AJATUKSESTA YRITYKSEEN 12

  • Viestiketjun aloittaja sade81
  • Ensimmäinen viesti
Neilikka..
Saana-blogi jatkaa vaan... Nyt on perjantai ja työinto jossain ihan muualla!
Ainakin periaatteessa minä olisin valmis tapaamaan teitä, sen verran tuttuja ollaan (tosin: särkyisikö tästä nettituttavuudesta joku viehätys/avoimuus sitten? Itse en usko siihen) Tosin käytännössä en ole satavarma, jaksaisinko lähteä mihinkään kaukaiseen paikkaan, ja kun niin eri laidoilla Suomea asutaan, niin osalle se tarkoittaa varmasti matkustamista. Tietenkin ruusunpunaisissa kuvitelmissani pienene lapsen kanssa olisi sitten tosi kiva junalla mennä jonnekin retkelle päiväksi... Mutta periaatteessa siis olisi hauskaa tavata.
Avatkaas joku se ketju. Minä en viitsi kun en plussaankaan usko.
 
sade81
Näkyikö siinä sun unessa Saana mitään vuosilukua?! tosin kun Erica on nyt jo raskaana niin pakkohan se on olla ensi vuosi joten nyt voidaan siis hyvillä mielin odottaa plussia lähiaikoina.

Tuollainen tapaaminen voisi olla kyllä hauskaa :)

En kyllä tajua kun mulla tulee vieläkin aina välillä pyyhkiessä sitä rusehtavaa tuhrua..on tullut nyt jo 1,5vkoa, vaikkakin siis ei enää niin paljoa kun aiemmin. Jos ei nyt ole tärpännyt niin täytyy toivoa että ensi kierrossa ei enää mitään tule..ärsyttävää..

Mä vetäisin varmaan toppahaalarin päälle jos nyt joutuisin ulos, olen sen verran vilukissa ja varsinkin jos joutuu olemaan paikallaan niin jäätyisin tosi nopsaan. Kuulostaa kyllä kivalta tollainen rastimeininki =)
 

Yhteistyössä