En oikeastaan ajattele ikääni sen kummemmin. Täytän loppuvuodesta 27v. Joskus tunnen olevani henkisesti paljon paljon vanhempi, kun taas toisinaan on ihmeellistä ajatella että minäkö muka olen jo tämän ikäinenOlen siis aikuinen ja lapsi samassa kropassa
Joskus harmittaa kun nuoren fyysisen ikäni vuoksi ihmiset saattavat kuvitella etten tiedä elämästä mitään. Kaikenlaista näihin vuosiin on kuitenkin mahtunut. Ja hyvä niin. Tunnen itseni kaiken kokemani jälkeen viisaammaksi ja osaan mielestäni katsoa elämää eri kantilta kuin jos että olisin elänyt ns tavallista tasaista elämää
![]()
Minä luulen että on jotenkin yleisinhimillistä ajatella omien kokemusten perusteella, etteivät muut tiedä elämästä mitään - ajatukseen syyllistyvät niin nuoret kuin vanhemmatkin.
Minun tyttäreni teki taannoin tilaustyön yhdelle oikein mukavalle vanhemmalle rouvalle ,joka kehui tuotokset, mutta totesi myös että tulee olemaan mielenkiintoista nähdä kuinka tyttären työt syvenevät sitten, kun hän "aikanaan joutuu kokemaan joitain oikeita vastoinkäymisiä ja menetyksiäkin eikä elämänsä ole enää pelkkää ikäisensä pintaliitelyä."
Tytär hymyili ja totesi että varmasti tulee aikanaan olemaan monenlaista mielenkiintoista.
Kotimatkalla pysähtyi kukkakaupan kautta ja käväisi sitten viemässä narsissit veljensä, isänsä ja tyttärensä haudoille.