K
Katriina
Vieras
Sella: Mä en ole kertonut töissä, miksi olen menossa leikkaukseen, mutta sen sijaan olen kertonut milloin se on ja että sairauslomaa tulee arviolta viikko tai enemmän. En voi enää sanoa, että aika peruuntui, koska se kertaalleen jo peruuntui oikeasti ja kerroin tämän silloin. Sanoin myös töissä silloin, että lääkäri lupasi, ettei aika enää uudemmin peruunnut. Edes mun äitille en halua vielä kertoa ja sekin tietää mun leikkauksesta, joten nyt on hyvät neuvot tarpeen. Eli nyt valheita keksimään!
Muuten, mulle oli ihan uutta tietoa, että positiivisen kotiraskaustestin jälkeen EI tarvi mennä enää labrakokeisiin. Näin mulle se täti siellä puhelimessa sanoi. Eli mä siis todella todella olen raskaana.
Sori tytöt, kun tää mun kirjoittelu tässä päivänä muutamana on ollut "vähän" itsekeskeistä. Mä tarkkailen mun kroppaa ihan hulluna ja kun kenellekään muulle ei oikein voi kertoa, niin kerron sitten teille.
Muuten, mulle oli ihan uutta tietoa, että positiivisen kotiraskaustestin jälkeen EI tarvi mennä enää labrakokeisiin. Näin mulle se täti siellä puhelimessa sanoi. Eli mä siis todella todella olen raskaana.
Sori tytöt, kun tää mun kirjoittelu tässä päivänä muutamana on ollut "vähän" itsekeskeistä. Mä tarkkailen mun kroppaa ihan hulluna ja kun kenellekään muulle ei oikein voi kertoa, niin kerron sitten teille.