AJATUKSESTA YRITYKSEEN 10

  • Viestiketjun aloittaja sade81
  • Ensimmäinen viesti
Rosa78
Suomi nyt on sen verran pieni maa, että eiköhän ihan jokainen julkun tunne. Turhia julkkiksia maa täynnä.

Iipi, tsemppiä! Ymmärrän heitä, jotka haluaa jakaa miehen kanssa joka ovistikun ja vatsanippasun ja verensekasen vuodon, mutta itse kuulun niihin jotka ajattelee, että mies ei voi kuitenkaan IKINÄ ymmärtää. Vaikka mies kuinka rakastaa ja haluaa vauvan ja miettii ostetaanko rattaat neljällä vai kolmella pyörällä, hän ei voi tajuta miltä tuntuu kun se kaikki tapahtuu TAI EI TAPAHDU omassa kehossa.

Koitan hoitaa asiat niin, että aina oviksen aikaan hommaillaan hyödyntäen ovis 100%, eli ilmoitan milloin ovis on, ja sitten jännätään menkkoja yhdessä. Mutta muuten en miehelle tästä höpise. Ja ollaan parhaimmat ystävät ja puhutaan kaikesta kyllä. Mutta tässä kohtaa tulee vaan fysiologia vastaan.
 
satskuliini (en vissii oo kirjautuneena
Niin, olipas ihana lukia taas tejän tekstejä.. Mulla tuli äkkilähtö eilen kaverin tykö, jota en ollu nähny vuoteen! :D Muija asuu kilometrin päässä, ja ei oo tullu käytyä kylässä.
Mulla o ainaki se että mitä likempänä joku tuttu asuu niin sitä harvemmin tulee käytyä.
:D Joo, pitäs vissii vähentää kahvin juontia. Jos vaikka alkasin juomaa kaakaota! Seki menee paremman puutteessa, mutta maito sitte saa mahassa aikaan ihmeitä!

Äsken kun istahdin tähän, (vasta heräsin) niin alavattassa tuntu kauheaa polttelua, ja nipistelyä.Tuntu just menkkakivuilta. Ja nyt ne loppu ko seinään.. Oisinkohan raskaana? En uskalla vielä ostaa testiä kun paripäivää sitte näytti negaa.. ootaan viikon verran vielä.. Menkkoja ei vieläkään näy.. JEE_E_E_EEEEE_E! Muuten, jos tulee raskaaksi niin eikö täällä saa enää kirjotella. Siis täällä palstoilla? :/ Surku sinänsä, koska mukava jutella teidän kanssanne *Antaa ryhmähalin* :D Aah.. Aamukah*** eikö siis kaakaot pitää mennä keittämään! :D
 

Yhteistyössä