Hae Anna.fi-sivustolta

Ajatuksissa 4

Viestiketju osiossa 'Lapsettomuus' , käynnistäjänä Anna.., 04.05.2008.

1. Brogan* Vierailija

Mulla tuli kans heti Rosa mieleen, että se ei sitten onneksi tarvinutkaan sitä aikaa :)

2. Rosa78 Vierailija

Aivan mahtavaa, Anna! Nyt toivotaan että viiva vahvistuu.

Mullakaan ei tuntunut plussa yhtään missään ja viiva oli selkeä mutta haalea. En uskonut millään. Joku kysyi millä testasin, ja vastasin vain että millä EN testannut. Eli kylppärissä oli 9 haalean plussan rivistö eri merkkisiä testejä ja pikkuhiljaa se oli uskottava (tein 2 testiä joka päivä ja lopulta kävin terveyskeskuksen ilmasessa labrakokeessa, ei siis ihan heti mennyt jakeluun). Mulle ei myöskään mitään oireita tullut, navan kohdalta ihan vähän nippaili. Voi että kun toivon että tuo pysyisi nyt! Miehesikin on selvästi taivaissa, naurattaa että noin pää pilvissä autolla lähti.

3. Rosa78 Vierailija

Niin juu meillekin tuli kutsu lapsettomuustutkimuksiin ja peruin ajan vasta pari päivää ennen aikaa kun olin turvallisemmilla viikoilla, muistaakseni rv10. Pidän kovasti peukkuja sulle!!! Voi kun saataisiin täältäkin puolelta porukkaa seuraksi.

4. Neilikka.. Vierailija

Jippii Anna!!! Mieletöntä jos nyt onnistaisi! Täällä on peukut pystyssä ja innolla odotetaan lisää testituloksia huomiselta. Hyvä hyvä, näin sitä pitää!

5. Anna.. Vierailija

Kiitos kaikille tsempeistä, mutta ei nyt innostuta liikaa! ;) Mä innostun vasta sitten, kun näen oikeasti, että se viiva vahvistuu. Se kai olis merkki siitä, että tuolla jotain tapahtuu. Mutta siis toki olen niin älyttömän iloinen jo tästä mahdollisuudesta, antaa uskoa itselle tulevaan, jos nyt ei onnistu.

Laitoin lääkärille mailia ja hän vastasi vartissa, aika hyvää palvelua. Sanoi, että on mahdollista, että mahdollinen keskenmenovuoto ei ala, jos käyttää lugeja, mutta yleensä kyllä alkaa ja olen lukenut, että joillain alkaa tuhrut/vuotokin, vaikka käyttää lugeja. Lääkäri kirjoitti kuitenkin, että ei ole vaarallista, vaikka keskenmenovuodon alkaminen pitkittyisikin lugejen takia, vaarallisempaa on keltarauhasen puute alkuraskaudessa, minkä vuoksi en saa lopettaa lugeja, vaan jatkan niitä ainakin viikolle 7. Eli nyt sitten vaan phs:ia lisää hamstraamaan.

6. Minni_ Vierailija

Hyvähyvä ei kun lugeja naamaan (vai minne niitä nyt laitetaan...) että vauveli pysyy kyydissä!

Tää oli kyllä päivän paras uutinen, jaksaa hymyilyttää täällä töissäkin vaikka muuten työkuviot vituttaa :D

7. Ballerina Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Iiiks Anna, ihanaa! Ilmeisesti hentoinen viiva tuli testiajan sisällä -jolloin tulkitaan plussaksi! Nyt hurjasti onnea matkaan!!!

8. pimmu Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Waude Anna!! Nonni nyt vaan vavvaliimaa ja tarrasukkia sinne ja paljon!!! Minkä pituinen kierto ulla yleensä on? Eihän kp 28 vielä vältsist näytä vahvaa viivaa. Nyt peukut pystyyn sulle!! Noista lugeista taas, useimmillahan alkaa vuoto lugeista huolimatta.. Että niin kauan ku ei tule vuotoa oot selvillä vesillä!dbdbdbd

9. Keiju80. Vierailija

Wautsi wau Anna! Mielettömästi onnea!! :) Sulla sitten riitti yks satsi lugeja tekemään temput :) Mä kyllä uskon, että se viiva tarkoittaa ihan sitä itseään. Jos olisit pistänyt hormonia tai esim. irrotuspiikin, ne vois antaa virheellisen plussan, mutta pelkät luget ei!

10. Erica. Vierailija

Mielettömästi Onnea Annalle!! Ihan loistavia uutisia!! :)

11. Minni_ Vierailija

hihi, mä varasin just liput Sex and the City leffan ensi-iltaan :)

12. Lumikukka'' Vierailija

Minni, milloin teillä on ensi-ilta siellä? Täällä on 6.6. ja haluan lähteä Ouluun sitä katselemaan :) Kovasti on odotettu. Ei ihan pakko ensi-iltaan, mutta mahdollisimman pian kumminkin.

13. Anna.. Vierailija

Mä haluan kans ehdottomasti ihan eka viikkona katsomaan Sex and the City -leffan ja mieluiten vielä siinä silloisessa sinkkuporukassa, jossa joskus aikoja sitten sitä katselimme. Se olisi niin nostalgista! :) Ei sitä aviomiehen kanssa voi mennä katsomaan..

Ja Minni, joo en mä niitä phs:iä suun eteen laita estämään lugejen valumista.. Hih! ;) Eli luget menee siis alakertaan.. Ballerina, kyllä se viiva ihan testiajan sisällä tuli, mut katoin sitä tikkua taas, nyt kun tulin kotiin, niin kyllä se himskatin vaalealta näyttää.

14. Minni_ Vierailija

Juu täällä on kans ensi-ilta pe 6.6, eli silloin perjantai-iltana meen leffaan. En ihan ekaan näytökseen kun se on jo puoleltapäivin, mutta sitten illemmalla :) Siitä on ollut niin paljon kohua ja juoruja että pakko nähä. Ainakin trailerin mukaan Carrie ois menossa naimisiin (Bigin kanssa?) ja Charlotte ois raskaana. Ja ilmeisesti joku on adoptoinu (?) kun Carrie lukee sellaselle aasialaisen näköselle lapselle satua. Hmmmm. Musta ne oli erityisen mielenkiintoisia jaksoja missä Charlotte kävi joissain hoidoissa ja piikitteli itseään, vaikkei se sarja noista hoidoista varmaan ihan realistista kuvaa annakaan.

15. Minni_ Vierailija

Testaa Anna taas huomenna jollain tosi herkällä. Ja ylihuomenna. Ja sitä seuraavana. Mulla ainakin jos olis jotain plussaan viittaavaa niin testaisin varmaan vaikka kuinka paljon ihan vaan nähdäkseni ne kaks viivaa!

16. Lumikukka'' Vierailija

Hei, ei saa kertoa juonipaljastuksia :) En haluaisi mistään sarjoistakaan tietää etukäteen käänteitä, mutta joskus on vaikea olla kuulematta tulevista tapahtumista. Usein lukee ihan vahingossa jostain näyttelijän haastattelusta tms... 'Miltä tuntuu kun hahmosi kuoli?' Voihan...

Nyt Anna uutta testiä kehiin!

17. Keiju80. Vierailija

Täällä myös odotellaan Sex and the Cityn ensi-iltaa! :) Kuulin kans just tänään noita juonipaljastuksia. Olis jotenkin ihanaa, jos Charlotte olis siinä raskaana :) Mut se oli aikanaan mun ihan ehdottomia suosikkisarjoja, joten odotan kyllä innolla leffaa!

Anna, miten sä oot malttanut olla testaamatta uudelleen?? Mä olisin ainakin hakenut apteekista äkkiä läjän testejä ja testannut uudelleen ;)

Täällä tuhrut sen kun runsastuu, tulee jo punaistakin. Blaah.. Alkais jo, niin pääsis taas siitäkin piinasta...

18. angsteri Vierailija

Ihanaa Anna!!! Onnittelut ja peukut viivan vahvistumisen puolesta täältä päin!!
    Millä testasit? Jos huvittaa niin haepa huomenna clearbluen testi -se näyttää vain, että oletko raskaana vai et. Ei tarvitse arvailla ja miettiä. Upea juttu!!!!! Ja kun tuntuu siltä, niin tiedät mille puolelle olet tervetullut! :)

19. Anna.. Vierailija

En mäkään haluis kuulla juonipaljastuksia, mut tänään huomasin lukevani niitä iltasanomien vai iltalehden sivuilta, vaikka siinä isolla luki varoitus juonipaljastuksista. Ei se silti musta sitä leffankatselufiilistä vähennä, mielumminkin rupee kiinnostaan enemmän. Mut Lost on sellainen, mistä en halua kuulla juonipaljastuksia ja olenkin onnistunut ne hyvin välttään.

Voih Keiju tuhruja, mä tiedän, kuinka masentavia ne on. Se mun gyne silti sanoi, että hän ei olis yhtään huolissaan mun tuhruista, jos luteaalivaihe on ok ja sullahan se oli. Mistähän se teillä kiikastaa, kun sulla ovis on ok ja miehelläkin ihan ok simpat. Ehdittekö sinne inssiin vielä ensi kierrosta? Luulen, että se on jostain ihan pikkujutusta kiinni, kun kaikki tuntuu teillä päällisin puolin olevan kunnossa. Onhan tämäkin jotenkin hupaisaa, että ensi kertaa kun sain kaksi viivaa testiin, niin käytin lugeja ja tuntuu, että ihan turhaan olen tässä surkutellut vuoden verran, kun vielä itse olin sitä mieltä aluksi, että ne vois auttaa, mut kaksi muuta gyneä ei niitä suostunut määräämään, vaikka pyysin. Ja se syyskuinen gyne oli jopa se sama, joka olis ottamassa mut ja miehen vastaan perjantaina julkisella. Mut toisaalta, jos nyt onnistui, niin tämä vuosi taaksepäin ei tunnu yhtään pitkältä ajalta ja varmasti olen nyt entistä vahvempi ja valmiimpi. (lässynlässyn, heh..)

Kyllä mä ihan hyvin olen malttanut olla testaamatta, kun ajattelin, että ei se iltapisusta sen kummemmaksi muutu. Halpisliuskalla testasin, niitä ei enää ole, mutta hain apteekista kaksi clearblueta, digitestejä ei siinä apteekissa ollut, mutta tässä nyt mainostetaan, että 99 prosentin varmuudella tulos on oikea. Testaan huomenaamulla ja jos on ok, niin perun sen perjantaisen ajan.

20. Neilikka.. Vierailija

Annan Positiiviasia uutisia kaivataan ja odotellaan!!!

21. Anna.. Vierailija

Aamulla heräsin, menin päästään koiran ulos ja avasin television katsoakseni jääkiekkotuloksia ja päätin mielessäni, että jos Suomi on voittanut, niin olen raskaana ja jos Suomi on hävinnyt, niin en ole raskaana. Avasin tekstitv:n ja Suomi oli kuin olikin voittanut 3-2 jatkoajalla, jonka jälkeen menin tekemään vessaan testin ja se näytti oikein selkeästi positiivista. :)

En haluais millään lopettaa kirjoittamista täällä, kun olette niin ihania ja mä tiedän niin hyvin, miltä se lapsettomuuden epävarmuus tuntuu, eikä se ole musta mihinkään kadonnut. Ihmetyksekseni se tikku tuloksineen kädessäni ei edes itkettänyt mua, vaikka aina olen ajatellut, että suurinpiirtein sekoan, kun sen kaksi viivaa näen. Kuten tähänkin asti toivon kaikille edelleen plussaa ja olisi niin ihanaa kirjoitella juuri teidän kanssa odottamisestakin. Mutta ei se aina niin välttämättä mene tosielämässäkään. Mun paras kaveri raskautui noin kolme kuukautta sitten ja sillä on kans ollut pitkä tie lapsen saamisen kanssa. Mut nyt me ollaan taas samassa veneessä, vaikka olin jo ihan epätoivoinen. Niin uskon, että teillekin käy.

Ja tiedättekös, mun kohdalla ei ainakaan kukaan pääse sanomaan, että "just kun ne unohti yrityksen ja lopetti stressaamisen, niin niillä tärppäsi". Ihan samalla tavalla mä näitä asioita olen pohtinut, kun aina ennenkin. Nyt erona oli vaan, että niin kuin täälläkin kirjoittelin, olen ollut erityisen positiivinen ovulaatiosta asti, eli raskausoire varmasti.

Ja mahdollisesta keskenmenosta ei aio huolehtia, se tulee, jos on tullakseen. Uskon niin täysin, että siihen ei omilla teoillaan voi vaikuttaa. Jos se pikkuinen kultahippu ei ole pysyäkseen, niin sitten sen ei ole tarkoituskaan pysyä. Kahvia aion juoda niin kauan kuin se maistuu ja seksiä harrastaa ja tehdä kaikkea muutakin entiseen tahtiin.

Kiitos kaikille tsemppauksista, olette kultaisia! :))

22. Lumikukka'' Vierailija

Onneksi olkoon Anna :) Sydäntä lämmitti lukea noita ajatuksiasi. Toivottavasti seurataan kaikki pian jäljissäsi odotuspuolelle :)

23. Saana... Vierailija

24. Neilikka.. Vierailija

Voi ihanaa - onnea Anna ja mies!!! Sulla oli aivan ihana kirjoitus, väkisin tuli kyynel silmäkulmaan.
    Minä täällä tanssin teidän kunniaksi riemutanssia ja pyörin ja kiepun kohti kokousta...

Niin että mukavaa päivää kaikille!

PS. täällä kp1, pitänee marssia ostamaan ne rintasyöpälääkkeet (tamut) näiden sokeritautilääkkeiden lisäksi :)

25. Erica. Vierailija

Ihanaa Anna, veilä kerran ONNEA!! Ihan onnen tippa tuli linssiin sun uutisesta! Antaa taas toivoa meille muille tätä asiaa tahkoville!

Skipatkaa tämä jos ette halua lukea tilitystä...

Mä olen jotenkin ihan hajalla tän kaiken kanssa. Kuten olen aikaisemmin täällä kirjoitellut niin jotenkin ovulaatio aikaan kaikki ne turhautumiset, toiveet ja halu saada oma vauva kasvaa sellaisiin mittasuhteisiin että se saa mielen synkäksi koska ei enää jaksa uskoa siihen uuteen plussaan.

Mähän päätin tässä kierrossa elää normaalisti, olla varomatta mitään ja lupasin olla välittämättä ja uskomasta plussaan tässä kierrossa. Olen liikkunut hullun lailla ja muutenkin yrittänyt olla ajattelematta koko asiaa.

Ei tää nyt niin helppoa olekaan. Nyt on kp 15 ja siis ovis aika, en ole testaillut mutta limailut viittaavat taas ovikseen. (voiko muuten sitä ovislimailua olla vaikkei ovuloisikaan? Tietääkö joku?)

Miehen kanssa juteltiin tästä pari päivää sitten ja silloin sanoin hänelle että nyt kannattais pupuilla niin paljon kuin mahdollista jos jotain hyötyä tästä kierrosta haluaa saada aikaan.
    Pupuiltiin toissapäivänä ja silloin illalla sanoin että pitäisi kans seuraavana aamuna ja siitä joka päivä tai joka toinen kunnes ollaan n. kp 21 kohdalla.

Hitto mua ottaa päähän. Yritin lähestyä eilen miestä muttei mitään ja en todellakaan halua että se menee niin että mä "vaadin" sitä rakastelua. Jos toinen ei tajua niin sitten ei tajua.
    Nyt mä olen taas sen verran vi---nu että meni tämäkin kierto ohi, en todellakaan enä rakasteluta. Ei se oikeesti näytä ottavan tätä tosissaan. Tää on aina sama juttu JOKA hiton kukausi. Kun olis otolliset hetket saa miestä väen vängällä houkutella petihommiin. En jaksa sitä enää. Musta tuntuu että ainoana yritän tätä asiaa, ja ei sen niin pitäisi olla. En saa tukea ajatuksistani ja muutenkin musta tuntuu että koko asia on ihan tabu meidän perheessä. Riitaa tulee aina kun tästä aletaan keskustelemaan. :(

Musta tuntuu että meidän parisuhde hajoaa tän takia. Mieli on ihan maassa taas ja en tiedä mitä tehdä. En vain jaksa välittää tästä enää. Ahdistaa ihan kamalasti.
    Mitä ihmisen pitää tehdä että voi unohtaa ja päästää tän asian menemään? Pitääkö mun oikeesti käydä hakemassa se pilleri respeti?

Töissäkin on ihan kamala kiire. Työasiat pyörii mielessä vapaa-ajalla ja siihen päälle vielä tää raskaus asian vatvominen. Miten ihmiset jaksaa tällaista?? Mulla alkaa kuppi olemaan tyhjä, valitettavasti :(

Sori ihan kamalasti kun tuli niin kovasti negatiivista ja valitusta! Helpottaa vain saada edes jonnekin purettua tätä pahaa ja ahdistuneista oloa.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri