Ajattelin valehella yhelle ukolle että oon neitsyt menisköhän läpi??:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heh....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heh....

Vieras
Kun en varmaan ikinä saa ketään ja nyt ois seksiä tarjolla niin en taija puhua lapsista mitään...kaveri nauro et huijaa et oot neitsyt :D vaikka on 4lasta...23v olen. juu,lapset isällään joka toinen viikko ja mulla nyt viikko vapaata pitää vähän hurvitella kun ei oo 6vuoteen tullu oikeen juhlittua ja kaverin 30synttärit on:) keskellä viikkoa tuiterisa:D

eiköhän se karu totuus paljastu siinä vaiheessa kun mies alkaa tuikkia nakkiaan rappukäytävääsi

miehet eivät ole läheskään niin tyhmiä näissä asioissa kun jostain käsittämättömästä syystä uskot

Tuskin kannattaa valehdella. Reaktio saattaa olla, että "Mikähän sussa sitten mahtaa olla vikana?".

Tämä kokemuksesta. Mä olin 20-vuotiaana oikeasti neitsyt. Harva sitä tiesi, mutta ne jotka tiesivät eivät ottaneet asiaa kovin myönteisesti. (Olen sen jälkeen ehtinyt harrastaa sexiä ihan pirun paljon...)

löystyyköhän tuo alapää oikeesti ihan kauheesti kun synnyttää,kehtaanko enään ikinä olla kenenkään muun kans? en oo eron jälkeen ollu kenenkään kans vielä ja nyt saisin

Ootko tosissas? Varsinkin jos toi on joku spesiaalijuttu siis ettet oo saanut aikoihin eikä haju milloin seuraava kerta niin onko kivaa pilata se teeskentelemällä jotain mitä ei ole? Ja eiköhän ukko huomaa vedätyksen, jos ei oo ihan tollo.

Eihän sun tartte lapsista puhua, mut ei kuitenkaan tarvi sanoa olevas neitsyt. Onko kaikki sitten neitsyitä joilla ei oo lapsia :D

Yhteistyössä