AJATUKSESTA YRITYKSEEN 10

  • Viestiketjun aloittaja sade81
  • Ensimmäinen viesti
satskuliini
"En oo muuten kertonut miehelle mitään vielä. Ainoastaan silloin sunnuntaina että odottelen alkaako menkat vai ei. Ihmeen kärsivällinen olen kyllä ollutkin... Lähden vielä kaiken lisäksi torstaina työmatkalle, joten olisi ihan kiva jos tämä tilanne selkiintyisi ennen sitä :-D Hassua muuten, etten masentunut ollenkaan siitä sunnuntaisesta negasta. Ja nyt pystyn kärsivällisesti vaan odottelemaan. Tulee mitä tulee, enkä itse pysty siihen juuri nyt vaikuttamaan. Niin just, jotenkin niin. [/quote]

Lainasin tota sun tekstiäs..
:D Joo.. En oo minäkää kertonu ukolleni. Se on töissä.. :D En oikee vielä kehtaa, mitä sitä turhaan toista innostuttamaan ko tiiän jotenki että mulla näyttää taas negaa, niinkuin on näyttäny kymmeniä kertoja kun oon "kuvitellu" että olisin muka raskaana.. *Hohhoijaah*
Toivotaan nyt sitte parasta sullekin, että olisi sielä masussa mitä odottaa!<3 :)
 
Ballerina
Ui jui Iipi, kuulostaapa lupaavalle! Onko sun menkat aiemmin olleet monta päivää myöhässä? Peukkuja! :)

Tänään kolahti meilläkin luukusta Vauva-lehden näytenumero, voi kun pääsisikin pian tilaamaan lehteä... Huomenna minäkin menen gynelle, jännittää!
 
Maijuliini81
Moikka taas! Menkat siis tuli ja meni, nehän tuli 3 päivää myöhemmin ja kesti paripäivää pitempää, tänäänkin vielä ja siis jo 8 päivä. Iipillä kuulostaa kyllä lupaavalle!!! Saadaan plussa! Ilmottelehan heti kun testailet!

Miehelle vasta huutelin et kohta on oviskin :) Parin viikon päästä.. Saa nähdä saanko häntä maskuuhuoneen puolelle ollenkaan. Nyt taidan lähtee hakeen pikaruokaa. Palataan taas asiaan ja hirmuisesti plussatuulia puhaltelen ja peukkuja bdbdbdbdbd!!
 
mi-iu
satskuliini tervetuloa joukkoon!!
Kerrohan itsestäsi näin alkuun hieman ja laita ihmeessä tietosi tuohon ekalla sivulla olevaan listaan... :) niin pääset alkuun ;)

Kiitoksia onnitteluista, kyllä tämä keskittyy nyt täysillä vauvaprojektiin.. gyne sanoi (siis mulla oli se mies gyne, vähänkö jännitti.. mut oli ihan rento mies kuitenkin.. ja vanha.. eri asia ois jos ois ollu just valmistunu mieslääkäri.. huh) että ei oo sillein mitään endoon viittaavia merkkejä mutta sehän voi olla piileväkin.. sanoi just että jos vuodessa ei vauvahaaveita tärppää niin sit voidaan tutkia lisää... antoi pari erilaista reseptiä särkylääkkeisiin jos tulee niitä pahoja menkkakipuja.. paikat oli ihan kondiksessa.. clomeista puhuttiin sen verran että niitä voi ottaa sitten jos kierto venyy, koska en nyt tahdo sekoittaa kiertoani enempää ja lääkäri oli samaa mieltä että se saattaisi sitten taas pidentää näitä vauvahaaveita...

Mutta nyt tämä rupee pakkaamaan, huomenna ja ylihuomenna vikat päivät hki:ssä töissä aamusta iltaan... :))

Ja iipille nyt se plussa sieltä <3
 
Minni80
Joo kaikki tsempit iipille!

Mulla on näköjään se rusehtava vuoto vaihtunut punaseks eli kai se peli on sitten menetetty. Vielä ei oo tullu mitään rytinällä, mutta ainahan se mulla alkaa tälläsellä tiputtelulla. *huokaus* Eikun uutta yritystä kehiin, toivotaan että "kuudes kerta toden sanois"...

Tervetuloa mukaan, Satskuliini!

Ja onnea mi-iulle työpaikasta! :)
 
Rosa78
Iipi, I put all my trust in You!!! Tuo plussa tähän ketjuun.

Satskuliini tervetuloa! Jotta pääsisit mahdollisimman nopeesti mukaan keskusteluun, niin kerro itsestäsi lisää!

Saana, mulla on vanha rakas kolli, jonka kanssa alkuvuodet asuttu ihan kaksin. Viime kesänä (vuosi sitten) otin pennun. Pelkäsin miten kolli suhtautuu, onko mustasukkaisuutta jne. Mutta nykyään ne on niin tiimi. Pentu (ei kyllä enää pentu) pesee/nuolee kollin naaman joka aamu, ja ovat ihan erottamattomat.

Mitäs muuta asiaa oli...

Niin, kyllä luulen saavani aukiolotutkimuksen. Ainakin vaadin sitä, ja osaan perustella hyvin (vatsaan oikealle puolelle tehty 2 leikkausta, jotka on voineet aiheuttaa ettei johdin ole auki, ja erityisesti koska oikea munasarja on aktiivisempi). Mutta jännää saada miehen simppatulokset. En ole tosin ehtinyt kovin paljoa vauvautumista, kun häät puskee päälle. Torstaina menkkojen pitäis alkaa.
 
sade81
vtuttaa ja rankasti!! mulla on nyt sitten ovulaatio (ainakin lima täsmää ja äsken tuli pyyhkiessä ihan vähän paperiin jotain punertavanruskeaa). Täytyy nyt toivoa että miehen simpat extrasissejä, koska eilen piti rakastella mutta yllättäen ei ollut aikaa ja se siitä. Tuntuu niin turhalta koko yrittäminen kun sitten kriittisillä hetkillä aikataulu on aina niin täysi että kaikki kaatuu. mut voi siis melko varmasti poistaa jännäilijöiden listalta kun ei nyt mitään sitten puuhailtu =(

Iipi, toivottavasti sulla on piristäviä uutisia??!!
 
angsteri
Huomenta kaikille tasapuolisesti! Yes, viikko puolivälissä!

IIpi, koskas testailet seuraavan kerran? Oikeasti suosittelen sitä clearbluen testiä. Joku oli saanut sillä plussan vielä kun muut testit näytti negaa. Kovasti peukkuja! Mä uskon, että toi on hyvä merkki, kun sulla ei ole mitään menkkatuntemuksia!! Mulla vähän on, siis sellaista kaiherrusta vatsassa, mutta luovutan vasta, kun /jos menkat alkaa. Ja sit ne normi limat arveluttaa. No, katsotaan, jospa se olisi vain hiivaa tai jotain...

Rosan häät lähestyvät!! Jännittääkö ;) ! Infoahan sitten sen simppatestin tulos. Me odotellaan omia tuloksiamme ensi viikolla.

Lumikukka, mä kallistuisin violetteihin raitoihin. Muuten, nyt tulee gallupeiden gallup eli minkä väriset hiukset ja silmät teillä on ja millaiset luulisitte lapsellenne tulevan? Mulla on tummansiniset silmät ja tummahkot hiukset, mies on vaalea, joten eiköhän meidän lapsesta tule perussuomalaisen näköinen.

Satskuliinille tervetuloa!
 
angsteri
Sade, en tiedä millaiset limat sulla on (kuulostaapa kornilta), mutta eniten limaa tulee mun mielestä pari päivää ennen ovista. Joten voi hyvin olla, että onnistuu, jos touhuilette esim. huomenna?!
 
iipi..
Huomenta likat!

Täällä raksuttaa tänään jo kp 30/26-28 (hui!) mutta aamuinen Aconin r-testi näytti niin negaa kun voi olla :-( Se oli vielä Early Detection, joten olisihan sen pitänyt jotain näyttää jos on aihetta, eikö vaan? Näin jo yöllä untakin, että tein testin ja siinä molemmat testialueet muuttui kokonaan vaaleanpunaiseksi plussan merkiksi... Aamulla kun ryhdyin testaamaan, olin ihan sillä mielellä että plussa sieltä on pakko pamahtaa. Mutta tyhjää näytti. Nyt on sellainen ikävä öklötysolo, muttei vieläkään "kunnollisia" menkkaoireita. Ehdotuksia otetaan vastaan! Oisko käynti apteekin kautta ja hakemaan se angsterin suosittelema Clearblue..? Kotona kaapissa on mammaksin testejä, mutta jotenkin en niihin luottaisi...
 
Lumikukka''
Violetti on vain niin konservatiivinen... No pitää katsoa.

Heh lapsen ulkonäköön... Siniset silmät sille ainakin tulee... Mulla on tummansiniset ja miehellä sinertävänharmaat. Mutta hiusten väristä ei kyllä tiedä... mies on aika tumma ja mulla luonnostaan aika vaaleat, pikkasen punertavat hiukset.
 
Anna+
Iipi, no voihan outouden outous ja harmitukset sinnepäin tuosta negasta. Tikutitko ovista tässä kuussa? Että oliko se milloin, voisko siitä mitään päätellä? Kyllä sun varmaan vielä täytyy testata, jos kerran tätiäkään ei näy.. Halit vielä! :)

Ulkonäöstä, meille tulee varmaan ihan blondi vauva ja vihreillä silmillä. Ollaan molemmat lapsena oltu ihan pellavapäitä.. :))
 
iipi..
En tikuttanut tässä kierrossa ollenkaan, mutta puuhailtiin kyllä oletetun oviksen aikoihin.

Kiertojen pituudet on nyt yrityksen aikana olleet 30/28/29/28/28/26 eli outoa olisi jos se nyt yhtäkkiä venähtäisi. Kaikki on tietysti mahdollista...
 
Anna+
Alkuperäinen kirjoittaja iipi..:
En tikuttanut tässä kierrossa ollenkaan, mutta puuhailtiin kyllä oletetun oviksen aikoihin.

Kiertojen pituudet on nyt yrityksen aikana olleet 30/28/29/28/28/26 eli outoa olisi jos se nyt yhtäkkiä venähtäisi. Kaikki on tietysti mahdollista...
Jospa se ovis olis ollut vähän myöhässä (kun kerran testeistä ei nyt sitten varmuutta), koska jos ovis ollut esim. 14 päivää sitten, eikös se nyt kaiken järjen mukaan pitäis jo näkyä r-testissä? Toisaalta onhan näistä lukenut, että kaikille ei se hormoni nouse heti eli siis kaikki on kaiketi mahdollista. :))

Mikä sulla on fiilis nyt?
 
angsteri
Iipi, suosittelen sitä clearbluen testiä... siihen uskaltaisin luottaa. Se on kallis, mutta mun mielestä kaikista luotettavin. Älä vielä vaivu synkkyyteen, plussa voi hyvin vielä pamahtaa! Tosin, voihan olla, että sun kannattaisi odottaa huomiseen ja tehdä testi uudestaan silloin. HCG nousee jo päivässä paljon. Höh, nyt olisi hyvä olla gynekologi ammatiltaan...

Nyt vasta tuntuu, että mun kroppa on palautunut keskenmenosta. Hirveen kauan siinä meni, kun ajattelee, että se oli varhainen keskenmeno. Toivottavasti noi menkat nyt vaan pysyisivät poissa ja olisi tärpännyt! Ajattelin, että jos ei ole alkaneet lauantaina, niin teen sitten heti testin ja menen kylpylään uimaan ;) .

Työpäiviä enää +3 (koska tätä päiväähän ei enää lasketa...) ;)
 
satskuliini
Niin.. mitäköhän kertosin? :D
Noo laittelen täsä jotaki "pientä"..

Oon aika nuori, 20-vuotias :D *kaikki tietenkin järkytyy nyt*
öö.. Olen avoliitossa :D Tai siis niin.. Kihloissa mieheni kanssa. Ollaan seurusteltu
ylä-aste ajoista lähtien. Ja halutaan vauvaa, ollaan yritetty jo vuosi ja reilu 2kk.
Eijpä oo silti vauvaa kuulunu eikä näkyny. :/ Tietääkseni mussa ei oo mitään vikaa, en oo kyllä lääkärillä käyny, ja tuskin on miehessänikään. Mutta eihän sitä koskaan voi tietää. Joo, meillä siis ei ole vielä lapsia. Harrastuksiin kuuluu kaiken moinen näprääminen kotona, esim: piirtäminen, askartelu, ompelu, runot jne..
En ole töissä, mieheni kyllä on töissä. Niin, ja olen kotoisin täältä kaaakaa
Lapista :D Pohjolan jänkhäiltä! Ja kiitos kaikille jotka ottivat minut vastaan iloisin mielin toivottamalla tervetulleeksi! Olin oikein otettu. :D
Niin joo, vaikka tuskin tämä tänne kuuluukaan niin suunnitelmissa olisi jossain vaiheessa hankkia sellane pikkunen koira. Joku villakoira tai vastaava. Jos ei siis lasta ala kuulua. On niin TYLSÄÄ yksin kotona. Pyytäkää lissää asioita, jos tässä oli jonkun mielestä liian vähän. Ps. Puna/ruskea tukka ja silmälasit (kohta). :D
 
satskuliini
Aika inhottava olo! Menkat myöhässä sellaset 4- päivää.. Ja ei oo kyllä nytten minkäänlaisia oireita.. Mitä nyt oon ollu TOSI väsyny! Eilenkin tein iltasella kanan koipia ja riisiä ( niitä tulisia minikoipia) joskus siinä 7-aikaan. Katoin salakkarit, ja menin "ruokalevolle" kaheksan kieppeillä. Nukahin, ja heräsin kymmentä vailla 11 illalla.
Sitten kävin juomasa lasin vettä ja kömmin sänkyyn takasin, uni maitto. Ja sitten nytten aamulla heräsinkin tossa 6 maissa. Kun ukolla huusi herätyskello korvani juuressa.
Noh, mutta minusta on kiva nousta aamulla aikaisin, onpahan päivä pitempi ja kerkiää touhuta enempi. *huoh* keittiössä odottaa tiskivuori, ja matot pitäs tampata.
Jos olis tiskikone, olis paljolti helpompaa! muttako täsä kämpäsä ei ees oo mahollisuutta hankkia tiskikonetta, ko ei siis ole sitä jotaki letkunpaikkaa vai mikä lie onkaan. :D Mutta diih, pitääpä tästä alkaa kokoamaan tuollasta 1000- palan palapeliä jonka ostin prismasta jokunen viikko sitten. Siinä on sellanen alaston vauva valkoisen simpukankuoren sisällä. Ja sillä menee helminauha vierellä. Taiteilija on joku Anne Geddes :D Söpö vaavi..
Jaa, en vissii mennytkään. Mulla on paljon aina asiaa.. :D
Niin, oon haalinu kaikkea vauvoihin liittyvää. Esim, tilasin Vauva- lehen ihan mielenkiinnnon vuoksi ja sieltä saa niitä hyviä vinkkejä sitten tulevaa vauvaa varten.
No tuo vauva-aiheinen palapeli, vauva taulu :D . ja joka päivä kyttään netistä vauvan tarvike sivuja yms. Monasti oon miettiny että mikä minussa on vikana kun kaveri tuli raskaaksi vaikkei halunnutkaan. Ja se suututtaa! Kun ei ite tuu.. Noh tsemppiä muillekin yrittäjille! :D Lakanaralli kunniaan!
 
satskuliini
Kun joku näytti tuolla ylempänä kirjottelevan silmien väristä, niin ihan mielen kiinnolla kertosin, että mulla oli siniset silmät vauvana niinkö yleensäkin, ne oli siniset vielä ko olin 5-vuotias. Sitten alko väri muuttumaan! Tulikin tällaset vihreänruskeansiniset. (Sekasikiösilmät) :D Niin joo, ja lapsuuden ystävälläni oli vauvana taas melkeen mustat silmät :D Mutta kasvaessaan hänen silmistään tuli sellaset että toinen renkula on puoleksi tumman sininen (ylhäältä) ja ala puolelta renkula on puoleksi (harmaan vihreä) ja toisen silimän värillinen renkula on taas tummanruskea. :D On se näky ko sen silmiä katsoo. Pistää jo kaukaakin silmään, mutta tosi kaunis yksityiskohta.
:D Niillä kiertää suvussa se, esim: Hänen tädillään on sama juttu, mutta isällä ei. (isänpuolensuvussa) :D Omituista.. NYT ON PAKKO MENNÄ --> muuten jumitan tässä taas koko päivän.. Palaan höpöttelemään tänne omiani jossain vaiheessa.
Aamukaffeetki juomatta.. Päivänjatkot kaikille. Ja olkaa reippaita.
 
satskuliini
Unohtu vielä yks juttu kysyä kaikilta täällä liikkuvilta!

Pelottaako teistä kellään yksin olla kotona? :D Miekun oon aina ollu sellane herkkä,
niin pienikin rasahdus jos kuuluu vaikka tämän kerrostalon käytävästä, niin heti olen suurinpiirtein leipäveitten kanssa vartioimassa ovea. :D Noh, en ehkä aivan. Mutta se on totta, jos pienenä joku oikein paljon pelottelee niin sitä jää ainaki mulle, aikuis iälläkin ikuinen vaiva. Vaikka mitään ei tarvisi pelätäkään. Mutta NYT MENEN.. Morps..
 
Minni80
iipille vielä varovasti peukutuksia! kun vielä ei täti oo tullu niin ei oo peli ihan menetetty..!

Ketäs jännäillään sit seuraavaks, kunhan saadaan iipistä selvyys pian?

Huh, kieltämättä ajattelen että olet kyllä tosi nuori, satskuliini, mutta jokainen on varmasti valmis niin eri aikaan. Minkä takia olet kotona, jos siellä on tylsää? Etkö haluaisi ehtiä opiskella/olla työelämässä ennen vauvaa..? Vai ehtiipä sitä tehdä töitä lopun elämän, jos sitä miettii... Sori kun utelen:)
 
satskuliini
Lainaten angsterin kirjoitusta:

"Nyt vasta tuntuu, että mun kroppa on palautunut keskenmenosta. Hirveen kauan siinä meni, kun ajattelee, että se oli varhainen keskenmeno. Toivottavasti noi menkat nyt vaan pysyisivät poissa ja olisi tärpännyt! Ajattelin, että jos ei ole alkaneet lauantaina, niin teen sitten heti testin ja menen kylpylään uimaan ;) ."

Otan osaa tapahtuneesta! <3 *halauksia, ja voimisia* Ja tsemppiä uuden yritykseen.
 
Minni80
Mua ei pelota kerrostalossa yksin, mut jos olisin omakotitalossa jossain pimeen metsän keskellä niin pelottais. Ai asut kerrostalossa, kun sanoit et oot lapista niin mulla tuli heti sellanen kelohonkamökki mieleen... (joo tiedän, Lapissa on muutakin kun laskettelukeskuksia).
 
sade81
Iipille nyt vielä peukkuja josko tärppäisi. Ja luulisi että jos nyt menossa kp30 eikä ole pitempi kierto sulla ollut vielä kertaakaan, niin että ainakin huomenna sitten näkyisi testissä jos on näyttävää?!!! =)

Meillä lapsista tulee kyllä tosi perussuomalaisia, siniharmaavihreitä silmiä olisi tarjolla ja siihen päälle vaaleahkot hiukset (ja luultavasti ihan vaalea ihokin kun itse olen tosi kalpea enkä rusketu..mies tosin ruskettuu suht hyvin..)

Angsterillekin peukkuja ja olikos Ericakin siellä jonossa nyt viikonloppuna jännäilemässä?! ja Rosa??

Satskuliini, täytyy myöntää että mäkään en kauheasti tykkää olla yksin kotona, johtuu varmaan siitä kun melkein koko iän on ollut koira seurana niin nyt kun on sitten oikeasti yksin niin eri tavalla huomioi ympäristönsä. Tosin (outoa kyllä) nyt kun muutettiin rivariin niin en pelkää enää mutta kerrostalossa pelkäsin. Kerrostalossa kuitenkin on enemmän porukkaa eikä kukaan voi kiivetä ikkunasta tms sisään..mutta mulla onkin aina ollut suht kiero mieli ;)
 
Lumikukka''
Metsän keskellä asutaan, mutta eipä pelota oikeastaan. Sen verran kuitenkin, että jos on yksin kotona pistän oven yöksi lukkoon. Jos ei olisi koiria, pelottaisi varmasti enemmän.
 

Yhteistyössä