Ajatelkaa, minun mies meni naimisiin tietäen ettei voi antaa tekemääni loukkausta anteeksi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkupioni.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pikkupioni.

Vieras
Sain juuri tietää, että mieheni ei ole vieläkään kyennyt antamaan anteeksi sitä miten loukkasin häntä ennen kun menimme naimisiin. Silti hän meni kanssani naimisiin! Olen ihan poissa tolaltani. Sain eilen riidan yhteydessä tietää tämän asian.

Kyseessä siis EI ole mikään pettämis/kolmiodraama, tähän ei liity sellaista dramatiikkaa. Mutta asia liittyy miehen henkilökohtaiseen elämään ennen kuin tapasimme. Olin luullut, että olin jo saanut anteeksi ja asia oli "unohdettu", mutta taas se pulpahti esiin entistä voimakkaammin ja sain kakistettua miehestä ulos ettei hän ole koskaan antanutkaan anteeksi.

Olen tosi voimaton, epätoivoinen. En voi elää pyytäen anteeksi uudelleen ja uudelleen. Toisaalta en kestä miehen vihaa asian vuoksi minua kohtaan. Koen että ollaan umpikujassa. En siedä miehen asennetta, hän on alkanut ärsyttää enemmän ja enemmän. Eilen huusin hänelle MIKSEI hän sanonut tuota ennen avioliittoamme?!

Yhteistyössä