Ajatuksissa kakkonen =)

  • Viestiketjun aloittaja -Vanilla-
  • Ensimmäinen viesti
Erica.
Pinja, juu kolmen viikon päästä ois lääkäri reissu. Odotan sitä kuin kuuta nousevaa, jotenkin tuntuu että asia menee eteenpäin vasta kun pääsee lääkäriin. Vaikkakin mitään ei sillain tehdä, tutkitaan vain. Mutta jo se tuntuu hyvältä että saa selvyyttä oman kropan toimintaan :)
 
Kirsikka.
Moi kaikki, tein eilen testin, näytti negaa..kp 28 menossa..ihmeellistä, ei mulla muistaakseni ole näin pitkää kiertoa ollut, alamahakivut on loppuneet, rinnat edelleen arat, pitää tehdä uusi testi vkl jos ei ala mitään tapahtumaan..olisikohan kierto jotenkin sekaisin pillereistä, ei ennen kyllä ole ollut.muistaisin että tytön aikana tuli kahdet menkat n. 25 kierrolla pillereiden lopettamisen jälkeen ja ihan normaalisti ennenkuin raskauduin..katsellaan..-kirsikka kiireinen-
 
Emma77
MOIKKELIS MOI pitkästä aikaa!

Ei taida plussia olla tullu, vaikkakin jänniä aikoja monella. Mulla itellä menossa kp 3, mikä nyt ei ole mikää yllätys, koska viime kierrossa en sitä ovisplussaa saanu, vaikka testasin kp 7-17. Uudet tikut oottaa vessan kaapissa, ens viikolla alkaa ovismetsästys.

Täällä on ollu kyselyä ammateista. Itse olen lähihoitaja ja tänäänki meen puskee iltavuoroon tuonne terveyskeskuksen vuodeosastolle.

hellurei ja tulkaahan kertoo kuulumisia. Varsinki jos plussia paukkuu!!
 
Karvakuono
Jännät päivät Kirsikalla, tee toki uus testi jos ei tätiä ala kuulumaan.

Kiva kulla Emma77:sta!

Minä kyselin teijän ammattejanne mutten omaani kai kertonu eli täällä palstailee sh/th.

Musta tuntuu et mä kirjottelen aina samoja juttuja kun on niin pienet piirit ja vaihtelut tässä kotona ollessa etten nyt taas ala toistaan itteeni vaan pianun pojan kanssa pihalle ;0)

Kp 24 menossa, vähän alkaa jännittää... Toivottavasti ei tätiä kuuluis eikä näkyis enää Maaliskuussa...

Hyvää torstaita kaikille, kohta vkonloppu, jee!
 
misai82
Moi taas...

Täälä menossa kp31/28, eikä menkkoja oo alkanut kuulua. Tilasin eilen mammaksi.fi
kautta testejä ja sähläsin jotain ihmeellistä, joten testejä on tulossa nyt 4kpl.=)
No saa ainakin varmuuden. Vähän useammin on joutunut juosta vessaankin ja nivusissa pistelevää kipuilua. Teen heti, toivottavasti jo huomenna, testin, kun ne tulee postissa.

Voihan Kirsikka olla, että testailit liian aikaisin, toivotaan että plussan vielä saat!=)
 
-Vanilla-
Hyvältä misai kuulostaa =) Tule heti kertomaan, kun olet testaillut !! Ja sama juttu Kirsikalle, testaile viikonloppuna uudelleen jos tilanne näyttää siltä !

Plussatuulia lähettäen, Vanilla
 
TaperonÄiti
Peukkuja Misaille, ja voihan olla että Kirsikallekin vielä plussa pärähtää:)

Mä testasin tänään viimeisen seitsemästä RFSU:n ovistikusta ja tänään tuli kaksi selkeää viivaa, mutta testiviiva oli heikompi kuin kontrolli, joten sitä ei lasketa. Olen tuntenut koko päivän "ovistelua", joten ostin varmuden vuoksi Acon:in 5kpl paketin tikkuja, ja kas kummaa, testiviiva pärähti heti ruutuun ja paljon vahvempana kuin kontrolliviiva. Siis täh? Ilmeisesti tuo jälkimmäinen oli vaan herkempi testi ja nyt on siis ovis käsillä. Täytyy toivoa parasta, että "kylvetty siemen" alkaisi itämään nyt masussa:) Jotenkin on vaan sellainen olo (ehkä itsesuojelua pettymykseltä), etten raskaudu vielä moneen kuukauteen.

Tulkaahan kertomaan heti kun saatte plussia!
 
Kirsikka.
Heips, täällä ei ainakaan plussata, puna-armeija saapui..ei mua kyllä "harmita", saa hieman aikaa tottua ajatukseen, toisaalta harmittaa..toivotaan misaille kuitenkin vielä onnea! Eli minä jatkan teidän seurassanne ainakin vielä kuukauden;)
Tyttö heräsi 3.45..hoitotäti laittoi viestiä että oli kysynyt tutinnysää ja painunut puoli 11 nukkumaan. :) hyvät vkl kaikille, kirjoitelkaa kuulumisia!
 
misai82
Moi, harmi että sulle kävi kirsikka kävi noin. Elikkäs täälä on juostu erittäin ahkerasti wc:ssä, aamulla herään nyt 20 yli viisi mahakipuun ja kauheaan vessahätään, kipu menee pois kun saa rakon tyhjennettyä.=)

No, tilasin sit keskiviikkona niitä testejä ja pongasin... positiivisen tuloksen!=)
Tein oikein kahdella eri testillä ja tuloksena oli molemmissa et viivat näkyi selkeästi, mut olivat himmeitä vielä. Teen nyt huomenaamulla aamupissasta vielä, että näyttääkö se sitten selkeästi viivojen värit.

Vielä ei kummempia oireita ole kuin tuo vessassa juokseminen, ärsyttää huikkia koko ajan lapsille et täti käy vessassa taas.=) Eihän noita viikkojakaan olis kuin hassut 4+3, joten pahin on varmaan vielä tulossa.
Tällä pahimmalla tarkoitan esikoisen aikana ollutta järkkyä pahaa oloa, oksentaa ei tarvinnut kuin pari kertaa ja mikään ei maistunut, meni sitten 6 kiloa pois painostakin joka oli sinänsä hyvä, kun on hieman ylipainoa.
Ja sitten oli riesana raskausanemia, joka taas aiheutti väsymyksen ja nukuin ennen loppuajan wc juoksuja n. 13h yössä.

Mutta mä roikun nyt varmasti täälä vielä ja tuola odotusajan puolellakin, ei osaa oikein vielä olla niin varma, kun ennen esikoista eka raskaus päättyi siihen keskenmenoon.

Ensi viikonloppuna lähden sitten viettämään naistenviikonloppua, tosin kuivin suin, eikä niin kuin alunperin suunnittelin, tää on just tätä mun tuuria!!=)
 
tytsykkä1
onnea misai82

täällä ovis oli kai 26 pvä kun kipujakin oli kävellessä ja tuntui jomotusta.

25 päviä kyllä puuhailtiin sen jälkeen ei että toivotaan että olis tärppi asilti käynyt. täällä esikon 1 weee synttäreitä vietellään. ajatella vuos sitten olin vielä laitoiksella. :)
 
Pinja
Millon teillä naiset on menkat ekan jälkeen alkanut ja millon ne rupes oleen säännölliset?

Mulla on kanssa täti tulossa kylään. On tämä täti nimittäin NIIN kiukkunen ku ampiainen ja alaselkää jomottaa mukavasti. Eihän meillä ole yritys vielä päälläkään ja kiertokin tuntuu olevan hieman hakusessa. Mieskin tuli eilen kotiin paketillinen kortsuja mukanaan. Totesi vaan, että saadaan pupuilla ihan tosissaan, että keretään käyttämään ne huhtikuuhun mennessä.Totesin, että hyvää harjotustahan se on, heh, heh.

Täällä sataa kamalan kokosia tiskirättejä taivaalta...

Näillä puheilla toivotan hyvää vkloppua!
 
misai82
Pinja 32/40, y 04/08, poika 04/07
Liisaleena 25/27 y 11/07, tyttö 09/04
Emma77 30/36, y 1/08, poika 04/06
Myy-y 30/34, y 01/08, poika 02/07
Misai82 26/32 y 02/08, tyttö 11/05
Karvakuono 23/25 y 01/08, poika 06/07
-Vanilla- 28/26 y 01/08, poika 02/07 -> + 01/08
Tuutikki81 27/26 y 02/08 tyttö 02/07
Kirsikka 28/31 y 01/08 tyttö 09/05
Mae3 26/30 y10/06 tyttö 03/06
Annie75 32/30 y02/08 poika 11/06

Odotuspuolelle siirtyneet:
misai82 26/32 y02/08 tyttö 11/05 +02/08
 
Karvakuono
Onnea Misai82!!!

Mulla alkoi menkat uudelleen 4 kuukautta synnytyksestä eli oieestaan heti kun imetys (valitettavasti) loppui. Eka kierto oli jotain 40+päivää mut aika pian se tasottu tähän 31-33:een, joka on kyllä mulle tosi pitkä koska ennen raskautta oli kellontarkasti lähes 28päivää. Tiedä sitten ovuloinko tätä nykyä ollenkaan vai onko muut kuullu että kierto vois muuttua raskauden jälkeen?

tytsykkä1: Hyvinhän ajoitus teillä on onnistunu, toivotaan ++++++++++

Mies lähti töihin ja poika nukkuu, aah, ihanan hiljaista... Mutta pyykit kutsuu!

Vkonloppuja ellit!
 
misai82
Mä nyt siirsin itseni toiselle puolelle, kun aloin lukea tota clear bluen pakkausselostetta ja pakko se on nyt uskoa että tulos on positiivinen.

Ei muuta kuin onnea kaikille plussien suhteen, perustin ketjun marrasmammat 2008, joten siellä roikutaan. Yritän käydä moikkaamassa tääläkin.=)
 
misai82
Ai niin, menkat alkoi myös 4kk synnytyksestä, silloin loppui myös imetys. Päivämäärä jolloin menkat alkoi oli 1.4.06. Siitä saakka olivat heti säännölliset, lukuunottamata kesällä olevia pidempiä taukoja. Jostain syystä en tiedä miksi, mutta kesällä mulla on aina pidempi tauko menkkojen kanssa, viime kesänä oli 7 viikon tauko. Sen jälkeen taas melkein kirjan mukaan säännölliset eli 26-29 vrk:n välein. Mut nyt toivottavasti tulee pidempi tauko kokonaan.=)
 
tytsykkä1
Pinja 32/40, y 04/08, poika 04/07
Liisaleena 25/27 y 11/07, tyttö 09/04
Emma77 30/36, y 1/08, poika 04/06
Myy-y 30/34, y 01/08, poika 02/07
Misai82 26/32 y 02/08, tyttö 11/05
Karvakuono 23/25 y 01/08, poika 06/07
-Vanilla- 28/26 y 01/08, poika 02/07 -> + 01/08
Tuutikki81 27/26 y 02/08 tyttö 02/07
Kirsikka 28/31 y 01/08 tyttö 09/05
Mae3 26/30 y10/06 tyttö 03/06
Annie75 32/30 y02/08 poika 11/06
tytsykkä1 21/23 y 2/08 tyttö 2/07
Odotuspuolelle siirtyneet:
misai82 26/32 y02/08 tyttö 11/05 +02/08
 
Jellybean
Onnea Misai82!!

Meillä on yritys kyllä ihan jäissä, kun mies flunssan jäljiltä yskii niin paljon et sen pitää nukkua eri huoneessa. Ja lisäksi se tekee tällä hetkellä "yövuoroa", eli lähtee iltapäivällä neljän kieppeillä ja tulee jossain viiden aikaan aamuyöstä ja nukkuu sit johonkin puoleen päivään. Minäkin oon vielä flunssassa niin olosuhteet on kyllä nyt sellaiset ettei peittoja ole paljoa heiluteltu. Enkä ole oikein varma et olisiko meidän tarkoitus odottaa siihen ultraan saakka. Se on kahden viikon päästä.

Aateltiin huomenna käydä Irkun kanssa uimassa. Täällä on liikuntakeskuksessa sellainen terapia-allas, jossa on aina 35-asteista vettä niin luulisi olevan vaavin kiva lillua. Mennään heti kun paikka aukeaa niin vesi on puhtaimmillaan.
 
Karvakuono
Kerrohan Jellybean sitten miten teillä meni uinti reissu. Mua hotsittais kans käydä pojan kans jo kokeilemassa...

Toivottavasti Misai82 saa meistä vielä seuraa marrasmammoihin ++++++++++++++

;0)
 
Helga-X
Hei,

onpa ollut nyt hiljaisempaa listalla. En olekaan itsekään ehtinyt kirjoittamaan sitten esittäytymisen, kun meilläkin sairastettu huolella koko perhe. Onnea vaan tässä välissä plussan saaneille, toivottavasti se tarttuu ;)

Minulla on nyt kp25/37 eli ovis oli viikonloppuna ja "kylvön" ajoitus onnistui varmaankin nappiin ;) Nyt sitten vain jännitetään. Tosiaan esikosossa meni se vuoden päivät ja tämä on nyt ensimmäinen varsinainen yrityskuukausi (kun on tuo pitkä kierto niin ei edes joka kuukaudelle osu) joten yritän pitää jäitä hatussa, mutta silti on tämä niin jännittävää... Menisi pikaisesti pari viikkoa, onneksi ollaan lähdössä viikoksi reissuun, joten tämä viikko menee pakatessa ja sitten reissuviikko ja kotiin tullessa onkin jo totuuden hetket käsillä.

ja jottei tämä arjen totuus unohtuisi niin pyykin levitykseen.
Helga
 
Tuutikki81 (joka ei taas kirjautunut)
Heissan kaikille =)

Onnea Misai82 =) !!!!!!!

Kävin tosiaan tuolla ovislaskurilla laskemassa seuraavan oviksen, joka oli eilen.. Sen mukaan on nyt sitten harrasteltu.. Ennen ovista ja eilen tietty ja kyllä se tänäänkin on varmistettava. Tosin jossain luki, että olisi hyvä harrastella joka toinen päivä, että siittiöt ehtii "ladata akkuja", jaksavat varmaan sitten paremmin uida perille ;) No, nyt mennään näillä ja katsotaan joko plussaisi. Raskaustestikin on valmiina laatikossa odottamassa.

Luulen, siis tiedän, että viime kuussa tein huti laskelman oviksen kanssa (en tehny tolla nettilaskurilla vaan itse laskin kalenterista), laskin meinaan 2vkoa viimeisistä menkoista eteenpäin, vaikka sehän menikin 2vkoa ennen seuraavia menkkoja eli ajoitus heitti viikolla.

Mullakin alkoi menkat heti imetyksen jälkeen eli 6kk synnytyksestä. Kierto on ollut säännöllinen vaihtelevasti, nyt on useamman kuukauden mennyt 28 pv kierrolla, mutta väliin mahtui vähän pidempikin kierto.

Me käydään vielä vauvauinnissa, vaikka neiti jo kävelee ja täytti tosiaan viime kuussa vuoden, mutta ollaan harkittu, että siirryttäisiin omatoimiseen uintiin tai siihen taaperouintiin, joka on "jatkokurssi" vauvauinnille. Tosin en tiedä tulisiko sitten omatoimisesti käytyä säännöllisesti kerran viikossa, kuten ollaan nyt käyty ohjatussa ryhmässä.

Ja se veden puhtaus mua mietityttää. Meilläkin on täällä terapia allas (siellä se vauvauintikin järjestetään), hyvä idea on mennä heti kun aukeaa (tosin meidän halli avataan arkena jo klo. 06.00), siis viikonloppuna, kun aukeaa vähän myöhemmin.

Ootteko muut matkustaneet ulkomaille pienen lapsen kanssa?? Meillä on reissu 17.5 Tunisiaan ja mua jänskättää aika lailla, miten pienen kanssa matka sujuu. Meitä on lähdössä onneksi aika monta aikuista reissuun mukaan eli monta silmäparia on kyllä neitiä vahtimassa.. Mutta eniten jännittää, kun niitä lapsi kaappauksia on ollut niin paljon otsikoissa. Tiedän, että ihan hölmöä, mutta se nyt on ollut mun ajatuksissa välillä. Välillä tuntuu, että tekisi mieli perua koko reissu..

Plussatuulia kaikille ++++
 

Yhteistyössä