AJATUKSESTA YRITYKSEEN 13

  • Viestiketjun aloittaja sade81
  • Ensimmäinen viesti
Ballerina
Pikaraportti: kaksi lisätestiä tehtynä ja molemmissa kaksi viivaa! Vaikea tätä on todeksi uskoa... Tässä kuussa olemme keskittyneet tutkimuksiin ja ensi kiertoja varten on kaappiin ostettu sadalla eurolla hormooneja! Eli todellinen yllätys! Kiitos jo varovaisista onnitteluista, vaikea tätä on uskoa todeksi.

Erican kannoilla siis plussajunaan loikkimaan, hoplaa tyttöset! :D
 
sade81
Ballerina, ihan uskomatonta!! olen niin onnellinen teidän puolesta, saavikaupalla onnea!!

kyllä se oikeasti vaan pitää paikkansa että heti kun ajattelee edes vähänkin jotain muuta niin tärppää!! Hihkun täällä ihan innoissani (miehellenikin kun on vielä kotona). Nyt vaan pidetään tätä plussatahtia yllä, jookosta?!

Mulla vuoto taas vähän ehkä runsastumassa, mutta edelleen täysin ruskeaa, ei siis punerra vielä yhtään..nyt olo on ollut ihan sekopäinen, olen jo kahtena iltana ruvennut itkemään kun tvstä on tullut se Ifin imurimainos..mies ei tiedä missä mennään. Vaikuttaisi siis ihan PMSltä, mutta jos menkat alkavat vasta viikon päästä niin plaah..tämä kierto nyt on muutenkin jo tuhoon tuomittu mutta pääsisi nyt aloitamaan edes uutta suht pian.

Ei tämä kyllä mitään kiinnittymisvuotoa ole, kun on jo yli 2vkoa jatkunut..joko hormonihäiriö.

hauskaa perjantaita, mä lähden sinne lääkäriin..
 
sade81
Lissu28 28+26 Y12/05
Neilikka 26+26 Y01/07
Iipi 32+36 Y02/07
Angsteri 28+31 Y3/07
Anna 27+25 Y04/07
Minni 26+25 Y04/07
Rosa78 29+32 Y05/07
Pimmu 22+24 Y05/07
Sade81 26+28 Y06/07
Mi-iu 22+26 Y08/07
Maijuliini81 26+26 poika 08/06, TJOT 08/07
Saana

Plussanneet
Erica 31+34 Y3/07 +09/07
Ballerina 30+28 Y06/07 +09/07
 
VilmaAurora
Hurjasti onnea, Ballerina!! :) Toivotaan lisää samanlaisia uutisia muillekin pian.

Jep, tämä myös katsoo Pakoa eikä vähiten tuon komistuksen takia... ;-D

Täällä ei mitään uutta, tuntuu et kuvotus alkaa onneksi hellittämään mut muuten on vatsassa jos jonkunlaista tuntemusta. Ei mitään hajua johtuuko pillereiden lopettamisesta vai oviksesta vai jostakin ihan muusta. Mut kiertoa eteenpäin mennään, nyt on kp 16. Ei mitään aavistustakaan milloin täti mahdollisesti tulee käymään (katsokaa, mä olen jo käyttöönottanut oikean sanaston :)) mut eiköhän se sieltä joskus tule. Söin e-pillereitä ikuisuuden ja menkat tuli kellon tarkkuudella niiden aikana, mutta ennen sitä oli kyllä melkoisen vaihteleva ja epäsäännöllinen kierto... Joten jännityksellä odotellaan, toivottavasti ylipäätään kierrot lähtee käyntiin.

Mahtavaa kun on perjantai ja viikonloppu alkaa! :) Saa taas raksalla paljon aikaiseksi, kun voi ihan koko päivän tehdä. Paitsi kavereita tulee lauantaina iltaa istumaan, saa nähdä jaksaako baariin asti lähteä. Tällä hetkellä ei oikein innosta mut voihan se mieli muuttua. Toisaalta kannattaisi ottaa ilo irti kun nyt vielä voi huoleta käydä...

Kivaa perjantaita kaikille! :)

 
Saana..
Jee! Ihanaa Ballerina! :D
Juu, nyt saisi se plussaputki jatkua! :)

Onko kukaan nähnyt tai kuullut uutisia? Valtio ei enää korjaa lehmiensä aiheuttamia liikennevahinkoja. Että pitää olla henkilökohtainen vakuutus. Tarkoittaako tämä siis suomeksi sitä, että jokaisella joka aikoo liikkua kävelyvauhtia lujempaa pitää olla joku hirvitapaturmavakuutus? Siis onko tuo hirviturva mukana tapaturmavakuutuksissa? Huomasin kauhukseni, että eihän mulla mitään tapaturma tai sairausvakuutusta ole. Hmph. Kiva kun ilmoittivat perjantaina.
 
Amilda79
Hurjasti paljon onnea Ballerinalle!!!!
Mitä mä sanoin? Kyllä se haamukin on aina plussa :) :) :)
Olipa mukava uutinen näin perjantaiaamun kunniaksi. Lisää näitä... Hirmusti paljon onnea siis muillekkin yriitäjille!!!

Mulla on tänään kaverilla laskettu aika, mutta ainakaan vielä ei oo kuulunut mitään. Kovasti jännäilen siltäkin suunnalta tänään uutisia!

Mukavaa perjantaita kaikille!! *hymyilee suu korvissa*
 
Saana...
Puuuh! Oli muuten jännästi uutisoitu tuo hirvijuttu. Tarkoittaa kuulemma autovakuutukessa olevaa hirviosaa, ei tapaturmajuttuja. Huh :) Nyt voi alkaa nauttia perjantaista :) Ja kohta lähteä siihen kokoukseen :S
Heh, mä jo kuvittelin kuinka jonotan vakuutusyhtiö tiskille hakemaan hirvitapaturmavakuutusta :)

Hmm. Onkohan mun yksi kaveri jo jakautunut... La pitäisi olla joskus viikon, parin sisällä... Harmi että yhteydenpito katkesi jossain välissä :(
 
minisun..
Onnea Ballerina!:)
Tänään kyllä tökkii työnteko pahasti..Onneksi on perjantai:)Vauvoja kyllä tuntuu tulevan vähän joka puolelle,laskin äsken että tuttavapiiriin syntyy 9 vauvaa tässä syksyn/talven aikana..Se ei ainakaan yhtään helpota tätä vauvakuumetta;)
 
Anttuli.
Erittäin suuret onnittelut Ericalle ja Ballerinalle plussista! Ja tervetuloa sitten 9 kuukauden päästä tuonne Ajatuksista arkeen -ketjuun.

Vuosi sitten oli kans aikalailla samanlainen tilanne, että useampi plussasi, joten eiköhän teistä vielä jotkut saa sen plussan lähiaikoina (ellei sitten kaikki :) ). Hirveästi plussatuulia kaikille!

Ajatuksissa-ketjussa joskus lorvinut
Anttuli ja tyär 4,5kk
 
Neilikka...
Mitämitämitä!!! Onnea Ballerina!!!! Upea uutinen, lämpimät halaukset sinulle! Pitää mennä kohta selaamaan mitä muuta täällä on tapahtunut, ja millaisten vaiheiden kautta Ballerina on tähän päätynyt, mutta hienoa että teillä onnisti, vaikka sulla tosiaan vähän ongelmia on ollutkin. Mutta pääasia että tähän päädyit. VAU!
 
*sivullinen*
Siis täh? Eihän Ballerinalla ollut kuin kolmisen kuukautta yritystä takana? Miksi siis rynnätä tutkimuksiin ja hankkia läjäpäin hormoneja jo näin varhaisessa vaiheessa??? Ennemminkin ihmetyttää, että noin kauhealla stressaamisella ylipäätään tärppäsi...
 
sade81
Sivullinen..jos et seuraa ketjuamme kunnolla, älä sitten kommentoi, kiitos! (hormonit olivat epäsäännölliseen kiertoon, ja ilmeisesti sulla tässä eniten on stressiä kun täytyy tulla tänne tuollaisia kommentoimaan!)
 
sade81
Joo, kävin siis aamulla lekurissa, tutki ja hutki ja päätyi siihen että kyllä ne menkat on alkamassa..siis sormiin/hanskoihin tuli ihan vähän ihan oikeaa verta, joten ihan aikataulussa ovat. Sanoi että jos välituhruilu jatkuu vielä menkkojen jälkeen tai jos menkat ei nyt sitten kunnolla alakaan niin täytyy soittaa niin katsotaan sitten eteenpäin. Mua on nyt sitten tässä kierrossa sörkitty ihan urakalla ;)
 
Rosa78
Bongiorno ladies! Terkut Italiasta!

Pakko oli tulla lukemaan ketju làpi kun tàssà uudessa hotskuhuoneessa on netti. ELI AIVAN MIELETTòMàSTI ONNEA BALLERINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ihanaa!!

Missàs Angsteri on?!?! Ja tervetuloa uusille!

Meidàn hààt meni hyvin ja nappiin ja làhdettiinkiin samantien tànne matkalle. En ole ehtinyt vauvajuttuja miettià, on ollut niin paljon muuta ohjelmaa. Paitsi ettà aamiaisella on aivan ihanaa tuorepuristettua greippimehua, mies sanoikin heti ekana aamuna ettà sà varmaan otat tuota. Ovis oli varmaankin ti-to, mutta en ole ehtinyt siis tuntemuksia tarkkailemaan eikà tikkuja mukana. Mutta seksià ollaan harrastettu joka pàivà, eli sen puoleen homma hanskassa.

Italia on TOSI lapsirakas maa ja tààllà on aivan mielettòmià vauvan- ja lastenvaateliikkeità. Ollaan naureskeltu noille Burberryn ja muiden merkkien vaatteille. Vastasyntyneille mekkoja ja takkeja turkiskauluksin, hinnat sellaisia ettei ikinà itsellàkààn ole ollut pààllà mitààn niin kallista. Oli pakko ostaa parit pienet vauvan nahkakengàt kun ovat niin makeita tààllà. Voihan ne antaa lahjaksi ellei itselle tule kàyttòà. Se meni aika hassusti, kun yhdessà isossa kaupungissa oli vain pàivà aikaa ja haluttiin kierellà eri kaupoissa ja sovittiin treffit parin tunin pààhàn. Nàin ne ihanat kengàt ja oli pakko ostaa ne. Mies oli myòs ostanut vauvan kengàt (sellaset hiking boots- tyyppiset, pehmeàllà pohjalla tietty).

Nyt tytòt mukaan plussajunaan! Olen tosi onnellinen Ballerinan ja Erican puolesta! Ihanaa!
 
sade81
Ihana kuulla Rosastakin! ja ihan mieletön toi kenkäjuttu, siis että sun mieskin kävi ostamassa sellaiset ;)

mutta täytyy taas rientää..enää pari tuntia ja alkaa viikonloppu =)!!
 
sade81
vieläkään ei täällä ole mitään menkkatuntemuksia, joten kierto venyy ainakin 38päiväiseksi..täytyy tänään yrittää jos rakastelu alottaisi ne..tuntuu niin tyhmältä että hyvää yritysaikaa menee hukkaan kun ei menkkoja kuulu eikä näy..

Mitäs viikonloppusuunnitelmia teillä on? miehellä on piiiiitkästä aikaa vapaa viikonloppu niin yritetään nyt ottaa ilo irti..tänään pitäisi varmaan laittaa pihaa syyskuntoon ja huomenna nähdään kaverit joilla on 2kk vauva ja saa nähdä jos mies innostuu vielä golffaamaan jossain välissä.
 
minisun..
Toivottavasti sade sulla alkais ne menkat pian!Ikävää tollainen..Meillä ei ole mitään ihmeellisiä vloppusuunnitelmia,kotona ollaan.Tänään ajattelin mennä vähän shoppailemaan töiden jälkeen:)Tää työpäivä on mennyt kyllä tooosi hitaasti enkä oo saanut mitään aikaseks..
 
Neilikka..
No nyt oon vihdoin saanut kahlattua kaiken viikon aikana tapahtuneen läpi... Tervetuloa uusille, kyllähän joukkoon mahtuu! Amilda, sun selostukset siitä kuinka kauan olet meitä taustaillut, oli jotenkin hellyyttäviä. Miksi ihmeessä et aiemmin ole tullut joukkoon mukaan! Mutta nyt vain tänne vauvakuumetta nostamaan. Heitä ne pillerit pois ja anna kohtalon hoitaa loput. Näissä asioissa ei kannata laskelmoida mitään häitä tai sopivia vuodenaikoja tai muita. Kyllä kohtalo miettii sellaiset asiat valmiiksi. Mutta tervetuloa siis kaikille yhteisesti, ja kaikille jännääjille tasapuolisesti peukkuja.
Sade, täällä on yksi joka tietää miten rasittavaa sekainen kierto on. Toivottavasti sulla tasoittuisi kierrot pian kuntoon. Teen nyt yhden työjutun, ja tulen sitten jutustelemaan lisää. Löytyykö perjantai-iltapäiväseuraa?
 
VilmaAurora
Täällä vähän sama ongelma kuin minisunilla, että ei oikein ole töistä tullut mitään tänään, väsyttävä päivä. Johtuu osittain siitä et viime viikkoinen flunssa ei ole oikein mennyt ohi ja päänsärkyä ja tukkoista oloa on ollut koko viikon ja nyt sit painetta poskionteloissa tuntuu ihan kunnolla. Heti työpäivän loputtua on lääkäri ja katsotaan mitä sanoo, onko tulehdus vai mitä. Tosi rasittavaa!! Eikä nyt huvittais mitään kuureja syödä, kun vauvaa yritellään. Mut toisaalta yrityspuolella aika hiljaista jos päätä särkee ja olo huono...
 
Amilda79
Taitaa olla kaikilla vähän perjantaifiilis. Mullakin on ollut koko päivän hirvittävä motivaatiopula töiden tekoon. Onneks on vkonloppu edessä ;) Väsyttää ihan hirmusti ja jututkin on ollut tooosi levottomia koko päivän. hih..

Neilikka, olen taustaillut juurikin siksi, että en periaatteessa tänne teidän palstalle vielä kuulu, kun meillä yritys ei oo varsinaisesti vielä alkanut. Ja jotenkin muutenkin vierastin ajatusta siitä, että minäkö muka johonkin palstaileen. Ei hitossa... Mutta ehkä sit se miehen myönteinen asenne lapsentulolle sai mut innostuun kirjottaan - ja tais olla viä melko tylsä tai huvittamaton päivä töissä, et tuhosin aikaani vaan johonkin muuhun...

Mulla olis tänään se päivä, kun pitäis jatkaa pillereitä 7 päivän tauon jälkeen, mutta olen/ollaan tultu siihen päätökseen, että jääköön lääkekaappiin ne pillerit ja luomukiertojen pariin palataan. Tarkoitus olis käyttää pari kuukautta jotain muuta ehkäsyä, mut saa nähdä sit.. Voi olla, että innostustilassa saattaa kortsut unohtua (ihan jos kokeillaan vaan ;) ) ja jotenkin en jaksa uskoa, et mies malttais lopettaa keskeytetysi, mut aika näyttää. Jos on tarkoitettu, et vahinko käy, niin sit käy. Eihän se ole kuin mitä parhain uutinen sekään...
 
sade81
VilmaAurora, toivottavasti ei nyt ole poskiontelontulehdusta tms. ja tottahan tuo on että ei ole kiva lääkkeitä syödä jos haluaisi raskautua, mutta ei nyt ainakaan antibiooteista haittaa ole joten niitä voi huoletta syödä. Missä vaiheessa kiertosi on menossa?

Neilikka, kiva kuulla sustakin taas.Mulla siis kierrot ovat olleet ihan säännölliset, tämä kierto nyt vaan välivuotoineen näyttää venyvän ainakin päivän pari pidemmäksi kun yleensä..kai taas joku stressihormoni tms on tämän aiheuttanut.

Mitenköhän Saana pärjää siellä kokouksessaan? saisikohan turvetuksen pois vai onko siellä nyt nappi auki kun housut ei mahdu päälle..;)

Enää yksi kokous ja sitten viikonloppu ja unohdan työasiat ihan kokonaan! ja kai vaan täytyy hyväksyä että menkat ei vielä ala mutta raskaanakaan ei ole. Kyllä mä edelleenkin uskon ihan täysillä siihen että kun on se oikea hetki niin saa sen vauvan. Pitää vaan opetella kärsivällisemmäksi.

Olen muuten miettinyt joskus sitäkin että jos ei saada lapsia niin en tiedä miten kestän kun ei voida ottaa koiraakaan miehen allergian vuoksi..ei siis saa mitään hoidettavaa/hellittävää jos ei lapsia tule. Mutta koska uskon että niitä tulee niin ei kannata tuotakaan nyt murehtia, tuli vaan joskus mieleen..

Hmph..mun pitää varmaan pistää joku sivuesto päälle kun roikun täällä ihan liikaa ja höpisen yksikseni..*lähtee etsimään estotoimintoa*
 
VilmaAurora
Sade, laitahan mullekin tietoa estotoiminnosta, jos löytyy... ;-)

Mulla on kp 16 menossa. Toivotaan nyt ettei ole mitään tulehdusta, mutta lohduttavaa kuulla ettei antibiooteista haittaa ole jos niitä joutuu ottamaan.

Amilda, onnea päätöksen teosta! :) Mä olen nyt ollut pari viikkoa ilman pillereitä ja voin lämpimästi suositella, elämä on kaikin puolin paljon parempaa kuin ilman pillereitä. Me "ryhdyttiin toimeen" saman tien eli mitään ehkäisyä ei käytetä, mutta tjot-meiningillä yritetään mennä.

Enää reilu tunti töitä, yes...
 

Yhteistyössä