AJATUKSESTA YRITYKSEEN 13

  • Viestiketjun aloittaja sade81
  • Ensimmäinen viesti
Amilda79
Laita Saana joku kirkkaan värinen (esim. pinkki tai turkoosi) paita niin tulee vähän väriä tumman puvun vastapainoksi, mikäli siis tilaisuus ei nyt ihan niin jäykkä ole. Pystyraidat on myös tosi hyvä vaihtoehto... Ja klassinen valkonen on aina varma vaihtoehto, mutta tietty vähän "ajatukseton"....
 
Saana...
Hihi, mä voin kuvitella, kuinka just täysikäiset juoksisivat meitä karkuun :D
Heh, seksi meillä kyllä mielessä, mutta ei ihan sillä tavalla X)

Mulla on ihan liian vähän vaatteita. Hiisi, mulla on yksi kiva valkoinen paitapusero, mutta se on sellainen tunikapituinen ja jakku on ihan lyhyt. Hmm. Mulla olis vaaleanpunainen paita, mutta se on sellaista t-paitakangasta... Neule ei mahdu sen jakun alle. Höh, mulla olis kivoja toppeja kyllä, mutta en viitsisi pesettää sitä jakkua yhden käyttökerran jälkeen. Että voi olla taas isot ongelmat mulla :)
 
satskuliini
Heippa kamut!!

Olen ollut poissa täältä palstoilta laiskuuteni takia.. *pahoittelee*
Ja osa syynä senkin takia, kun alkoi ne menkat silloin. Tuli pieni masennus, ja jähmetyin joko sängyn, tai sohvan pohjalle syömään ihan mitä mieli teki.
Nyt sitten pitäs kiloja karistella poijes.. :) Yritys on taas vauhdissa meillä päin.
Oma vauva olisi niin ihana<3. Onnea sille/niille jotka ovat plussanneet niin ovulaatiossa, kuin raskaudessakin. Mitäs teille kuuluupi??
 
satskuliini
Mulla pitäs pian olla ovulaatio.. hmph.. Pitäsköhä kaivella ne ovis tikut kaapinpohjalta, ja alkaa testailemaan?
Viimeksi menetin hermot niiden kanssa ko ne ei tahtoneet toimia..
Äkkiä greippimehua litkimään. että huomaa sitten ovulaation helpommin!
 
minisun..
Mitäs mä itsestäni kertoisin..Mä olen 24v(kohta 25v)ja mies 26v,Pirkanmaalla asustellaan ja naimissa ollaan.Nimimerkistäkin voi ehkä päätellä että olen terv.huoltoalalla;)Mietin nimimerkkiä kerran töissä ja sattui olla pöydällä kyseisen tabletin mainos:)Ja Saanan kysymykseen vastaten niin ennen en ole d-vitamiinia syönyt talvisin mutta nyt työpaikan kahvihuoneen pöydällä on näytepurkki niin ehkä nyt niitä tulee syötyä varsinkin jos tässä syksyn/talven aikana raskaaksi tulisi.Sellasta..
 
sivullinen ystävyydellä
Sade, tuo 37 kierto, vaikka olisikin kuinka säännöllinen ei valitettavasti ole täysin ok. Alkukierto on liian pitkä eli vaikka ovulaatio tapahtuisikin, ei munasolu varmaan ole kovin hyvälaatuinen. Ts hormoniarvot ovat hieman pielessä. Säännöllinen kierto ei myöskään takaa ovulaatiota, valitettavasti. Näin maallikkona uskaltaisin kyllä sanoa, että kannattaa tyrkätä elimistöön hieman vauhtia, että saisit lyhyemmät kierrot, paremman hormonitasapainon ja elimistön heräämään pillereiden jälkeen. Ns normaalikierron raja on 21-35, mutta ideaalina pidetään sitä 28-30 kiertoa, silloin hormonien pitäisi olla tasapainossa.
 
Saana...
Habitare-messujen paras anti:
http://www.vauvalahjat.fi/product_info.php?cPath=21&products_id=29&osCsid=623df7df076f2bd5bfbd21cf02e32a6f

Selailin sitä, oli aivan ihqu! (Yäk mikä sana, mutta kuvaava tässä asiassa.)

On muuten muutenkin hauska nettikauppa ;)
 
sade81
sivullinen, olen juuri käynyt omalla gynelläni joka on erikoistunut lapsettomuuteen ja hän sanoi että alle 40pv säännöllinen kierto on vielä ihan normaalia eikä haittaa/estä/vaikeuta raskaaksi tulemista, joten luotan kyllä hänen sanaansa. Jos kierrot alkaa heittelehtiä tai välivuodot jatkuu niin marssin tietysti takaisin ja pyydän pillereitä mutta toistaiseksi ei ole tarvetta. ja olen ollut syömättä pillereitä jo 8kk ja kierto heti lopettamisen jälkeen tuo 37 ja pysynyt siinä niin tuskin nyt enää mikään liittyy pillereihin ainakaan millään tavalla.

Kiitos kuitenkin kommentistasi :)
 
Saana...
Nyt antakaas vinkkejä millä saisin tämän "#¤%n turvotuksen pois! Kokeiltu on kahtena päivänä reipas kävelylenkki ja mansikoita puolisen litraa. Ananasta? Ananasmehua? Ok, apteekissa olisi varmaan jotain, mutta en nyt viitsisi lähteä kyselemään jotain vanhusten nesteenpoistolääkkeitä. Mielessä vaan kummittelee se huominen pukeutuminen: mahtuuko mikään päälle.
 
Amilda79
Turvotukseen auttaa, kun juo reilusti vettä. Myös vihreetä teetä kannattaa juoda. Suolan käyttö kanssa ihan minimiin. Se jos joku turvottaa. En myöskään vaalean leivän syöntiä kannata....
Tässä muutama vinkki Saanalle, mut taitaa olla aika myöhäistä, jos huomikseksi pitäis olla turvotus laskenut - siihen ei edes mitkään tabletit eikä edes täysi syömättömyyskään enää ehdi auttaan.
 
Saana...
Hmm... Taidan saunoa koko yön ;)
No, toivotaan että ne housut ovat suuremmat kuin muistan. Tai että osa tästä on kuviteltua, mieluusti suuri osa.
Se on nyt mun perjantai, lähden hyllymään kohti kotia. Ihanaa nähdä miestä taas :)
 
Saana...
Kiitos Amilda vinkeistä, taidan laittaa teetä hautumaan kun pääsen kotiin. Hmph, tuo ajomatkahan se tietysti auttaa turvotukseen *irvistys* Pitää houkutella mies vielä lenkille. Ja kuntoilusessioon ;) *kiillottaa kaulinta*
 
sade81
Saanalle ihanaa ja kuntoiluntäytteistä iltaa ;)

Minisun, oletko syönyt pillereitä aiemmin vai viskasitteko vaan kumit nurkkaan?! (hmph..ei nyt ajatus/kirjoitus oikein tänään kulje, mutta siis yritän tässä nyt hienovaraisesti kysellä että tiedätkö jo kiertosi jne vai missä vaiheessa olette menossa?)
 
minisun..
Kiitos vaan tervetulotoivotuksista:)Mä söin vain vuoden ajan pillereitä ja odotettiin yks luomukierto ennen yrityksen aloittamista kun gyne niin kehoitti.Mulla on siis kierto tiedossa,se oli ennen pillereitä 28-30 ja nyt pillereiden käytön jälkeen näyttää olevan sama..
 
Minni80
Äh, mä jouduin taas lähtemään aiemmin töistä tänäänkin kun taas tuli takapakkia tässä tervehtymisessä. Mutta onneks mun mies on sentään vähän freesimpi tänään. Puh, meille on tulossa miehen veli perheineen kylään viikonloppuna, ja nyt pitäis siivota. Meillä on niiden 1- ja vajaa 4-vuotiaat lapset hoidossa huomenillalla kun vanhemmat menee humputtelemaan : )
 
sade81
Minni, kuulostaa kivalta toi lastenhoitovuoro :) se antaa joko lisäpotkua ja kaipausta tai sitten hengähtää hetkeksi syvään että kiva kun saa vielä olla kahden oman kullan kanssa ;)

Mulla pitäisi tädin tulla siis huomenna virallisesti kyläilemään, olen pullakahveja jo keitellyt jos tulisi jo vähän aiemmin mutta toistaiseksi ei mitään merkkejä, ei enää vatsa kipeä eikä mitään..nyt sitten pelkään että ei tulekaan ja kierto aina vaan pitkittyy. Joo-o, tiedän..turha nyt vielä miettiä ja stressata, mutta olen aika hyvä stressaamaan :( tekisi niin mieli tehdä testi vaikka järki sanookin että en voi olla raskaana kiitos niiden typerien vuotojen. Kai sitä vaan täytyy huomenna pyytää siltä lekurilta lähete gynelle..hmph.

Saanalle hauskaa kokouspäivää huomenna ja Minnille kovasti paranemista!
 
Minni80
Hmm, hieman jännät paikat sullakin, Sade. Eihän sitä tiedä vaikka ois sitä kuuluisaa kiinnitysvuotoa... Kerro jos tapahtuu jotain johonkin suuntaan!

Oi, mun mies oli tuhlannu rahaa ja ostanut prison breakin 2. tuotantokauden dvd:llä. Sen ekan tuotantokauden katottiin aika hujauksessa. Ollaan katottu 3 jaksoa tässä sohvalla, on mukavampi maata kuumeessa sohvalla kun voi tuijottaa komeata Michael Scofieldiä... (nam!)
 
Minni80
luin muuten jostain juorulehdestä että se joka näyttelee scofieldiä ois homo... *harmittelee*. Se on niiiiiiiin komea. Toinen suosikki on Heath Ledger siitä Casanova-elokuvasta. *kuola valuu*

Joo, juttujen perusteella ovis on TODELLAKIN tulossa, vaikka testi näytti ihan haaleenvaaleeta viivaa, joskin edes vähän enemmän kun eilen. *slurps*
 

Yhteistyössä