AJATUKSESTA YRITYKSEEN 10

  • Viestiketjun aloittaja sade81
  • Ensimmäinen viesti
sade81
Lissu28 28+26 Y12/05
Neilikka 26+26 Y01/07
Iipi 32+36 Y02/07
Angsteri 28+31 Y3/07
Erica 31+34 Y3/07
Anna 27+25 Y04/07
Minni 26+25 Y04/07
Rosa78 29+32 Y05/07
Ballerina 30+28 Y06/07
Sade81 26+28 Y06/07
Pimmu 22+24 Y05/07
Mi-iu 22+26 Y08/07
 
sade81
ja heti unohdin Maijuliinin..

Lissu28 28+26 Y12/05
Neilikka 26+26 Y01/07
Iipi 32+36 Y02/07
Angsteri 28+31 Y3/07
Erica 31+34 Y3/07
Anna 27+25 Y04/07
Minni 26+25 Y04/07
Rosa78 29+32 Y05/07
Ballerina 30+28 Y06/07
Sade81 26+28 Y06/07
Pimmu 22+24 Y05/07
Mi-iu 22+26 Y08/07
Maijuliini81 26+26 poika 08/06, TJOT 08/07
 
sade81
Mulla tökkii nyt niin pahasti että en saa tota jännäilijälistaa tänne..viitsiikö joku auttaa...

Saanalle tsemppihalit!! tiedän tunteen niin hyvin, me oltiin aikanaan 3kk etänä ja meinasin hajota, mua ei tosiaan ole luotu etäsuhteisiin ja on kyllä rankkaa. Yritä ajatella että ei kestä enää kauaa ja sitten saatte olla yhdessä aina. Ja kovistele tosiaan sitä pomoasi vielä hiukan lisää jos ei muu auta!

Minni, et ole mitenkään säälittävä..sitä vaan toivoo niin kovasti että itsekin olen sortunut testaamaan vaikka järki sanoisikin että nega sieltä tulee. Nyt syö vaan hyvällä omallatunnolla vähän makeaa ja mitä ikinä mielesi tekee. Itse ainakin olen ottanut nyt sen periaatteen, että kun menkat tulee niin saa hemmotella itseään =)
 
Saana...
Ei olla vielä muutettu takaisin kotiin, mies muuttaa huomenna. Nyyh. Onneksi Kolli jää mulle seuraksi :)

Iipi, mulla on mennyt ohi, miksi muutatte pienempään?

Ja nyt pois koneen ääreltä. Ihanaa :)
 
mi-iu
Saanalle ja Minnille pahoittelut!!

Mä tein edellisellä viikolla yli 60 tuntia töitä, ja nyt oon ihan poikki... Mies oli mun iloks sitten imuroinut ja vaihtanut lakanat ja saunakin oli päällä kun tulin kotiin niin ja sitten se teki iltapalaks lämpösiä leipiä <3... Oli ihanaa :) kyllä se sittenkin osaa mua hemmotellla.... sanoinkin sille et voisin tottua tähän joka päivä :D (siinä vaiheessa miehen silmät varmaan pyöri päässä ja kuului eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..) *heh*

Mut muuten nyt ärsyttää... sillon ku menin sinne haastatteluun päikkäriavustajapaikasta... se haastattelija sanoi että on jo valinnut siihen ihmisen... (eihän noin saa tehdä, kesken valintaproserssin valitsee eikä mulle ilmota mitn ettei enää oo mitn haastattelua) niin se sit myöhemmin joskus tossa soitti että se peru ketä ne ajatteli siihen että vieläkö oon kiinnostunu... sanoin että en oo et ihan palkan takia, se on niin huono...
Sit se sumpli ja sumpli, teki semmoisen ratkaisun että sais hoitajan palkan ja on puolipäiväavustaja ja puolipäivää toisessa ryhmässä... ja kysyi että oonko kiinnostunu, no tottakai olen!
Ja tänään soitin sille niin eiköhän se oo haastattelemas jotain muuta jolla "on enemmän kokemusta" ja mussunumussun... eli se siitä sitten...
ÄRSYTTÄVÄÄ!!!

Muuten täällä on menkat ohi ja menossa kp8... ja huomenna tosiaan se gyne... voi apua! vielä vajaa pari viikkoa ovikseen... luulisin...
 
Minni80
Siis mä en yhtään ala tätä mun kiertoa/menkkoja. Alkaa, ei ala, alkaa ei ala. Nyt ei tuu taas yhtään mitään. Mut siis testi jonka tein aamulla oli niin selvä nega kun vaan voi olla. Mut on tää nyt p*rseestä että yhden kierron aikana ehtii toivo herätä ja sit taas saa pettyä monta kertaa. *huokaus* Tulee sellanen olo et ei oikeesti oo elämää kun ajatukset pyörii tasan sen ympärillä mitä housuista löytyy. (hmmm... erikoinen lause: )
 
sade81
mi-iu, ihan uskomatonta touhua!! huomaa että ei ole kyllä ennen tainnut palkata ketään, tai ei ainakaan kovin usein jos noin pahasti sössii jne. Siis tarjosiko se sitä paikkaa sulle sillon puhelimessa ja sovitte että mietit ja soitat johonkin mennessä? jos tarjosi, niin ei se silloin voi muuttaa mieltään..

Inhoan tuollaisia ihmisiä!! ja muutenkin inhoan jos ei voi luottaa toiseen. En nyt kirjoita enempää kun tämä tökkii niin katoaa muuten vielä tämäkin vähä teksti.
 
Minni80
Mikä päivä, tuntuu että kaikki on pielessä.

I hate:
1. Finnejä (miks naaman täytyy kukkia vaikka 30-kymppiset lähestyy, ja muut kun pillerit ei pidä tätä perhanan aknea kurissa!grrr)
2. Menkat
3. Viikonloppu on vaan kerran viikossa, ei yhtään kiinnostais työt nyt.
4. Tuntuu että koko ajan kadulla tulee vastaan raskaana olevia naisia, ja ajatukset ei pyöri paljon muualla. Hmph.
5. Puolitutut ihmiset jotka utelee "koskas teille tulee vauva". Grrrr!!!
6. Kesäloma on ohi ja nyt odotellaan sitten JOULUA! Siihen on ihan MEGApitkä aika, grrr!
7. Hiivatulehdus. Ei saa syödä sokeria tai mitään mikä maistuu hyvältä, muuten kutiaa niin pirusti ja seksikin sattuu. Eli edes suklaasta ei voi hakea lohdutusta.
 
mi-iu
sade, se laitto mailissa että olenko kiinnostunut.. ei oikein muuta...

ja se on iältään jo tosi vanha ja mua on kyl niin ottanu aivoon kaikki mitä se höpöttää.. Siis ensinnäkin se pitää mua ihan pentuna joka ei osaa eikä tiedä mitään.. Kohtelee just niinku olisin joku 5v. Tokas kerran puhelimessa ku sanoin siitä palkasta.. että jos sulle laitetaan se hoitajan palkka niin sulla on vastuu koko ryhmästä ja joudut olemaan niiden kanssa yksinkin... sanoin että niin tietysti, mulla on ollu yksin myös alle 3vuotiaita kokonainen 13lapsen ryhmä... se vaan tokas siihen että no oothan sä käyny kyl ton sun koulus....

ja sit se sano että sillä toisella jota se nyt haastattelee on enemmän kokemusta niin ois pitäyny sanoa että aijaa, onko sekin hoitanu lapsia yli 11 vuotta?!? hitto ku en tajunnu..


Mut sen tiedän et mitään en voi mihinkään luvata ennen ku on sopimus allekirjoitettu, jos siis kirjoitetaan edes.. tuskin...
Kyl mul meni taas maku koko akkaan... prkl!
 
Erica.
Terveisiä sorvin ääreltä..

Voi, rutistus Minnille tädistä!! :(
Saanalle myös iso halitus noista työkuvioista. Todella inhottavaa tuollainen!! Hitsi, toivottavasti saisitte järjestettyä asian jotenkin!

Mi-iulle kans lohtuhali, pistää ihan vihaksi tuollainen soutaaminen ja huopaaminen. Epäammatillista, grrrrr!!

Iipille vielä peukutetaan, toivotaan että ei vain vielä jostain syystä näkyis!! bd

Mulla menossa kp 24 ja launataina pitäis tädin kaartaa paikalle. Mulla on nyt jostain syystä alkanut vihlomaan alapäätä ihan huolella, kuin veitsellä viiltäis. Auts! Siis ei mistään sisältä vaan ihan häpyluun kohdalta. En tajua mistä voi johtua. Tekee vaan sen verran kipeätä että on vaikeaa pitää pokkaa kun se ilmaantuu. Muuten ei ole mitään tavallisesta poikkeavaa, kohdun kohdalta tuntuu se tuttu painotunne ja särky, kuten lähes aina ennenkin. Saas nähä miten on tytön käynyt..

Joo, mäkin INHOON finnejä. Mulla on taas ilmaantunut kunnon maamiinoja ja ihan kummallisiin paikkoihin... Grrr, miten hitossa näistä pääsis eroon!!?

Muakaan ei vois vähempää työt kiinnostaa tällä hetkellä....pyh!

 
mi-iu
mä tuijotan taas omaa napaa, et älkää välittäkö... mä en tiedä pitäiskö mun itkeä vai nauraa... voi hyvä luoja sentää! nyt se pomo ei osaa valita meistä kahdesta joten mun täytyy huomenna mennä vielä haastatteluun... ei siinä mitään, kyllä mä sen paikan haluan, mut tää huopaaminen ja soutaminen, voi herranjumalasentää!!
Täytyy huomen yrittää tehdä lähtemätön vaikutus.. soittaessa se kysy että voiko se vielä juoksuttaa mua... sit mä jouduin melkein päättämää senkin että monelta meen haastatteluun... kysyin sit et olisko nukkariaika hyvä vaiko miten?! ja siitä se sit keksi et ei ku ennen sitä ku niillä on palaveri...

Mut luotan kyl siihen et tulee jotain parempaa eteen jos nyt ei natsaa... :)
 
iipi..
Ehdotus tuohon Minnin I hate -listan kohtaan 1: Elos-hoito kosmetologilla. Allekirjoittanut on koko pienen ikänsä kärsinyt huonosta ihosta ja voipi olla että nyt on vihdoin löytynyt ratkaisu :-D Kävin viime viikolla tutustumishoidossa ja todellakin tuntuisi että se auttaa! Eikä ole edes kamalan kallista! Voin kertoa meilin puolella tarkemmin jos kiinnostaa.

Noihin muihin kohtiin täytyy vielä tovi funtsia ratkaisuehdotuksia *tuumii kuumeisesti* ;-)

Mi-iu: Mulla tulis tuollaisessa tilanteessa mieleen että minkähänlaista mahtaa olla siellä töissä jos rekrytointikin on noin kiemuraista. Monesta firmasta olen saanut aika omituisen mielikuvan ihan työhaastattelutilanteen perusteella, mutta ei mullakaan ihan tuommoista kokemusta ole...
 
iipi..
Mi-iu: Toi mun kommentti siis sun edelliseen viestiin. Mutta nyt luettuani ton sun viimeisimmän, voisin vaan sanoa että mieti mitkä sun ehdot on ja pidä niistä tiukasti kiinni neuvottelutilanteessa. Jos haastattelija on epävarma ja suostuu "vaatimuksiin", et ole tyytynyt kompromissiin ja voit olla tyytyväinen, mutta jos menee syteen niin varmasti löydät paremmankin paikan :)

Miten mulla kestääkin viestin kirjoittaminen näin kauan..?
 
mi-iu
mä uskon et työ on samanlaista mitä muissaki päiväkodeissa.. se johtaja onneks ei oo vissii samois ryhmis töissä, jos nyt edes on ryhmässä töissä... se vaan jahkaa ja jahkaa...
Ei ne muut voi yhtä höperöitä olla.. eihän siitä koko touhusta tulis yhtään mitään...

Ja jos mä pääsen sinne ja joku on hullusti niin mä osaan onneks laittaa asiat järjestykseen... tai ainaki kuvittelen niin ;)
 
Anna..
Minnille pahoittelut negasta, listasi oli hauska! ;)) Mäkin haluisin iipiltä vinkkejä tosta hoidosta, mistä mainitsit.

Mi-iu, koita kestää kaltoinkohtelua, vaiks kuulostaa tosi inhalle jutulle!

Ericalle, outoja oireita siis, toivotaan, että ne olis raskaudesta johtuvia. Olis niin aika saada plussa tähän ketjuun ja sinulle sen soisin ilomielin!

Ja Saanalle kovasti tsemppiä etäasumiseen, mä en varmaan pärjäis yötäkään ilman mun miestä..
 
angsteri
Mi-iu, tosi ärsyttävää tollainen. Koita nyhtää siltä vastaus heti sun haastattelun jälkeen, esim. "kiristämällä", että sulle soitettiin toisestakin paikasta ja he ottaisi sut ja olet luvannut ilmoittaa heille huomenna...

Erican kanssa jännäillään sitten lauantaina!! Lupaavia oireita sulla!
Mä kävin siellä gynellä ja kaikki oli kunnossa. Olin ovuloinut oikealta puolelta ja muutenkin kaikki näytti hyvältä. Mulla on todella ihana gyne, se antoi mulle ovulaatiota tehostavia lääkkeitä, joita saan ottaa, jos ei ole tärpännyt jouluun mennessä. Hän ei olisi antanut reseptiä vielä, mutta kun me lähdetään ulkomaille ensi viikolla, niin hän oli niin ihana, että suostui antamaan sen jo etukäteen. Tosin vannotti etten saa ottaa niitä ennen joulukuuta. Niissä on kuulemma pieni kaksosriski...
Kaikki siis kunnossa. Tuli hyvä mieli! Vielä kun miehen simpat olisi priimoja, niin kaikki olisi hyvin. Ja töitä Suomessa jäljellä enää viisi päivää!!! JESJESJES!
 
Minni80
Hmm... ehkä vielä on toivoa jäljellä. Ne menkat jotka mielestäni alko viime yönä loppuivat pienen tiputtelun jälkeen nyt aamupäivällä, ja nyt ei siis tuu mitään. Mutta siis testi näytti negaa eli en tiedä oikein mitä pitäis uskoa. Mutta eli kai siis toivoa on vielä pikkusen. Tää on tosi rankkaa kun täti on tyyliin "tulen, en tule, tulen, en tule" jne, ja tässä ehtii toivoa ja taas pettyä niin monta kertaa pilvilinnoista.

Mutta pitäkää mulle vielä ihan varovaisesti peukkuja tässä kierrossa, en halua menettää toivoa ennen kun täti on tullut rytinällä negasta huolimatta! Eli nyt on ilmeisesti kp 29/28-31.
 
Minni80
Hei, kerropa lisää tuosta Elos-hoidosta? Mä rupeen olemaan aika epätoivonen tän naaman kanssa kun tuntuu et vaikka mitä tekee niin pahemmaks vaan menee, ja ainoa minkä tiedän et auttais on Diane Novat... Ja niitä en näillänäkymin halua syödä pariin vuoteen!
 
sade81
Ansgteri, aivan ihania uutisia! siis nyt tiedät ainakin varmasti että ovuloit ja jos olette puuhastelleetkin suht oikeaan aikaan niin nyt vaan jätti-isot peukut pystyyn!!

Mä jännäilen että ovuloinko ollenkaan kun en ainakaan limoista mitään tunnista. Mutta ainakin siittiöitä pitäisi olla riittävästi lähistöllä joten sinällään ei väliä vaikka en itse ovista huomaisikaan. Harmittaa vaan vieläkin kun silloin kesäkuussa selkeästi ovuloin enkä tajunnut sitä =( No kai mä väkisinkin vielä joskus ovuloin, joten turha menneitä on murehtia.

Tosi oudot menkat(?) sulla Minni, pidetään nyt vielä toivoa yllä...
 
Rosa78
Minni, peukut on pystyssä edelleen!

Angsteri, minkä nimisen lääkkeen reseptin sait??? Tosi kilttiä sun gyneltä.

Täällä oli aikasemmin keskustelua mies- ja naisgyneistä. Mä olen tottunut miesgyneen, jollainen mulla siis nytkin. Hassulla tavalla luotan niihin enemmän. Ehkä se johtuu siitä, kun huonoja kokemuksia naisgyneistä. Eräskin oli niin hellä otteissaan ja pienet sirot sormet (ja varmasti pelkäsi että satuttaa) ettei löytänyt mitään vikaa, ja kun kivut jatkui ja jouduin uudestaan, niin miesgyne löysi palpoiden heti vian (eli siis kovemmat otteet ja löysi vian.) Mutta tuosta siis vuosia.

Me mennään perjantaina yhdessä gynelle kuulemaan simppatestin tulos. Siellä ei voi tehdä sisätutkimusta, koska mun menkat alkaa aika varmasti torstaina. Tein eilen "huvikseni" ovistestin (koska sehän näyttäis luultavasti plussaa jos raskaana) ja siinä oli ihan pelkkä kontrolliviiva, ei edes haaleaa ovisviivaa näkyvissä. Lisäksi mun lämpö täysin normaali.

Aion kysyä voitaisko mulle tehdä seuraavaksi munanjohtimien aukiolotutkimus, jos siis simpat kunnossa. Mä kuitenkin olen pongannut (testillä sekä oviskivuilla) ja hyödyntänyt oviksen yhtä kiertoa lukuunottamatta (jolloin ovista ei ollut).

Nukuin ihanat päiväunet, ja nyt ei nukuta millään...
 

Yhteistyössä