AJATUKSESTA YRITYKSEEN 11

  • Viestiketjun aloittaja sade81
  • Ensimmäinen viesti
sade81
Iipille haleja. Kuulostaa kyllä todella oudolta..oletko varma että et ole raskaana?

Mä pohdin itse ihan yhtä outoja limajuttuja..siis nyt jo 3 päivää tulee vähän rusehtavaa tai kirkkaanpunertavaa limaa kun pyyhkii, tosin ei joka vessakäynnillä. Rakastellessa ei tule mitään, joten en usko että menkat alkaisivat jo näin etuajassa.
Eilen bongasin ovislimaa (siis sellaista vähän venyvää) joten kai tää vuoto vaan on sitten ovisjuttuja, mutta säikäyttää silti..en halua nyt vielä menkkoja..Mullakin on pillereistä tuo 7kk, joten en tiedä jos nyt sitten oikeasti kuuluu tulla jotain hormonisekoiluja?!?

Lumikukka, mitä sulle kuuluu? onko mies yhtään pehmennyt?
 
sade81
ai niin, pohdin sitäkin että pitäisikö meidän nostaa tuo uuden ketjun avaus viestit 200, siis kun ollaan niin aktiivisia että tuo 100 täyttyy parissa päivässä jo?!?
 
iipi..
Testasin jo kaksi kertaa negatuloksen: kp 27/26-28 ja 30/26-28. Tuo kierron pituuden arvio perustuu aikaisempiin kiertoihin. Voisiko se sitten olla mahdollista, että olisin raskaana - tuosta epämääräisestä vuodosta huolimatta? Tuntuu epätodennäköiseltä, mutta itsekseni ajattelin, että mennään nyt oman kropan mukaan, pidetään mielessä että pieni raskauden mahdollisuus on olemassa, ja viimeistään seuraavien menkkojen aikaan ollaan taas viisaampia. Olen tietenkin lukenut täältäkin jo odottavien viestejä, joissa kerrotaan raskauden varmistuneen todella myöhään...
 
Lumikukka''
Sade: ei edistystä, mutta kiitos kysymästä :) Nyt on ollut onneksi niin paljon muuta mielessä, että on ihan hyvä mieli. Tosin pari viikkoa sitten juteltiin aiheesta ja avauduin kaikesta muustakin mikä suhteessa mieltä painaa. Itkemiseksihän se meni, palkaksi nelipäiväinen 'migreeni' eikä mitään muutosta missään... Mutta ehkäpä se mies miettii mielessään niitä juttuja. Toivoisin, että asiat ratkeavat jollain tapaa vielä tämän vuoden aikana.
 
Saana...
Lumikukka, ihan varmasti mies miettii. Miehet vaan tuntuvat olevan sellaisia oman päänsä sisällä miettijöitä, joista ei kyllä näy ulospäin yhtään se mietintä. Ja sitten paukauttavat aina yllättäen sen mietintänsä tuloksen.
Ja ihan oikeasti, se mitä joskus aikaisemminkin jo kirjoitin. Se on iso edistysaskel, jos olette kokeilleet keskeytettyä. Tai ylipäätänsä olette kokeilleet ilman kumia vaikka vain vähän aikaa.

Tehdäänkö kompromissi, 150 viestiä? Silloin ainakin näkyy vielä kaikki sivut tuossa.

Iipi, kuulostaa fiksulle nuo ajatuksesi.

Olen blondi, käytän sanaa fiksu... *huoh*
 
iipi..
Yhdyn Saanan - fiksun blondin - teoriaan: miehet miettii mielessään varmasti asioita perin juurin mutteivät näytä sitä ulospäin niin selvästi kuin me naispuoliset. Ja sitten kun ajatuset on järjestelty halki poikki ja pinoon, ne kerrotaan julki - joskus enemmän ja joskus vähemmän töksähtäen. Nimim. kokemusta on.
 
Lumikukka''
Ihmettelen kyllä miksi on blondia sanoa fiksu :D Olen varmaan niin blondi etten edes tajua. (piiloblondi siis, musta tukka on sitä tekoälyä)

Niin, kylläpä se varmaan siitä ajan kanssa. Olisi mukava jos tulisi edistystä meidän suhteemme muihinkin ongelmakohtiin. Helppoa oli nuorena ja rakastuneena, kun ei ollut epäilyksen häivääkään siitä, etteikö haluaisi viettää loppuelämäänsä toisen kanssa. Ja kuinkas sitten kävikään... Siitä varmaan on jäänytkin päälle tämä, että mietin paljon suhdetta ja mihin se on menossa ja... Ja sehän ei tietenkään tee hyvä minulle saatikka suhteelle. Oon muuten usein meinannut laittaa sähköpostiin valitusvirren siitä mitä kaikkea on sattunut, mutta viime hetkellä kuitenkin jänistänyt. Jonain päivänä sitten :)
 
Neilikka..
Pikana tärkeimmät:
Rosalle onnellista ja iloista hääpäivää! Harmi että vauvaa ei ole vieläkään tulossa, mutta pääset nyt ainakin nauttimaan niistä viineistä. Nauttikaa yhdestä elämän ikimuistoisimmista päivistä täysin sydämin!
Ja Iipille voimia antava rutistus, että jaksat taas tsempata uuteen kiertoon. Vaikka oudolta kuulostaa sun vuodot... (bd nyt vielä kuitenkin...)
Ja iloista viikonloppua ihan kaikille!
 
Saana...
Rosalle onnea ihanalle päivälle! Nauttikaa!

Lumikukka, joskus on hyvä vaan kirjoittaa ja painaa sitä lähetä nappia, vaikka arpookin lähettämisen ja viesin pyyhkimisen välilllä.

Ja samalla pyydän anteeksi, etten ole vastannut mitään muutamiin meileihin. Olen kirjoittanut vastausviestejä moneen kertaan, mutta olen pyyhkinyt ne aina pois. En ole ollut varma, osaanko kirjoittaa oikeita sanoja, ettei mun kirjoitukseni vaan kuulosta karkeilta ja vääriltä ja satuta vielä enemmän. Empatian puutteesta en niitä siis ole jättänyt lähettämättä.

Ja blondi kysyy. mitä eroa on sympatialla ja empatialla?
 
mi-iu
Rosalle kaunista hääpäivää!!


Plussajuna:
"Täällä odottelemme hyvin kärsimättöminä plussajunaa,
olemmehan me sentään saaneet oikeina päivinä munaa.
Ovikset on meillä joko edessä tai pois menossa,
mielellämme junaan juoksisimme etukenossa.
Siis jos näet plussajunan, niin sano sille STOP,
äkkiä kaikki nyt kyytiin, Hophop!!!"

Heh, en nyt ihan tuollaisia runoja lastenkorttiin ole tehnyt, et älkää pelätkö! Aattelin nyt vaan manailla sen junan pysähtymään täällä..:)
 
Erica.
Heippa!

Kamalan kiireen keskeltä oli pakko tulla kertomaan teille uutiset! En ole kerinnyt lukea viestiketjua läpi, joten kommentoin myöhemmin sitä.

Olen tänään tehnyt kaksi haamu raskaustestia, joten näyttää vahvasti siltä että nyt on vihdoin tärpännyt!! En oikein jaksa uskoa tätä vielä, ja fiilikset ovat ristiriitaiset tuon työhommelin kanssa. Mutta aivan ihanaa tää on, jos täällä oikeesti kasvaa mini-ihminen mun masussa!!!!!!!! Oih!
Mutta palailen myöhemmin kun työkiireet helpottaa! Eli illalla sitten! (ukkokaan ei vielä tiedä, you are the first!! :) )

Erica

 
sade81
ihan uskomatonta!!! mielettömästi onnea Ericalle ja kiitos Mi-iulle ihanasta (ja ilmeisesti toimivasta) runosta!! Oli jo aikakin saada tänne meillekin plussia, nyt piristyi omakin fiilis ihan älyttömästi!! *pyyhkii silmäkulmiaan kun on niin onnellinen Erican puolesta*
 
Maijuliini81
ONNEA ERICA VALTAVASTI!!! Siitä se lähtee, ja aika menee niin nopeasti vatsaa kasvatellessa :)

Onnea Rosalle hääpäivänä. Me ei vielä olla avioliitossa ja pojalla miehen sukunimi. Haluttaisi kyllä niin kuulua "samaan" perheeseen.. Varmaan me sit mennään, kun saadaan toinen vauva maailmaan ja sitten ristiäisissä. Sen kyllä näyttää sitten vain aika.

Hyvää viikonloppua kaikille. Poika nukkuu ulkona ja itse nyt hyökkään mars-patukan kimppuun :)
 
Neilikka..
Uskomatonta Erica, mulla lähti vilunväreet menemään kun luin viestisi, ja nyt ne on jossain alaselän kohdalla ja saavuttamassa jalkoja. Onneksi ei tarvitse nousta pikaisesti ylös, en varmaan pysyisi pystyssä. IHANAA!!! Uskon todella että työhomma vähän mietityttää nyt, mutta kyllä kohtalo on miettinyt nämä jutut valmiiksi. Sun ei tarvitse kuin hyristä onnesta ja suojella pientä elämää. Onnea ystävä! (ja nyt mua rupeaa vielä itkettämään, pakko lopettaa)
 
sade81
piti vielä ihmetellä että miten voi olla mahdollista että on näin uskomattoman onnellinen jonkun vieraan ihmisen puolesta?!??! siis ei mulle tällaista reaktiota ole koskaan tullut kun on kuullut että joku tuttu on raskaana ja nyt ihan tippa linssissä..

Niin ja Rosalle valtaisin ihanaa hääpäivää =)!!!
 
angsteri
Onnea onnea!!! Voi, että olen iloinen sun puolestasi Erica!!!!! Nyt saatiin kauan kaipaamamme plussa!!! Jes, ketjua ei olekaan kirottu ;) !

Tuli toinen ihana uutinen tähän päivään. Sain lisäksi kuulla, että siskoni on parhaillaan synnyttämässä!!

Ja vielä; mullakin on sen verran hyviä uutisia, että spermatestin tulokset tulivat tänään ja diagnoosi on Normospermia ja lausunto: siittiöiden määrä, liikuvuus ja muoto ovat hyviä. Hedelmöityskyky hyvä. Viskositeetti oli epänormaali (korkeahko), se jäi vaivaamaan mua. Soitin heti terveysasemalle ja sain soittoajan gynelleni. Haluan kuulla vielä lekurini virallisen lausunnon asiasta. Mä olen aika teoreettinen...
 
ilona 81
Hei,

luin teidän keskusteluja, enkä malttanut olla "tunkematta" seuraan;). Kirjoittelin jo tuonne toiselle puolellekin, mutta ehkä tämä onkin oikeampi osoite, kun alkuvaiheessa vielä ollaan.

Eli vuoden mittaisen avioliiton jälkeen olemme päättäneet mieheni kanssa ryhtyä hankkimaan jälkikasvua. Molemmat ovat töissä ja suhde toimii hyvin, joten miksi odottaisi kauempaa.Ikääkin on alkanut kertyä. Ja kieltämättä allekirjoittaneella on ollut jo vauvakuume reilun vuoden ajan eli nyt on korkea aika siirtyä itse actioniin:).

Nyt vaan minua on alkanut huolestuttamaan se, että miehen työni vuoksi joudumme ehkä odottelemaan pikkuisen tuloa kauemmin kuin toivoisimme. Hän on nimittäin työnsä vuoksi aika paljon ulkomailla, lähes joka kuukausi, mikä vaikeuttaa pupuilun ajoittamista oikeaan aikaan. Esimerkiksi viime kerta meni täysin ohi, koska mieheni oli viikon poissa h-hetken aikaan ja tälläkin kierrolla hän pakkasi tänään kassinsa ja palaa vasta ensi tiistaina aikaerosta väsyneenä. Minulla on säännöllinen kierto 28 pvä, ehkä joskus 29.pvä eli voin olettaa ovuloivani puolessa välissä. Viimeiset menkat olivat 3.9. alkaen eli h-hetki olisi tämän viikonloppu tai 17. maanantai. Mutta mieheni ei ole täällä eli taaskaan aika ei onnaa. No pupuilimme kyllä eilen illalla (kunnolla :) )ja toissapvänä, mutta voikohan niillä olla minkäänlaisia mahdollisuuksia hedelmöittymisen suhteen? Siittiöthän eivät kuitenkaan elä tietääkseni kovin kauaa..Harmittaa, jos tämä meidän yritys kaatuu aina tähän:(. Täytyy varmaan lähteä seuraavalla kerralla mukaan salamatkustajana, jos matka ajoittuu h-hetkeen;)

Onko kukaan muu ollut vastaavassa tilanteessa? Sitten eräs kysymys ovulaatiosta- voiko sen johdosta rinnat turvota tai herkistyä?

Onnea kaikille yrityksiin! Toivottavasti jaksaisitte vastata minulle:).

ilona 81

 

Yhteistyössä