AJATUKSESTA YRITYKSEEN 13

  • Viestiketjun aloittaja sade81
  • Ensimmäinen viesti
sade81
Lumikukka, mä melkein olen kateellinen sun PMStä..itselläni ei vieläkään mitään tunteita suuntaan eikä toiseen, on vaan koko ajan sellanen perushyvä olo, vähän ehkä itkuherkempi. Täti ei siis vieläkään ole kurvannut paikalle, joten luultavasti taas innostuin ihan turhasta. Odotan nyt keskiviikkoon ja jos ei ole kunnolla alkaneet niin soitan sitten taas lääkärille että mitäs tehdään..Vatsaa kyllä jomottelee siihen malliin että olisi syytä jo alkaa.

On taas niin maanantai-olo, työt ei nappaa sitten yhtään =(

Sivullinen, tule ihmeessä tänne meidän joukkoon kirjoittamaan ja kerro lisää itsestäsi. Ilmeisesti sullakin vauva haaveissa kun täällä pyörit?!?
 
Saana...
Ankeasta aamusta huolimatta, en jaksa enää pitää tätä sisälläni: YRITYS alkaa viimeistään tammikuussa. Tai jouluna, tai marraskuussa :D Hih, mies jo kyseli miten mun kierrot ajoittuvat :) *hyppii riemusta* Joo, tiedän, takapakkia voi tulla taas, mutta pienistä hetkistä on otettava ilo irti :D
 
Lumikukka''
Onhan se ikävää, kun kierrot venyvät ja ovat mitä sattuu, sade. Jospa siihen löytyisi selitys ja ratkaisu jonain päivänä.

Oon flunssassa vielä kaiken huipuksi täällä, vali vali. Onneksi saa olla kotona tänään.

Edelleen olen samaa mieltä sivullisesta eikä se johdu pms:stä, kiitos vain. Mutta eihän se mulle kuulu kuka täällä kirjoittelee ja mitä. Taisi olla sama ihminen, joka kommentoi ballerinalle ja sateelle tässä vasta. Mutta nyt riittää netissä notkuminen tälle päivälle, digiboksi on pullollaan brittikomediaa. Ihanaa kun alkoi nyt syksyllä niin monta brittisarjaa, ne on parhaita. Etenkin Pitkän Jussin majatalo. Hauskaa maanantain jatkoa.
 
sade81
jee Saanalle! *hyppii riemusta* miehet on vaan vähän hitaampia mutta kyllä se siitä. Ihan mieletöntä! eikös sullakin pitäisi menkkojen alkaa nyt ihan lähipäivinä?! onko mitään tuntemuksia? jos olisikin tärpännyt jo ennen tjottailua :)

Neilikka, kerro ihmeessä noita juttujasi, on niissä varmasti jotain perääkin. Ja sitäpaitsi jälleen kerran, EI anneta sivullisten häiritä meitä. Hypitään jatkossa vaan niiden jutut yli eikä välitetä yhtään. Saa mennä johonkin muuhun ryhmään sivuilemaan..Haluan että täällä meillä kaikki saa kirjoittaa kaikesta, enkä minäkään nyt oikeasti ruvennut stressaamaan tuosta kohtu-jutusta..ihan mielenkiintoista niitä on kuulla mutta kun itselle gyne sanonut että ei huolta niin en nyt huolehdi. joten pliis Neilikka, älä lopeta =)
 
Saana...
Juu, jos torstaina on jännäyspäivä. Heh, saa nähdä kuinka pitkälle onnistun jännittämää. Ei mitään tuntemuksia, se kramppikin alkaa helpottaa. Sääli sinänsä, nyt joutuu taas vetämään mahaa sisään ;D Joo-o... Liikuntaa vaan lisää... Hmph, säälittävää, mutta tavallaan jo kauhulla mietin kuinka nopeasti mulle tulee huono-olo... Jos nyt jo olisi tärpännyt...

Jännä juttu muuten. Söin lounaaksi vain voileipiä. Eikä tullut se normaali ruokiksen jälkeinen valvava väsymys. Pitäisköhän mun syödä tosi useasti todella vähän?? Nyt kyllä on taas jo aivan karmea nälkä...
 
Amilda79
Maanantaita vaan kaikille!

Pikku hiljaa alkaa olla tämänkin maanantain työpäivä voiton puolella - mennyt kyllä ihan horroksessa tämä päivä. Yö tuli valvottua, kun mies kuorsas niin kovasti varpaijsten jälkitilassa. Mut eiköhän tämä tästä. Töiden jälkeen pitäis jaksaa käydä kynsistudiolla kynnet huoltaan, mut jahka kotiin selviää, tämä tyttö kaivautuu sohvan nurkkaan loppuillaksi.
Niin tosissaan... Kaveri synnytti sit eilen aamusta pienen tyttövauvan. Käytiin sitä illalla sairaalalla katsomassa ja oli kyllä aivan mielettömän sulonen tapaus. Mäkin haluun...

Niin ja galluppiin: Töissä on farkut ja joku paita - yleensä neule tai huppari. Ei oo niin väliä vaatetuksella kun yksin täällä omasssa huoneessa koneen äärellä töitä teen. En ole suorassa asiakaskontaktissa, joten ei ole niin väliä vaikkei aamulla muistais edes hiuksia kammata (näinkin on käynyt ;) )

Niin ja Neilikka: Toki me halutaan kuulla vastaisuudessakin akupunktiotädin neuvoja. Varsin mielenkiintoisia ovat olleet...
 
sade81
Saana, mun mielestä suositellaan juuri noin, että syö vähän ja usein mielummin kuin kun kerralla paljon..Mulla tosin on mennyt siihen että syön vähän ja harvoin..ja sitten heikottaa :( (tyhmästä päästä tosiaan kärsii koko ruumis...). Toi huono-olo on ainakin mulla yleensä ihan päästä johtuvaa..siis viime kierrossa tuli tosi pahoja äklötys-kohtauksia ja olin ihan varma että on tärpännyt, mutta eipä ollut. Ja nyt mulla tulee iltaisin oksettavaa oloa, mutta tuokin on vaan harhaa..

Peukuttelee silti että muilla olisi vauvasta johtuvaa öklötystä :)
 
VilmaAurora
Sama täällä, jos jollakin on ylimääräistä työenergiaa niin lähettäkää tänne... :)

Mulla nää vatsakipuilut jatkuu ja alkaa toivomaan et josko nää meinais sitä et oiskin tärpännyt... Vaikka järki ei tosiaan sitä usko eikä mun edes pitänyt alkaa tällaisia miettimään, ottaa vaan päivä kerrallaan, tulee jos on tullakseen... Miten se onkin niin vaikeeta? Mut tosiaan sellainen olo on et menkat alkais, vaikka ei vähään aikaan kyllä pitäisi alkaa. Ihminen on hölmö, kun itseään kiusaa ajattelemalla (ja toivomalla) liikaa...
 
VilmaAurora
Sama täällä, jos jollakin on ylimääräistä työenergiaa niin lähettäkää tänne... :)

Mulla nää vatsakipuilut jatkuu ja alkaa toivomaan et josko nää meinais sitä et oiskin tärpännyt... Vaikka järki ei tosiaan sitä usko eikä mun edes pitänyt alkaa tällaisia miettimään, ottaa vaan päivä kerrallaan, tulee jos on tullakseen... Miten se onkin niin vaikeeta? Mut tosiaan sellainen olo on et menkat alkais, vaikka ei vähään aikaan kyllä pitäisi alkaa. Ihminen on hölmö, kun itseään kiusaa ajattelemalla (ja toivomalla) liikaa...
 
Maijuliini81
Hei taas! Täällä vatsaa kipuaa, eli taidetaan saada täti kylään, nyyh.. Vaikka tähän on asennoitunut et en varmaan ole raskaana, niin nyt sitä sitten pettyy. Eihän me just oviksen aikaan taas sekstailtu, mut silti aattelin, et mitä jos silti vaikka tärppäisi. KYllä ihmisen täytyy olla tyhmä. Yks testi kaapissa, taidan sen tehdä silti. Negahan sieltä tulee, mut tietääpä et ei turhaan pidä toivoa yllä. PERKELE!! Nyt haisee pojan pylly siihen malliin, et täytyy mennä. Palataan taas ja toivottavasti Saanaa saadaan onnitella sitten loppuviikosta :))
 
Ballerina
Ericaa, huhuu!
Sinun tehtävänäsi olisi aloittaa Ajatuksista odotukseen-ketju, kaikki "vanhat" ovat tainneet kadota jo hoitopuolelle... Uskon vahvasti, että täydennystä odottajiin tulee pian! Uhmaan tässä nyt hiukan kohtaloa, vaikka tuntuu, ettei pitäisi vielä iloita liikoja, huoli on kova. Soitin kuitenkin tänään neuvolaan ja varasin yksityiselle varhaisultraan ajan.

Kannatan tuota usein syömistä! 5-6 ateriaa päivässä ja pieniä annoksia. Olen melkoinen monsteri verensokerin laskiessa! :D

 
iipi..
Mitä häh? Kuka on tämä "Ystävällinen taustailija", joka meidän puolesta karkottaa mahdolliset uudet keskustelijat? Tottakai tähän ketjuun ovat tervetulleita uudet, samanhenkiset keskustelijat! Ainakin mun puolesta.

Kritiikkikin on aina tervetullutta, jos siihen on perusteita. Mutta tässä asiassa kriittisyyskin on niin kovin subjektiivinen käsite, joillain raja heiluu jossain varpaiden korkeudella ja joillain siihen ei edes kurkottamalla ylety...

Saanalle ja Maijuliinille peukkuja db db db!

Ja Saanalle nyt tsemppiä, ettet anna sen miehen taas muuttaa mieltään *ojentaa kättä pidempää* Mitenkäs sitä sanotaan, että "myönnetyistä eduista ei tingitä" ;-)
 

Yhteistyössä