Hae Anna.fi-sivustolta

Ajatuksissa 5

Viestiketju osiossa 'Lapsettomuus' , käynnistäjänä Minni.., 22.05.2008.

1. Minni.. Vierailija

Neilikka 27+26 Y01/07 PCO, clomit ei tehoa, pistokset kait edessä
    Iipi 33+36 Y02/07 M alentunut sp. laatu
    Erica 32+35 Y03/07 +09/07 km 10/07
    Anna 27+26 Y04/07, 3. kiertoa clomeja syöty, hoitojonossa
    Minni 27+25 Y04/07, M erittäin huono sp.laatu, ICSI syksyllä
    Pimmu 22+25 Y05/07 01/08 1 ivf, 1 PAS
    Keiju 27+26 Y07/06 clomit syöty, hoitojonossa
    M@ry
    -Sara-

Tervetuloa uudet ja vanhat kirjoittelemaan! :)

2. Minni_ Vierailija

Nyt on uusi ketju avattu :)

Voi M@ry tota teidän välimatkaa, kurjaa! Kuinka kauhan tota vielä kestää, milloinka miehesi muuttaa sun luokse (tai päinvastoin)? Sori voi olla että kyselin jo aiemminkin, mutta meni ohi. Koeta kestää!

3. Neilikka.. Vierailija

Neilikka 27+26 Y01/07 PCO, metut+tamut kesän ajan
    Anna 27+26 Y04/07, 3. kiertoa clomeja syöty, hoitojonossa
    M@ry
    -Sara-

Kiitokset Minnille uudesta ketjusta. Päivittelin vain listaan meidän hoitojutut.

4. Anna.. Vierailija

M@ry, kiva, että kävit kertomassa kuulumisia, tuo teidän tilanne on kyllä tosi inhottava. Ja tosiaan ei varmaan halua miestäkään pakottaa takaisin, mutta ilmeisesti syksyllä tilanne on sitten parempi. Kovasti tsemppiä sulle jaksamiseen! :)

Minnillä oli ollut aika rankka tapaaminen. Tapaatteko vielä uudelleen? Mun pappa aina piristyi sairaalassa, kun näki potilaita, joilla meni vielä huonommin kuin hänellä. Itsellä on aina ihan samoin, että just kun ryömit siellä pohjamudissa, niin sit kuulee jonkun kamalan tarinan jostain tai jotain muuta, niin osaa taas ajatella, että onhan tässä monta asiaa hyvinkin ja yrittää päästä siitä omasta pahasta olosta voittajaksi, helppoa ei se tietenkään ole.

Neilikka, hyvin kuvailit tuon sukulaisvierailun. Mulla on ollut niin monta samanlaista tilannetta, että oikein odottamalla odottaa, että se kysymys esitettäisiin, jotenkin tuntuu, että se leijuu koko ajan ilmassa. Mä en edes loppujen lopuksi tiedä, että kumpi on parempi, se että se töksäytetään vai se, että se vaan koko ajan on siinä tunnelmassa. Olen itse ajatellut, että jos se kysymys töksäytetään, niin sitten sen kysymyksen esittäjä ei tosiaankaan osaa ajatella, että mitään ongelmia on ja siihen voi hyvin valehdella jotain.

5. Anna päivittää.. Vierailija

Anna 27+26 Y04/07, keltarauhashäiriö, luget auttoivat +05/08
    M@ry
    -Sara-

6. Anna.. Vierailija

Aloin katsoon tota listaa, niin missä vaiheessa iipi on merkinnyt, että miehellä on sperman laatu alentunut.. Oonko mä missannut jotain oleellista? Where's the story???

7. ?!?!?!?!?!?!?!?! Vierailija

Mikä juttu tämä on että Anna edelleen aktiivisena täällä kirjottaa? Muistan selvästi kuinka kehotit vielä Vauvahaaveissa plussanneita häipymään Odotukseen. Eikö pitäisi itse noudattaa omia neuvoja? Ei tänne kukaan muukaan plussan saanut ole tervetullut muuta kuin korkeintaan voivottelemaan ja senkin yleensä raskautuneet tekee väärin ja taas haukutaan.

8. samaa mieltä-- Vierailija

Olen samaa mieltä tuon huutomerkki ja kysymysmerkki-nimimerkin kanssa. Ihmettelen kyllä, koska juuri plussanneiden kirjoittelun takiahan tämä ketju perustettiin -että täällä ei plussanneet kertoile kuulumisiaan. Kirjoitan tämän viestin aivan hyvällä, mutta näinhän se meni. Ehdotankin kaikkien lapsettomien puolesta,e ttä plussanneet lopettavat täällä kirjoittamisen heti ja siirtyvät odotuspuolelle. Sieltä me lapsettomat voimme sitten lukea teidän plussanneiden kuulumisia. Kiitos!

9. !?!?! Vierailija

samaa mieltä;odottajat odottajiin, pliis!

10. pimmu Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Anna 27+26 Y04/07, keltarauhashäiriö, luget auttoivat +05/08
    Pimmu 22+25 Y05/07 01/08 1 ivf, 1. PAS-> nega, 2.->nega, 3. PAS 06/08
    M@ry
    -Sara-

Meillä ei toimi netti, ni en oo päässyt kirjottaan. Nyt nopskaan annan tilannetiedotteen.

Eli siis lääkäri ehdotti meille seuraavaa siirtoa lääkkeettömään kiertoon. Jos mulla olis ollut jo tässä kierrossa kohdun limis väh. 9 mm, se siirto olis tehty jo nyt. Mutta ei se ollut kasvanut juuri mihinkään suuntaan. Ja musta se olis tuntunut liian aikaiselta tehdä uusi siirto. Joka tapauksessa meidän lääkäri ehdotti, että katottais vielä ens kierto ilman lääkkeitä, josko se limis kasvai hyväksi. (mistä ei ole mitää takeita, ja jos se ei kasvais, niinkuin ei nyttenkään, siirto menis heinäkuun lopulle.) Ja lääkkeettömän kierron onnistumisessa ei ole sen suurempia prosentteja kuin lääkkeillä tuettuun kiertoon tehty siirto. Me tultiin siihen tulokseen, et ainakin vielä seuraava kuu mennään niinkuin aikasemminkin, eli lääkkeelliseen kiertoon. Koska mä en todellakaan ole nyt valmis riskeeraamaan, että ens kiertoon ei tuliskaan siirtoa. En nyt kun viimeks se plussa oli jo niin lähellä.

Maanantaina on taas ultra jolloin mulle annetaan se ruttoa aiheuttava ;) erittäin kivulias piikki. Ja n. 5 viikon päästä olis sit taas uusi yritys. Että näin tänne.

En nyt muista mitä piti kommentoida. Ja muutenkin tarvii lähtee asioille. Koitan huomenna saada aikaseks kommentoida kaikki.

Halit kaikille ja Annalle super hali plussasta! Ja kirjottele tänne just tasan niin kauan kuin haluat!

11. Anna.. Vierailija

Hei, anteeksi ei ole ollut tarkoitus aiheuttaa kenellekään pahaa mieltä. :) Pidän teitä vain hyvinä ystävinä ja mun mielestä ystävät eivät jätä laivaa avomerelle ja souda itse paratiisisaareen nauttimaan herkuista ja unohda herkutellessa toiset. Vertaus ei todellakaan ole osuvin, mutta mä itse kokisin loukkaavampana sen, että joku täällä plussannut ei kävisi muiden kuulumisia tsekkaamassa ja niihin kommentoimassa eli unohtais toiset täysin. Mä kuitenkin suuntaan aina ensin tänne palstalle, joten olen halunnut myös puumerkkini niin sanotusti vieraskirjaan jättää tiedoksenne, että olette todellakin ajatuksissani. Odotusasioita en ole täällä puinut ja niistä ei ole ollut tarkoituskaan lausetta kirjoittaa. Niille on toki oma paikkansa.

Ja mä en ole kyllä koskaan ketään käskenyt häipymään minnekään, korkeintaan olen toivonut odotusasioita käsiteltävän niille kuuluvalla palstalla. Ihan hirveän tylsää, että tämä on tällaista. :( Kuinka kauan mekin ollaan tänne kirjoiteltu ja sit vaan joku täysin ulkopuolinen tulee tekemään jotain jaotteluja meidän välillä. Mä olen noin viikko sitten saanut tietää olevani mahdollisesti raskaana, enkä mä todellakaan vielä osaa ajatella, että nyt olen odottava äiti, että nyt pitää kirjoittaa odotuspalstalle, mä tässä vaan kirjoitan ystäville, en millekään ”tietylle puolelle”. Äh, no mitä mä nyt tässä selitän. Kaikkea hyvää kaikille, luen teitä päivittäin ja toivon enemmän kuin parasta kaikille, olette kaikki onnen ansainneet ja tulette sen saamaan! :) Rutistus!

12. Minni_ Vierailija

Joo kyllä se on munkin mielestä ihan ok että plussanneet on täällä alkuraskaudesta, varsinkin ennenkun homma "selviää" ultrassa, kunhan raskausjutut (pahoinvoinnin valitus etc) on sitten toisella puolella. Ja mun mielestä Anna on hoitanut koko jutun tyylikkäästi. Kyllä mä sitten menen tuonne odottajien puolelle lukemaan välillä heidän kuulumisiakin, sit kun on sellanen olo että ehtii ja pystyy lukemaan odotusjuttuja.

Mä sain siltä tanskalaiselta sivulta, mitä oon lueskellut, aika hyvän linkin lapsettomuuteen liittyen. Siinä on sellanen video, joka kuvastaa aika hyvin tunteita, sen voi vaikka näyttää kaverille joka ei oikein ymmärrä miltä meistä tuntuu.
    Huom. videon taustalla on ihanan kaunis kappale, eli kannattaa kattoa se kotona eikä työpaikalla, että saatte musiikit mukaan.

http://www.tearsandhope.com/

*sniff*

13. samaa mieltä-- Vierailija

Jos ihan suoraan sanotaan ja luette uudestaan vanhan ketjunne juttuja, niin ei siellä kukaan toiminut erilailla kuin Anna nyt. Perustelut jatkaa kirjoittelua oli aivan samat kuin Annalla, ikävä hylätä ketju, yms.. Silloin sitä ei katsottu hyvällä. Jokainen tyylillään, mutta hieman soisin itsekritiikkiä myös niille, jotka olivat hetki sitten lapsettomia ja toivoivat että plussajutut pysyvät odotuspuolella ja nyt itse plussanneina jatkavat täällä, vaikkakin tyylikkäästi. Aika ironista. Uskon, että teidän omat odotuspuolella olevat ihmettelevät samaa asiaa, mutta kuka sitä riitaa haluaisi haastaa, jälleen.....

14. samaa mieltä-- Vierailija

Lukekaapas tämä keskustelu

http://keskustelu.plaza.fi/ellit/perhe/keskustelu/t1706652

15. Minni_ Vierailija

Juu luettu on kun itse olen aloittanut sen keskustelun :)

Asiasta kukkaruukkuun... mun mies ei menekään sinne akupunktioon. Mä kirjoitin sille spesialistille, ja se sano että pitäis tulla 2 kertaa viikossa 2 kk ajan. Mä olin jotenkin alunperin käsittänyt että 3-5 hoitokertaa riittäis, mutta toi ei nyt ihan sovi meidän arkeen, varsinkin kun sitä ei oo mitenkään tieteellisesti todistettu miehillä. Eli kaikissa muissa asioissa halutaan tehdä "kaikkemme", mutta toi nyt menee jo vähän liiallisuuksiin. Ei mun mies pysty lähtemään aikaisemmin töistä noin usein ja noin pitkän ajan.

Jee enää pari viikkoa niin sit alkaa kesäloma :) Tekee todellakin hyvää päästä näistä ajatuksista vähän lomalle.

16. Erica. Vierailija

Mua nyt rupee kyrsimään nämä sivullisten komentit. Oikessti, eikö teillä ole elämää?? Pistää ihan vihaksi että täysin ulkopuolinen tulee tänne komentelemaan ja neuvomaan miten meidän pitäisi ketjuumme kirjoittaa. HANKKIKAA ELÄMÄ!!!

Päivän purkaus. *ottaa syvään happea*
    No niin, paljon parempi mieli :)

Musta on kans kivaa että Anna tänne kirjoittelee, ja kuten olen myös aikaisemmin kirjoittanut niin mulle on ihan sama kuka kirjoittaa minnekin, pääasia on tämä ystävyys ja porukka, eiks jeah?

Ja musta ainakin tuntuisi hassulta, että jos plussaisin, niin heti jättää ja ns. "unohtaa " tämä puoli. Eli ymmärrän sua Anna oikein hyvin!

Tänne ei kuulu mitään ihmeempää. Kuntokuuri jatkuu, reilu 3 kg on lähtenyt. Vielä jos sais sen muutaman kilon puristettua niin mahtuisin yhteen vanhaan iki-ihanaan kesämekkoon jonka laittaisin ystäväni kesähäihin päälle :)

Meillä on se tulosten kuuleminen Felicitaksessa ensi tiistaina, jänskättää ihan hirmusti!
    Mulla on menossa kp 23 ja ei mitään ihmeellistä raportoitavaa. Tavis tuntemuksilla mennään.

Mitäs muille, tunnustan etten ole hirveesti nyt käynyt lukemassa kirjoituksia. Kiirettä pitää, as always...

Ihanaa perjantaita leidit! :)

Pus&kram,
    Erica

17. Erica. Vierailija

Oho, kirjoitusvirhepaholaiset tuli taas kylään. Pahoittelut ;)

18. Saana... Vierailija

Oho, täällähän kuohuu.

Ihan pikaisesti Minnille. Onko mahdollista, että tuossa käyntimäärien suosituksessa painaa se, että spesialisti on yrittäjä? Enemmän käytejä, enemmän tuloja?

Huih, mistä ihmeen kohdasta olet Erica saanut niitä kiloja nipistettyä?? :)

Ihanaa viikonloppua!

19. Minni_ Vierailija

Joo yksityinen yrittäjä se on se akupunktiotyyppi. Se on vaan tosi kehuttu alalla (vastaavilla palstoilla) ja se tekee yhteistyötä yhden suuren yksityisen lapsettomuusklinikan kanssa, kun akupunktio naisille parantaa vissiin IVF:n/ICSI:n mahiksia. Ehkä mäkin sitten hoidatutan itseäni sit kun päästään sinne asti, mutta tuntuu tosi rajulta että miehen pitäis rampata siellä noin paljon. Ja yks kerta maksaa euroissa vajaa 60.

20. Keiju80. Vierailija

Perjantaita, leidit!

Voi jee noita sivullisten juttuja taas *huokaus*. Mä ymmärrän Annaa hyvin, en mäkään heti plussan tikkuun saatuani pystyisi tuosta vaan pomppaamaan "toiselle puolelle" ja jättämään tätä porukkaa huomiotta. Sehän näissä ketjuissa tuppaa olemaan ikävintä, että hyvä porukka hajoaa, kun toiset plussaa ja toiset ei. Joten Anna, kirjoittele vaan minunkin puolestani tänne niin kauan kuin itsestäsi hyvältä tuntuu! Tähän asti olet ainakin hoitanut homman tyylillä :)

Vähän kalliilta kuulostaa tuo akupunktio, jos noin usein pitäis käydä.. En millään usko, että teidän onnistuminen olisi siitä kiinni Minni!

M@rylle jaksamista! Voin vain kuvitella, miten rankalta nää jutut susta tuntuu, kun näet miehesi niin harvoin. Mä ainakin hyppisin seinille. Toivotaan, että asiat sitten etenisivät nopeasti, kun miehesi palaa. Tsemppiä!

Anna, kyselit sitä s-postia. Voisin tässä tekaista jonkun anonyymin ja laittaa sit tänne, jos muutkin haluaa. Tällä hetkellä käytössä vain etunimi.sukunimi -tyyppinen, niin en viitsi sitä täällä julkaista ;)

Tuosta perheen ja ystävien tuesta sanoisin vielä muutaman sanasen. Oon miettinyt sitä viime aikoina, ja ehkä homma on ennemminkin niin päin, että minä en osaa ottaa ystäviltäni tukea vastaan! Ne muutamat, keille kerroin aika yrityksen alkuvaiheessa, kyselevät silloin tällöin missä mennään jne. Mutta olen itse huomannut vältteleväni aihetta nykyään heidän kanssaan, koska tunnen jotenkin huonommuutta siitä, ettei vieläkään ole sitä vauvaa saatu alulle. Sitten ne kyselyt päättyvät aina nolosti niihin tyhjänpäiväisiin "kyllä teillä vielä tärppää" -lohdutuksiin ja vaihdan äkkiä puheenaihetta. Joten en tavallaan itse päästä ystäviäni kovin lähelle tässä asiassa, vaikka ehkä saisinkin heiltä tukea, jos antaisin siihen mahdollisuuden. Ymmärrättekö mitä tarkoitan? Saadakseen jotain, täytyy myös itse ensin antaa, luulisin... "Tuomitse" ystäväni ehkä liian helposti ajatellessani, etteivät he kuitenkaan voi ymmärtää, kun eivät itse ole kokeneet samaa. Hmm.. En tiedä, tajusitteko yhtään mitä yritin selittää, mutta ainakin tää vähän selkeytti mun omia ajatuksia :)

Erica, sulla on kyllä ihailtavaa itsekuria! :) Mä en ikinä pystyis pudottamaan painoani. Ei sillä, että varsinaisesti olis tarviskaan, mutta tuota mahan pömppöä olis kiva saada vähän pois. Mutta hei, hirmusti peukkuja teille tiistain lekuriin!

Kiva oli kuulla taas pitkästä aikaa Pimmustakin! Mäkin olisin varmasti sinun tilanteessasi valinnut lääkkeillä tuetun kierron. Jotenkin tuntuu, ettei se ainakaan voi heikentää mahiksia. Ja ainakin varmimmin pääsette siirtoon asti!

En nyt enää muista, mitä muuta meinasin kommentoida, mutta mukavaa viikonloppua ainakin kaikille! Mulla menee viikkis aika pitkälle työn merkeissä, mutta viikko enää, sit alkaa loma! :D (tai siis, työttömyys.. mut on paljon kivempi puhua lomasta, eiks jee ;))

21. Minni_ Vierailija

Työn iloa Keijulle ;)

Siis vitsi miten ihailtavaa tuo Erican dieetti, mä oon vaan lihonut ja paisunut, ja mua ällöttää mun maha. Mutta ei oo vaan energiaa mihinkään ylimääräiseen dieettiin. Hmmmm. Ehkä mä yritän tsempata ja mennä salille huomenna, eipä siellä oo pahemmin tullu käytyä vaikka kalliit maksut maksan joka kuukausi. Vaikka en mä kyllä tajua että mistä Erica ne kilot on voinu nipistää.

Niiin, ja tsemppiä ens tiistaille, toivottavasti siellä on hyviä uutisia!

M@rylle kanssa tsemppiä piiiiiitkään kesään. Toivottavasti saat ainakin mukavan synttäripäivän!

Ihanaa kun Pimmulla on vielä niin paljon alkiota pakkasessa että saatte monta "tsäänssiä" tiheästi. Mua kyllä ketuttaa nää tanskalaiset säännöt että alle 37 vuotiaille laitetaan vaan 2 alkiota kahdessa ekassa siirrossa. Ehkä mäkin kokeilisin ekalla kerralla yhtä, mutta sen jälkeen kyllä mielummin kahta.

Neilis, saisit kyllä pyöriä täällä enemmänkin. *vink vink*

Ja iipiä kaivataan kanssa langoille!

Paljon tarrasukkia matkaan Annan pikkuiselle!

22. pimmu Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Äh, mulle on tulossa flunssa. Inhottava olo kurkussa ja nenä tuntuu olevan tukkeessa. Oonko muuten maininnut mun kuumista aalloista? Ne on aivan järkkyjä!! Mä herään yöllä monta kertaa kamalaan hikikohtaukseen. Eihän se kestä kuin ehkä minuutin, mut niitä saattaa tulla monta kertaa yöllä. Päivisin en niitä niin huomaa, tai siis huomaan, mut sei ole niin inhottavaa, kuin herätä keskellä yötä, kun tuntuu, et kroppa sulaa. Viime yökin meni ihan mukavasti pyöriessä peitto pois, peitto päälle, peitto pois, peitto päälle. Unohdin viimeks mainita meidän lääkärille, tarvii muistaa nyt maanantaina. Josko saisin jotain apuva näihin mun vaihdevuosi oireisiin. Inhaa.

Tosta kavereiden tuesta. Mulla on tasan yksi ainoa hyvä ystävä jolle kirjoittelen meiliä jos en päivittäin, niin ainakin monesti viikossa. Hän on ollut mulle suuri tuki tän kaiken aikana. Ja oon välillä miettinyt tota katkeruutta sun muuta, ni ei mua niinkään ystävien vauvajutut häiritse, enemmän mä ehkä kiinnitän huomiota tuttuihin tai tuntemattomiin. Mullakin on jo neljällä hyvällä ystävällä vauva/vauvoja. Tai no paremmin ehkä sanottu, että enää ne jutut ei hairitse. Viime vuonna vielä olo oli toinen, mut nyt mekin ollaan jo tässä tilanteessa, lähempänä meidän omaa kääröä. Mutta toisaalta taas, mä olen monen tuhannen kilometrin päässä niistä vauvoista. Jos se olis arkipäivää, mun asenne saattais olla toinen.

Mulla katkes ajatus.. Joku juttunen mulla oli mielessä. Noh samapa tuo. Huomenna me mennään kattoon yhtä taloa, josko päästäis muuttaa. db

Ihanaa viikonloppua teille!!!

23. Minni_ Vierailija

Hyvää viikonloppua vaan kaikille :)

Inhottavat nuo Pimmun vaihdevuodet!

Mulla on ollut ihan mukava viikonloppu, mies on ollut kaverinsa luona ja tulee vasta huomenna kotiin. Eilen kävin leffassa kattoon Indiana Jonesin (en voi suositella...) ja tänään tulee tyttöjä kattomaan Euroviisuja. Oon ollu myös tarmokas tänään, oon käyny salilla (Erican inspiroimana, ja sen että meillä on makkarissa isot peilit mistä kaikki selluliitit näkyy) ja siivonnu ja leiponut. Ja telkkari on koko ajan ollut auki kun täällä Tanskassa on kuninkaalliseet häät, prinssi Joachim on mennyt just sen Marie Cavallierin kanssa naimisiin. Se prinsessa oli niiiiiin kaunis.

Eipä muuta, imuri kutsuu.

24. Neilikka.. Vierailija

Aurinkolähetys maanantaiaamuun!

Nyt on kyllä käynnistymisvaikeuksia työntekoon. Meni vähän biletyksen puolelle viikonloppu, perjantain kolmeen ja lauantaina kahteen... Perjantaina upposi lisäksi aika hyvin toi alkomahooli, lauantaina joku itsesuojeluvaisto laittoi sen maistumaan erittäin pahalle, eli oli vähän kevyempi ilta. Mutta jalat on tanssimisesta niin rakoilla, että tänään ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin laittaa kantapäistä avoimet sandaalit jalkaan... Mutta hauskaa oli!
    Mulla on nyt vähän ökkis olo, ja tuli mieleen että voisko se johtua suurennetusta metu-annoksesta. Oon siis lisännyt annostusta vähitellen, ja tätä ennen ei oo tuntunut missään, mutta nyt tuplasin tän aamuannoksen (ja oon siis lopullisessa annosmäärässä), ja tuntuu jotenkin höntiltä. Mitään muuta syytä tähän en keksi. No, kait elimistö tähän pian tottuu. Huomenna anyway ultra (varmaan viides parin kuukauden sisällä...), mutta en kyllä usko että metut olisi vielä vaikuttaneet niin kunnolla että munasolu olisi saatu kasvamaan. Mutta pakko se on tsekata.

Tsemppiä keijulle vikaan työviikkoon, ja muille kanssa terkkuja! Vitsit kun Minnillä oli kivan kuuloiset euroviisukemut tulossa (mä tykkäsin siitä tanskan kappaleesta, kivan rento) ja ihanaa varmaan kun koko maa on ollut kuninkaallisessa häähumussa!

25. Neilikka.. Vierailija

Keijun ajatus siitä, että ehkä torjut ystävien tuen, voi olla ihan perääkin... Kannattaa miettiä että uskaltaisitko avautua niille enemmän, aloitteen on pakko tulla sinulta päin, koska eiväthän he voi tietää mistä pitäisi puhua. Tuli mieleen esimerkki, jonka kerroin täällä jo silloin kun tämä tapahtui. Kerroin meidän lapsettomuudesta yhdelle kaverille, joka odottaa nyt kolmattaan ja on tullut aina tosi helposti raskaaksi. Myöhemmin sanoin miehelle että tuskin se ymmärsi yhtään meidän tilannetta, mutta mies sanoi että saattaa hyvinkin ymmärtää miten iso aukko meillä on elämässä. Hänelle omat lapset ovat tietysti tosi tärkeitä, ja hän tietysti pystyy ajattelemaan että mitä jos itse olisi samassa tilanteessa, mitä kaikkea menettäisi. Ja just viikonloppuna yksi kaveri, joka tietää meidän jutusta mutta ei olla äärimmäisen paljon juteltu, oli kysynyt mun mieheltä että voiko mulle puhua lapsettomuudesta ja kysellä. Itse asiassa puhun siitä mielelläni, mutta en vaan ole tajunnut jakaa asioita tän kaverin kanssa, koska hän itse on niin eri tilanteessa ja ajattelin että ei häntä kiinnosta. No, nyt ei olla vielä puhuttu, mutta pitää ottaa asia pöydälle.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri