AJATUKSESTA YRITYKSEEN 10

  • Viestiketjun aloittaja sade81
  • Ensimmäinen viesti
Saana...
Vau Lumikukka! Pitäisköhän munkin kaivaa taas ne pistetaulukot esiin... Tosin yksin niitä katsellessa niiden teho ei ole sama ryhmäpaineen puuttumisen takia ;)

Hei suositelkaa jotain hyvää shampoota! Mielellään jotain kohtuuhintaista. Kun taas on tuo rasvan tuotanto aivan jotain hirveää... Ja kun hiukset ja päänahka eivät niin kauheasti tykkäisi jokapäiväisestä pesusta... Heh, naama on taas kuin murrosikäisellä. Saa nähdä milloin ne vuoret ilmestyvät selkään. :X

Missäs Neilikka on?
 
Saana...
Vau! 16kg! *nostaa hattua* Kuinka kauan sulla meni niiden kilojen pudottamiseen?

Päiviähän mä olen laskenut koko ajan ;)
No joo, tekisi mieli tikuttaa yksi kierto ihan sen takia, että tietäisin onko ovis tosiaan silloin kun siltä tuntuu. Mutta en mä muuten aikonut tikuttaa. Vielä ;) Odottakaa viikko niin mieli on voinut muuttua :D
 
angsteri
Mulla meni 4 kk. Kun olin saanut painon siihen mihin halusin, niin laskin vielä pari kuukautta pisteitä, ilman, että kävin "kokouksissa". Jatkoin myös säännöllistä liikuntaa. Myöhemmin olen syönyt mitä vaan, mutta pisteet on jäänyt päähän, että kyllä niitä automaattisesti laskee välillä. Liikunta ja kohtuu syöminen + light tuotteet.
 
iipi..
Angsteri: Ei ole minkäänlaisia menkkatuntemuksia, ainakaan sellaisia jotka selvästi tunnistaisin samanlaisiksi. Jotenkin on kyllä sellainen turvonneen oloinen tuo vatsan seutu niin kuin menkkojen aikaan yleensä, mutta ei se päälle päin näy...

Lumikukalle tsemppiä kilojen karistamiseen! Yli 4 kiloa ei ole ollenkaan huono aloitus, vaikka siitä suurin osa varmasti onkin nestettä. Mutta olen itse huomannut, että kun paino tippuu parikin kiloa syystä tai toisesta, se jotenkin motivoi entisestään. Voi vitsi kun saisikin ne pari kiloa pois, mutta kuukausien yrityksen aikana paino ei muutu mihinkään, seilaa vaan edestakaisin :-I Liikunnan ja ruoan määrä on kait niin vakio, että siihen pystyisi vaikuttamaan vain todella radikaalilla liikkeellä *kohauttaa olkia*
 
Saana...
Jos tämä kierto olisi samanlainen kuin edellinen niin ovis olisi ensi viikon torstaina. Saa nähdä :) Jotenkin tuntuu että kierrot venyvät nyt ihan hirveästi. Silloin viimeeksi monta kiertoa oli sen 28 päivää. Ja nyt jo heti toinen kierto oli pidempi. Hmm..
 
Lumikukka''
4 kk on kyllä aika lyhyt aika, hyvä hyvä angsteri! Sullahan lähti sitten varmaan se kilo viikossa.. Siihen kun pääsisi. Olen käynyt paikkareissa joskus aiemminkin, silloin sain suunnilleen puoli kiloa viikossa. En sentään neljää kiloa saanut pois iipi, vaan vähän päälle kaksi. :)

Mukava kyllä, että Saanakin pääsee ihan luvan kanssa jännäämään :) Nyt mä jäin yksin lauman liepeille... Noh täältä tullaan vielä.

Antakaapa ulkonäkövinkki: ottaisiko mustiin hiuksiin violetit, aniliininpunaiset vai oranssit raidat? Ei osaa päättää.
 
Saana...
Vau mikä tukka sulle on tulossa Lumikukka! Mä en kyllä tuossa osaa auttaa. Heitä nopalla? ;)

Kauhea kissakuume vauvakuumeen lisäksi. *Iiiso huokaus* Olen käynyt kiduttamassa itseäni vierailemalla viiden pienen ja suloisen kisun luona... Mutta eikö olisi ihan _järkevää_ ottaa nyt toinen kisu Kollille kaveriksi? Kun raukka on nyt ollut jo yli vuoden ainokaisena. Että ei olisi sitten enää pentua kun on talossa vauva. *huokaus* Jos saan miehen suostumaan kisuun, niin sitten olen kyllä jo ihan pätevä valtakunnan sovittelijaksi. Voih. Kun oikeastaan ainoa syy siihen miksi ei voisi ottaa pientä nyt on tuleva tilanahtaus. Siis autossa. Kuinka saadaan autoon sopimaan vaunut, turvakaukalo ja kaksi kuljetuskoppaa? Ja myöhemmin lisää turvaistuimia ja koira?!? Haa! Meillä pitää olla siis kaksi autoa aina käytössä! Toinen kuskaa lapset ja toinen karvaiset lapset ;D
 
iipi..
Äh...joo...hmm... no on se yli kaksi kiloakin hyvä saavutus! Sattuneesta syystä ajatukset ei nyt oikein pysy kasassa ;-)

Lumikukan kysymykseen vastaukseksi: violetti ehdottomasti!
 
Lumikukka''
Ymmärrettävää iipi ;) Seuraamme mielenkiinnolla tilanteen kehittymistä.

*kirjaa ylös: violetille yksi ääni* Jos ottaisi oranssit niin sitten olisi kuin tiikeri. x)
 
Saana..
Birmat ovat kyllä kauniita. Ne siniset silmät... Hmm. Itseasiassa, onko olemassa rumaa kissaa? ;) No joo. Mä olen haaveillut pitkään norskista, maine coonista tai rag dollista. Mutta ne pienet maatiaiset.... Ah...

Hihi, pitäisiköhän tehdä testi. Jättää vauvalehti ja joku kissalehti pöydälle ja katsoa miten mies reagoi XD
 
mi-iu
Saanalle onnea yrityksen aloittamisesta!! :)

Mulle kuuluu nyt ihan hyvää, kävin toistamiseen siel haastattelussa ja otin muka mukaani "vahingossa" yhdet lorukortitkin mitkä vastikään tein toiseen päikkäriin mennessäni.. sanoin että joo keksin nää runot päästäni ja tänne samaan kansioonhan nämä tietty jäi.. ;) pomo siinä vaiheessa että aijaa, näytähän... heh!
No sitten se jotain siinä kyseli ja antoi lappusen että täytähän tämä ja oonko valmis alottaa työt jne ja enkä sit peru enhän jne..

No sitten kävi vielä niin että sopimus tehtiin ensi kesäkuun loppuun asti... ihan kivaa, tietää nyt sitten että ei tarvi stressata että mihin meen töihin millonkin.. niin ja laskin että mun täytyis raskautua piakkoin niin sitten jäisin suoraa äippälomalle ja saisin parempaa äitiysrahaa....

Tänään tosiaan se gyne ja pää ihan tyhjä... täytyy varmaan ottaa kalenteri matkaan ja kirjottaa sinne mitä millonkin on kierrot ja kivut ollu jne..

Tänään tuli vauva-lehden näytenumero... ihana!! voi että ku odottais jo niin varmasti tilaisin kyseisen lehden... ihana lehti!! :)
 
sade81
täytyy toivoa että huomenna aamulla kun tänne pölähtää niin Iipi on käynyt jo kertomassa hyvät uutiset =)!! siis onhan nyt jo jonkun pakko plussata kun ei olla kuitenkaan mikään lapsettomuusketju..siis kun pitäisi olla ihan perusterveitä tapauksia niin kai nyt jollekin on pakko se plussa läjähtää!

Kyllä mäkin taivun ton violetion puoleen Lumikukka. Niin ja en muista joko onnittelun sua Saana loistavasta miehenkäännytyksestä ;) Niin ne miehetkin siitä pehmenee kun vaan jaksettaisiin olla vähän kärsivällisiäkin..etene nyt suht rauhallisesti ton kissanpennunsuhteen, ettet vaan ahdista miestä liikaa ja muuta vielä mieltään vauvajutussakin.
 
mi-iu
Lumikukka.. violetti vois olla aika ihana!tai siis tykkään kyl tost aniliininpunasestaki (joskus ollu semmoset raidat ihan tummassa tukassa...) mutta nekään ei saa olla liian vaaleat... ja ne vaalenee aika äkkiä kuitenkin...
 
satskuliini
Onko ketää muuta, joka menettää hermonsa ovistestejä tehdessään?
Heitin koko loppu pakan tuonne kaapin pohjalle.
En oikein saanut niistä mitään irti :D Oon tämmöne uus avuton luonnonlahjakkuus kerrassaan...
Niin, eilen testailin mahdollista raskautta, mutta näytti negaa.
Oli joku ihka uus testi, väriikkäässä pahvilootasa. Siinäki piti lukia ainaki se 10 kertaa käyttö ohjeita, ennen kuin meni jakeluun jotku jutut :D *hidas älyinen, kenties?*

Tuosta mahdollisesta raskaudesta sen verran, että on yritetty ukkoni kanssa jo sellaset 1-vuosi ja 2 kk lasta, ei niinkään säännöllisesti kuin sillon tällön vaan. Välillä kiihkeämmin, ja välillä taas väljemmin.. :D hemmetti..
On kyllä vähä sellasia oireita, että tuntus niinkö olisin raskaana.
Tai mistä mie sen voin tietää miltä tuntuu olla raskaana? :D
joo- sekoilen taas täällä... :D Jännittää niin palio, ko aattelin ostaa tänään uuden testin. Menkat myöhässä sellaset 3- päivää. (Vasta) ovat olleet joskus kuukaudenkin myöhässä.. Mahassa tuntuu painetta, ja ilimavaivojakin näyttää olevan.. Rinnat o tosi TOSI kipeät.. :/ Niin joo ja eilen ja toissapäivänä tuntu sellasia nipistelyjä ja kuplia mahan sisällä. Kuuluuko neki raskauteen vai?
 
iipi..
Niinpä, satskuliini, mistähän se sitten tietää miltä tuntuu olla raskaana..? Samaa ihmettelen minä. Toivon että se kuitenkin pian selviää ;-)

Mulla nyt menkat myöhässä 4 pv riippuen minkäpituisen kierron mukaan laskee. Sama juttu eli mahassa tuntuu painetta ja vähän "porisee" ja sellainen olo kun tulee jos syö paljon jäätelöä putkeen (en keksinyt parempaa kuvailua, heh!). Mutta rinnoissa ei tunnu mitään, ainakaan vielä. Nipistelyä on alavatsassa tuntunut myös.

En oo muuten kertonut miehelle mitään vielä. Ainoastaan silloin sunnuntaina että odottelen alkaako menkat vai ei. Ihmeen kärsivällinen olen kyllä ollutkin... Lähden vielä kaiken lisäksi torstaina työmatkalle, joten olisi ihan kiva jos tämä tilanne selkiintyisi ennen sitä :-D Hassua muuten, etten masentunut ollenkaan siitä sunnuntaisesta negasta. Ja nyt pystyn kärsivällisesti vaan odottelemaan. Tulee mitä tulee, enkä itse pysty siihen juuri nyt vaikuttamaan. Niin just, jotenkin niin.
 
sade81
Mi-iulle valtaisat onnittelut työpaikan johdosta!!! Nyt voit sitten täysillä keskittyä vauvaprojektiin kun ei tarvi miettiä missä millonkin töissä. Eli ensi kesään asti sulla nyt sitten tehovauvaprojekti :)

Tule sitten kertomaan miten siellä gynellä meni. Mä en ole uskaltanut tilata mitään vauvalehtiä, enkä muutenkaan käydä kirjastossa lukemassa mitään, kun tuntuu että sitten vauvakuume vaan kasvaisi ja pettyisi aina vaan pahemmin jos täti löytäisi perille. joten itsesuojelun vuoksi jätän noi kaikki vielä rauhaan. Toivottavasti sitten joku päivä voi niitä lukea =)
 

Yhteistyössä