AJATUKSESTA YRITYKSEEN 10

  • Viestiketjun aloittaja sade81
  • Ensimmäinen viesti
angsteri
Rosa, mä olen nyt töissä, enkä millään saa päähäni sen lääkkeen nimeä. C:llä se alkoi. Laitan sen illalla. Sen tosiaan pitäisi vahvistaa ovulaatiota. Tein periaatepäätöksen, että jos mitään ei kuulu niin otan sen joulukuussa/ marraskuun lopussa.

Muuten, ei se ovis-testi kai aina näytä raskautta. Mulla ovistesti näytti + vähän ennen menkkoja ja viikko ennen menkkojä, en ollut raskaana (luultavasti). Samoin myös viime kierrossa. Nyt mullakin näytti negaa, mutta lämpöä on ollut hieman ja iho on parantunut. Viimeksi, kun olin raskaana, niin mun iho parani ihan yht'äkkiä. Nyt on kanssa nypyt lähtenyt. Saa nähdä- vähän jännittää. Gyne muuten sanoi, että ovulaatiotestit on luotettavia, joten se siitä yleislääkärin höpöttelystä.

NYT OTETAAN NIITÄ PLUSSIA!! Iipi, mikä tilanne? Entä Minni?
 
angsteri
Ällöttävää. Kävin vessassa ja tuli vähän limaa, jossa oli hieman ruskeaa. Voisikohan johtua tutkimuksesta?!? Toivottavasti ei enteile menkkojen alkua. Mulla pitäisi alkaa vasta lauantaina.
 
Saana...
Lissu28 28+26 Y12/05
Neilikka 26+26 Y01/07
Iipi 32+36 Y02/07
Angsteri 28+31 Y3/07
Erica 31+34 Y3/07
Anna 27+25 Y04/07
Minni 26+25 Y04/07
Rosa78 29+32 Y05/07
Ballerina 30+28 Y06/07
Sade81 26+28 Y06/07
Pimmu 22+24 Y05/07
Mi-iu 22+26 Y08/07
Maijuliini81 26+26 poika 08/06, TJOT 08/07
Saana 24+28 TJOT 09/07


Miehen sanoin, tulee jos on tullakseen...
 
Anna..
Vautsi, onnea Saanalle. Haluatko kertoa, miten mies päätyi tähän ratkaisuun?

Rosa, puhuitteko jo viime kerralla sun gynen kanssa siitä aukiolotutkimuksesta vai otatko nyt ihan uutena sen asian esille? Luuletko, että se suostuu jo tässä vaiheessa siihen, eihän teilläkään yritystä nyt kovin kauaa vielä ole.. Toivotaan, että teidän simpat on laatutavaraa. :)

Kauheasti jännättäviä tällä viikolla.. Täällä menee aika monella kierrot samaan tahtiin.. Meidän yks kaveripariskunta on nyt aloittanut yrityksen ja jännään, että ne plussaa samantein. Tai siis eihän se multa pois, mut ne on muutenkin sellaisia menestyjiä tässä elämässä, että sais nekin yrittää edes pari kuukautta.. ;)) Mun mies ei voi ymmärtää mua, kun ajattelen näin. No, mäkin yritän ajatella toisin ja tottakai olis kiva, jos ne sais vauvan ja vielä hienompaa olis, jos me saatais vauveli. :)
 
Saana...
En tiedä mitä tapahtui, jotain kirjaa lainatakseni ja mukaellakseni, tuntemattomat ovat miehen tiet.
Mutta näin se jotenkin meni. Mies: ..... Aloitetaan yrittäminen sitten joskus joulun maissa. Mä: Jos sua pelottaa nyt, niin laita vaan kumi. Mies: Ei mua pelota, tulee jos on tullakseen.
Hii.
 
angsteri
Mitä tuntemuksia muilla jännäilijöillä on? Mua vähän epäilyttää taas, kun tulee kuukautisia edeltävää limaa, jota mulla ei tullut silloin toukokuussa. Höh. Muuten ei mitään oireita. Inhottavaa tällainen oireiden kyttäily! Olisi hyvä, jos osaisi vaan ottaa rennosti.

Anna, ymmärrän sua hyvin ja tollainen ajattelu on vain inhimillistä, muu olisi jopa tekopyhää...
 
Lumikukka''
Juuh meidän tuttavapiirissä on myös yksi tapaus josta ajattelen kuin Anna... Siihen on syynsä, jotka voin kertoa joskus.

Eilen oli painonvaritjat ja hyvin oli mennyt.
 
Saana...
Kauhea höpötyskohtaus päällä koko ajan, mutta pää lyö tyhjää enkä tiedä mitä kirjoittaisin. Kamala tilanne :)

Oliko Lumikukka paino tippunut? Oletko muuttanut ruokailutottumuksiasi vai vähentänyt ruoan määrää? Liikuntaa lisännyt?

Pah. Eikä vieläkään liikuntaseteleitä. Odotan kuin kuuta nousevaa...

Viikonloppuna järvivesi oli jo niin kylmää, että taidan alkaa taas käymään hallissa uimassa.
Aijuu karhulta terveisiä. Siellä oli taas kikkareet metsässä kun sieniä kävin etsimässä...
 
Minni80
Ihanaa, Saana! Jipii!

Höh, täällä taas näyttää ja tuntuu siltä että täti oiskin tulossa. Ei vielä rytinällä mutta sellasta ruskeeta vuotoa niinku tässä kierrossa on ollu aiemminkin. Outo kierto... Saattaiskohan tää johtua siitä että tää on eka kierto häiden jälkeen, ja stressi vois purkautua... Hmm... Mullahan oli oviskin 3 pvää myöhemmin kun yleensä. Muakin inhottaa tää kyttäily, voi kun osaisin kanssa ottaa tän asian ihan rennosti... *huokaus*

iipiiii???? any news? bd bd bd
 
Minni80
Huh, sä oot kyllä rohkea tyttö, Saana! Järvessä uimassa vielä syyskuussa, hrrrr, ja uskallat olla yksin mökillä. Mä oon itse niin "kaupunkilainen" että mua pelottaa viedä roskat yksin pimeällä kun tuolla pihalla on vähän puskaa.

Ai mä en tajunnutkaan et Lumikukka on paikkareissa! Niitä pisteitäkö käytät? Mä oon kuullu niistä vähän ristiriitaisia juttuja. Tiedän yhden joka laihtu hyvin ja pysyvästi, kun taas toinen kaveri jätti proteiinit melkein pois kun niistä tuli niin paljon pisteitä, ja söi pelkkiä hiilareita. Laihtu, ja liho takas. Mutta kai siinä järkeäkin saa käyttää :)
 
Lumikukka''
Juu oli tippunut viikossa 2,6 kg :D Uskomatonta, vissiin vähän nestettä lähtenyt lätkimään. Olen laskenut niitä pisteitä. Teen vähän kevyempää ruokaa kuin ennen ja välttelen herkkuja ja ylimääräisiä välipaloja. Liikkunut olen aina ihan mukavasti, joten sitä puolta ei ole tarvetta lisätä. Ja runsaasti greippiä, tykkään greipistä... Tällä mennään. Viikko menee kyllä ihan helposti, mun kompastuskivi on viikonloput. Varsinkin jos lähtee viihteelle!

Huhhuh järvivesi on varmasti kylmää :D Kauhea... Tämä kesä jäi kokonaan väliin luonnonvedessä uinnin kannalta.
 
iipi..
No news is good news ainakin tässä tapauksessa... Jos tämä päivä menee ilman tädin saapumista, aion huomenaamuna testata sillä Aconin testillä. Sen pitäisi olla herkkä, koska se on Early Detection -mallia ;-) Mutta satuinpa käymään taas jossain toisessa ketjussa, jossa monikin kertoi että oli saanut plussan vasta monien viikkojen jälkeen. Muuten, siihen liittyen, jos olen nyt raskaana, lasketaanko ne raskausviikot edellisistä menkoista..? *raapii päätään*

Wau Saana! Hyviä uutisia siltä suunnalta! Nyt et anna sen miehen enää peruutella! Kävin muuten lauantaina "melkein uimassa" 16-asteisessa vedessä. Aika hurjaa meikäläiseltä :-D
 
Minni80
Hei Wautsi Lumikukka! Ja tuo greippi ajaa sitten vähän kahta asiaa... :)
Mulla on kans sillai että vaikka kuuri (siis mun kuuri jossa en syö nopeita hiilareita on lähinnä hiivaa vastaan) menee hyvin viikolla, mut viikonloppuna on vaikeeta. Työpaikalla ja kotona sujuu vielä suht hyvin (paitsi jos meillä töissä jälkkärinä suklaamoussea) mutta jos mennään kylään ja tarjotaan jotain, niin sit ei voi olla ottamatta. Tai jos on krapula :)
 
Lumikukka''
Luulen, että tuossa laihdutuksessa on periaatteessa sama tarkkaileeko hiilareita vai rasvaa vai mitä... Kunhan ylipäätänsä kiinnittää huomiota siihen ruokavalioon. Mulle passaa paikkarit, voi periaatteessa syödä mitä vain :)
 
Minni80
Joo lasketaan edellisistä menkoista. Raskaudeksi lasketaan 40 vkoa, joista vkot 1+2 et oikeasti ole edes raskaana. Vkolla 3 on yleensä hedelmöitys, ja sit vko 4-5 rupee yleensä plussa näkymään.

Vkolla 12 on keskenmenon riski huomattavasti pienempi, eli yleensä moni kertoo vasta sit kun se on tullu täyteen.

Trust me, i know almost everything :) hihi, lueskelen näitä tilaamiani odotuslehtiä joka ilta sängyssä.
 
sade81
Iipi, nyt jännittää kunnolla sun puolesta. Kyllä ne raskausviikot lasketaan edellisistä menkoista (niin hassua kun se onkin), eli siinä vaiheessa kun raskauden huomaa on yleensä menossa jo rv4...

Mulla tökkii nyt töitten teko tosi pahasti, ei vaan jaksa yhtään innostua =(

Mua ei kyllä sais enää järveen millään, hyvä että tarkenen edes +20 asteiseen mennä. Kävin sentään 2 kertaa tänä kesänä järvessä uimassa, enemmänkin olisi tehnyt mieli, mutta ei aikataulut sallineet. Mäkään en yksin pystyisi olemaan mökillä, pelkään pimeetä ihan järjettömästi.
 
angsteri
Iipi, onko sulla mitään menkkamaisia tuntemuksia? Jos ei niin lupaavalta näyttää!!!!

Hui, mua ei kyllä enää uimaan saisi! En käynyt kesälläkään kertaakaan... mä en oikein välitä uimisesta. Jos on oikein hellettä, niin silloin on kiva pulahtaa välillä uimaan.
 
Minni80
Huh, 16 kg, ihan mahtava suoritus!

Saana, nyt kun sun mies sanoo että tulee jos on tullakseen, aiotko itse olla ihan lunkisti TJOT-meiningillä vai ajattelitko tikuttaa ovista ja laskea päiviä...? Kiva että päästään jännäämään suakin! Mitä enemmän jännättäviä sitä suurempi plussan todennäköisyys :D
 

Yhteistyössä