AJATUKSESTA YRITYKSEEN 12

  • Viestiketjun aloittaja sade81
  • Ensimmäinen viesti
Ballerina
Meredith olin minäkin, mielestäni hieman ärsyttävä tapaus tosin! :D

Täällä vihdoinkin PMS-oireita: kunnon itkukohtaus ilman syytä. Mies alkaa onneksi tottua ja jaksaa kiukuttelujani. Ei kai tässä auta muu kuin laittaa lenkkarit jalkaan, jumppatunti jää nyt väliin -parempi viettää hetki ihan itsekseen.

Flunssaisille peukkuja! Ketä me jännättiinkään seuraavaksi?
 
Minni80
Heippa,

joo työkiireitä hyvinkin, harmi kun nämä työt häiritsevät tätä sosiaalista elämää ja chattailyä :) Mä sain uuden pomon viime viikolla (ihan samoissa hommissa jatkan mutta mun työ siirrettiin vaan toiseen osaan organisaatiota) ja oon yrittäny skarpata nyt viime aikoina. Ja muutenkin on yhtäkkiä ollu hommaa, pöh vaiks oikeestaan laiskottais.

Mulla on muuten tulossa Suomesta vieraita viikonlopuks, eli pyörähdän täällä varmaan nyt viel tänään illal mut sit varmaan vast maanantaina ens viikolla. Mut eipä tänne nyt kuitenkaan kuulu mitään vauvarintamalla, ovis ei oo vielä ainakaan viikkoon ja sitä lähinnä odotellaan.
 
Minni80
Täälläkin Meredith, mutta en kyllä katso tuota sarjaa niin en tiedä osaanko samaistua :)

Mun mies on vähän söpö -mä sain yhtäkkiä tekstarin töissä ollessani, et sen mielestä Amanda ois söpö tytön nimi :) Paitsi et mulla tulee ihan Melrose Place mieleen :)
 
Minni80
Täälläkin Meredith, mutta en kyllä katso tuota sarjaa niin en tiedä osaanko samaistua :)

Mun mies on vähän söpö -mä sain yhtäkkiä tekstarin töissä ollessani, et sen mielestä Amanda ois söpö tytön nimi :) Paitsi et mulla tulee ihan Melrose Place mieleen :)
 
Minni80
Joo syysväsymystä täälläkin on, eli kofeenivieroitus ei ainakaan oo ajankohtaista nyt. Silmät ei muuten pysy auki töissä. Ja muutenkin kun tulee töistä kotiin niin ei oikein tee mieli muuta kun olla sohvalla peiton alla. Pöh, täällä on satanu koko viikon. Hmph. Pöh, pöh ja pöh. Ois paljon kivempi mököttää peiton alla jos masussa olis pieni vauva. Nyt on vaan kasa suklaata vaikka mulla oikeestaan on sokerilakko. Pöh.
 
sade81
joo, mäkin olen jostain lukenut että flunssa voisi olla oire ,mutta kyllä tää mullakin tuntuu ihan oikealta flunssalta. Kuume puuttuu ja onneksi kurkkukipukin, mutta nenä valuu ihan kunnolla. ja lisäksi menkkoihin vielä viikko aikaa, niin tuskin nyt jo flunssa iskisi jos olisi merkki jostain..Tietty kovasti toivon että olisi tärpännyt mutta nyt joka kerta kun meinaan ruveta toivomaan/ajattelemaan niin pysäytän itseni. Ihan samoja olen miettinyt joka kuukausi niin turhaan sitten pettyy. Odottaa nyt rauhassa mitä tuleman pitää.

Saana, taisi olla c-vitamiini joka voi aiheuttaa niitä kiviä. Tiedä häntä, mutta en nyt siis halua ottaa riskiä. Täytyy joskus kun käyn lekurissa niin muistaa kysyä tuotakin.

Mua jännäillään 28-30.9 jos kierto on sen 38pv. En nyt ole jaksanut sitäkään pahemmin miettiä. PMS oireita ei vielä juurikaan ole ollut, en tiedä johtuuko flunssasta vai mistä..ei mulla yleensäkään mitään kovin pahoja ole.

Kiva kuulla että Mi-iulla lähtenyt uudessa hommassa hyvin käyntiin =)
 
sade81
joo, mäkin olen jostain lukenut että flunssa voisi olla oire ,mutta kyllä tää mullakin tuntuu ihan oikealta flunssalta. Kuume puuttuu ja onneksi kurkkukipukin, mutta nenä valuu ihan kunnolla. ja lisäksi menkkoihin vielä viikko aikaa, niin tuskin nyt jo flunssa iskisi jos olisi merkki jostain..Tietty kovasti toivon että olisi tärpännyt mutta nyt joka kerta kun meinaan ruveta toivomaan/ajattelemaan niin pysäytän itseni. Ihan samoja olen miettinyt joka kuukausi niin turhaan sitten pettyy. Odottaa nyt rauhassa mitä tuleman pitää.

Saana, taisi olla c-vitamiini joka voi aiheuttaa niitä kiviä. Tiedä häntä, mutta en nyt siis halua ottaa riskiä. Täytyy joskus kun käyn lekurissa niin muistaa kysyä tuotakin.

Mua jännäillään 28-30.9 jos kierto on sen 38pv. En nyt ole jaksanut sitäkään pahemmin miettiä. PMS oireita ei vielä juurikaan ole ollut, en tiedä johtuuko flunssasta vai mistä..ei mulla yleensäkään mitään kovin pahoja ole.

Kiva kuulla että Mi-iulla lähtenyt uudessa hommassa hyvin käyntiin =)
 
Minni80
Jaa enpä ole kuullut että c-vitamiini vois aiheuttaa tommosta. Mutta toisaalta eiks se oo hyvä ehkäisemään virtsatientulehdusta..? No, syön sellasta raskaana oleville sopivaa monivitamiinia, eiköhän se sovi meikäläiselle.

Kiva että mi-iun uusi työpaikka on ollut mukava!
 
Rosa78
Minni, aika hauskaa; me ollaan päätetty että jos tyttö ikinä tulis, se olis Amanda. Musta se on ihana nimi! Plus että Melrose Place oli mun lempisarja kun tuli ekan kerran. Ja mun lempparihahmo oli just Amanda, ihana täti, eli senkin takia tykkään nimestä.

Entäs pojan nimi? Mietin paljon enemmän pojan nimiä... Olen aina kuvitellut että saisin pojan.
 
Minni80
Ai mä en ole ainoa yökukkuja (paitsi täällä on tunti Suomen aikaa myöhässä).

Hei, mä tein oman blogin/päiväkirjan johon ajattelin kirjottaa näitä juttuja. Ajattelin et sit on joskus kiva lukea niitä. Toivottavasti jaksan kirjottaa....

http://minni80.vuodatus.net/
 
Rosa78
Siistii! Kiva idea Minni! Kävin jo lukemassakin.

Mä haluisin lapsen/lasten nimeksi sellasen mikä ei olis kovin suomisidonnainen, eli mikä tajuttaisiin muuallakin. Ruotsalaiset nimet on aika kivoja...

Nyt loppu kukkuminen ja meen nukkuu. Ylihuomenna häät, eikä vielä jännitä yhtään. Mä aina luulin että sitä olis jotenkin aikuisempi kun menis naimisiin. Tunnen itseni ihan teiniksi.
 
Saana...
Huomenta ketjuun! Huaah, tunti jo notkuttu työpaikalla, tosin aamu"kahvilla". Jee, pysyin irti kahvipannusta, vaikka tekikin hurjasti mieli sitä.

Mä olen haaveillut ruotsalaisesta etunimestä tytölle ja venäläisestä pojalle. Saa nähdä. Mutta nuo vaatisivat sen, että lapse(i)lla olisi mun sukunimi. Hmph, meillä väännetään tuosta edelleen kättä.

Voi elämä. Mä söin eilen päivän aikana kokonaisen valkosipulipatongin. Ei olisi kannattanut. Näytän siltä, että olisin jo hyvän aikaa ollut raskaana. Hmph. Onkohan se valkoiset jauhot vai hiiva vai niiden yhdistelmä kun tuon tekee. Ovis on nyt ainakin ohi, alkoi saharakausi.
 
Neilikka..
On se vaan joka perjantai yhtä kiva olo siitä että on perjantai...

Kiva idea toi Minnin blogi - pitää käydä seuraavaksi tutustumassa.
Hei Saana - Saharasta oli tarkoitus kärsiä ENNEN ovista, sen jälkeen voit kyllä nauttia elämän maallisista iloista ;)
Ja Rosalle nyt tänään ne lämpimät onnentoivotukset hääpäivälle! Voit käydä lukemassa viimeviikkoisen toivotukseni, on edelleen voimassa!
 
Saana...
Huh, täällä alkaa jo nyt olla ihan perjantaifiilikset. Uskomatonta juttua... Mm lasten tekemisestä, eikä edes Kollegan kanssa...

Mitä, siis oviksesta menkkoihin ei olisi kuivaa kautta? Voi itku, mun täytyy pitää puhuttelu tuolle....
 
Neilikka..
Ai sorry jos sekoitin asioita - elimistössä on siis limojen suhteen kuiva/kuivahko kausi oviksesta menkkoihin, mutta seksitöntä sen ei tarvitse olla! Menin sekaisin kun täällä on käytetty tuota Saharaa viime aikoina kuvaamaan pihtaamista. Enkä kyllä muutenkaan pysynyt perässä Saanan ajatuksenjuoksussa. Olet siis puhunut jonkun kanssa tänään vauvojen hankkimisesta, mutta se joku ei ole kollega, eikä me, niin kukas sitten? Ja puhutko muka töissä tavallisesti kollegojen kanssa aiheesta???
Ihana Saanan uni!!! Näitkö millaisia lapsia meillä oli, tai millaisia me oltiin? Olisipa ihanaa!
Ja Minnille kivaa Suomi-viikonloppua!
 
Saana...
Huuh! Mä jo ajattelin, että mun limani ovat aivan sekaisin!

Hmm. Musta tuntuu aika useasti, että ajattelen ja kirjoitan sekavia... :S

Ja selvennykseksi. En tosiaan puhu täällä aiheesta. Mutta tänä aamuna mulle puhuttiin. Ja ei ollut greippimehua lipittävä Kollega vaan yli 50v miespuolinen työkaveri. Mä vaan kuuntelin ja mielessäni pyörittelin silmiä...

Voi kun olisin tarkemmin katsellut niitä vauvoja siinä unessa :) Tyttöjä ja poikia oli aika tasaisesti, Rosalla oli poika. Muita en muista, en edes omaani ;) Tosin mulla oli nuorin. Hih, seuraava menee varmaan aivan metsään mutta menköön. Sulla Neilikka oli tummat olkapäille olevat hiukset, Minnillä aika vaaleat. Rosalla oli punaiset isot kiharat. Anna taisi olla myös vaalea, muita en muista, sorry! Mutta meillä oli hauskaa!!
 
iipi..
Perjantai: jippii! Harmaata ja sadetta: plääh!

Olin eilisen numeropyörittelyn jälkeen niin ulkoilun tarpeessa, että vaihdoin BodyBalance-tunnin lenkkiin. Mutta <dadadaaaaa!> alitin voimassa olleen aikatavoitteen 10 kilsalle! Hyvä minä!!! Tavoitteen saavuttamiseen meni kyllä hieman kauemmin kuin oli tarkoitus, mutta tavoite saavutettu joka tapauksessa. Ja heti uusi merkitty muistiin ;-)

Ainoa asia mitä harmittelen jo etukäteen - siis jos nyt jossain vaiheessa raskautuisin - olisi tuon juoksutreenaamisen muuttuminen. Mulla liikkuu sykkeet aika korkeella normilenkilläkin, että jos niillä on mitään merkitystä, en voi odottaessa treenata samalla tavalla :-/

Rosalle toivottelen jo tässä vaiheessa mukavaa hääviikonloppua :-D Älä huolestu, kyllä ehdit varmasti vielä jännittää ihan tarpeeksi :)
 
Neilikka..
Voi kun tuollaiset vauvatapaamiset tulisi äkkiä ajankohtaisiksi! Mulla ei tosin ole aikomuksissakaan ruveta kasvattamaan hiuksia, ne on ihan lyhyet, mutta tummat kylläkin. Tai niin uskottelen itselleni, aika mitättömän väriset oikeasti. Ennen värjäsin niitä tosi tummaksi, mutta kymmenen vuotta sitä lajia riitti. Jatkuvaa stressiä että taas pitäisi värjätä, ja tuliko tästä nyt hyvä ja onko juurikasvua ja onko haalistunut ja tuleeko syöpä. Eli totesin että joka on miettinyt tän asian niin, että mulle kuuluu sopia sen väriset hiukset kuin nyt sattuu olemaan. Ja kohta ne varmaan harmaantuu.
 
sade81
huomentapäivää..täällä on siirrytty nuhasta lievään kurkkukipuun. En jaksaisi enää yhtään olla kipeä =(

Rosalle ihan älyttömästi onnea, älä välitä, ei muakaan jännittänyt yhtään. En oikein tiennyt miksi olisi pitänyt jännittää kun oman kullan kanssa sitä kuitenkin mentiin naimisiin :)

Ei mulla taaskaan ole mitään juttua kun ei päässä liiku mikään. Haluaako joku muu aloittaa tällä kertaa uuden ketjun kun minä olen noita aloitellut jo aikasta monta? voin tietty jatkaakin mutta voin myös luovuttaa tehtävän jollekin muulle.

Minni, kiva idea toi blogi :)
 
Saana...
Ties kuinka sä Neilikka innostut kasvattamaan hiuksias hormonihuuruissa ;D

Iipi, taisi olla sille sykkeelle joku raja...

Tuli välähdys. Kaikkien vauvat olivat toppapuvuissa. 1+1 Nyt KUN raskaudutaa, saadaan kesävauvoja, jolloin ovat noin puolivuotiaita ensi talvena ;)
Vauvatapaamisia odotellessa... :)

Ja Rosalle ihanaa hääviikonloppua!
 
Minni80
Joo mä oon jostain muistaakseni lukenut että syke ei saisi mennä pitkiä aikoija yli 160:n, mutta ei hajuakaan mistä sen bongasin.

Hrrr... täällä on aika vilpoinen päivä, ja mun pitää seistä 5 tuntia ulkona tänään. Meillä on sellanen tiimipäivä, ja oon pitämästä yhtä rastia yhden puiston kulmassa. Mun rastilla on sellanen tehtävä jossa ne saa pisteitä mitä vähemmän käsiä/jalkoja koskettaa maata. Eli niiden pitää kannatella toisiaan ilmassa... hmmmm.... Laitan villa-alusvaatteet ja otan termariin teetä mukaan, hrrrr.

Illalla on sitten firman bileet, ja saan ainakin hyvällä omallatunnolla juoda ja "näyttää kaikille utelijoille etten ole raskaana", jospa se utelu hellittäis vähäks aikaa työpaikalla.

Ihania häitä Rosalle!!!
 
Saana...
Ei mutta oikeasti, mitä mieltä olisitte tapaamisista sitten?

Hyrrr... Ajatus viidestä tunnista suhtkoht paikallaan tälläisellä kelillä... Brrrr...

Hyr, meillä on ensi viikolla ulkoilupäivä, toivottavasti ei sada räntää :S
 

Yhteistyössä