettei lapsiparka ehtinyt laittaa suuhunsa niitä tupakkejanne. Ihan käsittämätöntä alkaa lapselle räyhäämään tuollaisesta kun on ihan oma mokanne. Minkä ikäinen lapsi? Jos tuosta jo mies hermostuu, niin mitähän seuraa sitten kun lapsi oikein tosissaan alkaa koettelemaan hermoja uhmallaan jne.

Yhteistyössä