Ajatuksista yritykseen 14

  • Viestiketjun aloittaja Minni80
  • Ensimmäinen viesti
Minni80
Lissu28 28+26 Y12/05
Neilikka 26+26 Y01/07
Iipi 32+36 Y02/07
Angsteri 28+31 Y3/07
Anna 27+25 Y04/07
Minni 26+25 Y04/07
Rosa78 29+32 Y05/07
Sade81 26+28 Y06/07
Mi-iu 22+26 Y08/07
Maijuliini81 26+26 poika 08/06, TJOT 08/07
Saana tjot 10/07, /12/07
Amilda79 28+25, 12/07 (mitä luultavammin?)
Minisun

Plussanneet
Erica 31+34 Y3/07 +09/07
Ballerina 30+28 Y06/07 +09/07

Jännäyslista:
Minni 13.10 (tahtoo juhannusvauvan!)
 
Maijuliini81
Jännäyslista

Maijuliini81 1-5.10 ( Pikku2:sta odotellessa)
Saana 4.10. (toivorikkaana, jospa kuitenkin)
iipi 9.-13.10. (synttärilahjaa odotellen ;-)
Minni 13-14.10 (juhannusvauva haaveissa)

Älkää vielä minua tiputtako tolta listalta pois, kun ei vielä täti ole tullut!
 
Saana...
Huomenta!

Hihi, mä eilen mietin, mikä erottaa mun kohdalla tjotin ja Yrityksen. Öh, ovistikut? Kun sitä kalenteria olen tiiraillut aika tarkkaan ja greippimehua lipittänyt... :) Miehelle se taitaa olla paaaljon isompi juttu. Kun nyt ei enää perääntyisi. *kiillottaa ja viilaa kaulinta*
 
sade81
Maijuliinille peukutuksia!!

Nyt saatte sit nauraa mulle...tätiä ei siis vieläkään näy, tuhrua tulee edelleen pyyhkiessä enemmän tai vähemmän. Rinnat on paisuneet ja vatsaa aina välillä särkee. Tiedän että 99,99% EN ole raskaana, menkat vaan myöhässä, mutta siitä huolimatta sitä toivoo. Vaikka kuinka järki sanoisi muuta niin toivoo niiin paljon että ehkä kuitenkin..mitään PMS tuntemuksia ei ole edelleenkään ollut, mutta tuskin tuleekaan jos hormonit sekaisin =( Päätin nyt tämän viikon rauhassa odottaa menkkoja ja ensi viikolla sitten lujaa lekuriin..Ei mulla ole koskaan ennen rinnat näin paljoa turvonneet ennen menkkoja, mieskin jo huomasi pientä muutosta. Ja tiedän, sekin johtuu seonneista hormoneistani..Mutta osaa sitä siis olla niin typerä välillä ;(
 
Saana...
Kävitkö sä Sade viimeviikolla lääkärissä? Vai oliko se joku muu? Oletko testannut? Anteeksi, kyselen tyhmiä, mutta kun en kertakaikkiaan muista... *rutistaa kamua*
 
sade81
joo, kävinhän minä..sovittiin että jos ei tällä viikolla mitään muutosta niin soitan lekurille ja katsotaan miten jatketaan. testasin viikonloppuna ja tyylipuhdas nega..mutta silti sitä nyt miettii että jospa ei vielä vaan näkynyt testissä..ihan älytöntä itsensä kiusaamista, tiedän..
 
sade81
ajattelin nyt jos ensi kierrossa alottaisin tikuttamisen..neuvokaas nyt sitten mua. Eli milloin voi tulla haalea viiva? voiko tulla vaikka menkkojenkin aikana? eli onko se käytännössä täysin nega vai kertooko siitä että ovis lähellä tms?
 
Lumikukka''
Meillä on se juttu mistä kerroin sähköpostissa, selviämässä lähiaikoina. Ei vieläkään lopullista tietoa, mutta varmaankin tästä selvitään. Joka tapauksessa sain tehtyä plan B:n jonka avulla ei tarvitse muuttaa vaikka kävisikin huonosti. Se helpotti kummasti.
 
Saana...
Jee, onnittelut neljästä kilosta! Mun tartteis ottaa susta mallia :)

Armoton väsymys taas ruokkiksen jälkeen. ZZZzzz. Ja pomo on vielä täällä tänään, pitäisi näyttää skarpilta. ZZZZzzzz
 
sade81
Lumikukka, hienoa kuulla että on tullut jotain edistystä..olisi kiva kuulla mailissa enemmänkin asiasta...

Saana, ei se juilinta vielä mitään tarkoita..mulla on juilinut jo pari viikkoa silloin tällöin eikä vielä ole täti tullut..hmph..eipä tosin ole plussakaan..ja taidan olla niin sekaisin hormoneiltani, että ei kannata ehkä mua pitää mallina..

Onko ihmisillä nykyään kova kiire töissä kun täällä on niin hiljaista?!? tein muuten äsken tuon ovistestin ihan muuten vaan ja siihen tuli ihan selvä viiva, mutta ei aivan niin vahva kuin se kontrolli..joten siis ilmeisesti tuollainen haamu joka tulee milloin vaan? koska tuskin mulla nyt ovisaika on käsillä..
 
Amilda79
Täällä ei ainakaan ole mikään kiiru. Kerkee ihan hyvin välillä katsomaan täällä kuulumisia. Ja miksei kirjotteleenkin... Nyt vaan ei oikein ole minulle juuri kommentoitavaa. Tai puhututaan asioista, joihin en oikein osaa mittän kommentoida. En tiedä mitään sekasin olevista kierroista (ainakaan vielä), tikuttamisista tai jutuista, joista mailin kautta olette kertoilleet, joten aika hiljasta tyttöä täällä ollaan näiden suhteen...

No, mut omia kuulumisia: Ensimmäinen luomukierto on nyt meneillään kp9/??. Minkäänlaista huomattavaa muutosta en ole mielialoissa tai missään ulkoisessakaan huomannut. Toinen tupakaton päivä menossa - mielitekoja on ollut jonkin verran, lähinnä kahvin ja ruokailun jälkeen, mut ei mitään hirvittävää, et eiköhän ala helpottaan, kun vähän aikaa kuluu. Mitähän muuta...? Eipä tässä, päivä kerrallaan ja kattellaan mitä eteen tulee...
Onko täällä muuten muita tupakoinnin lopettaneita?
 
Minni80
Wautsi, 4 kiloa! *nostaa hattua*

Joo mulla tulee niitä haamuja kanssa ovistesteihin melkein milloin vaan, riippuen vähän kierrosta. Tosin en oo kuukautisten aikaan kokeillu, vaan tyyliin kp 14-20 välillä. Mutta toisin kuin raskaustesteissä, joissa haamukin on plussa, täytyy viivojen olla samanvahvuiset jotta on plussa. Mutta jos tílaat niitä tikkuja (ne on paljon halvempia netissä kun apteekissa) niin niiden mukana tulee hyvät ohjeet. Mä oon tilannu niitä liuskatestejä kun ne on halvempia, mutta niiden kanssa joutuu käyttämään jotain kuppia. Mulla on vessan takana jemmassa sellanen pieni muovikuppi (mun pissakuppi, hehe) jota käytän testailuun kiertojen puolivälissä. :)
 
Saana...
Hmm. Millä ovistikuilla testaatte? Mä en ole koskaan saanut edes haamua... En kyllä ole ikinä testannut niinkuin kuuluisi, mutta silti.

Ja Amildalle tsemppiä lopettamiseen! Hih, sun täytyy laittaa tänne uusia keskustelunaiheita ;)

Tulkaahan höpöttämään urakalla, ettei mulle tule huomenna ja ylihuomenna ihan kauheat vieroitusoireet!

Vitut. Työkaveri on saanut vakipaikan muualta. Vaikkei ole vielä valmistunut. Good for HIM! Joo-o, hyvillään tietysti olen hänen puolesta, mutta, noh, tiedätte.

Vituttaa ja väsyttää kyllä siihen malliin, että täti voisi porhaltaa paikalle jopa etuajassa. Sopisi toisaalta ihan hyvin. Siis se etuajassa oleminen. Ei se paikalle porhaltaminen.
 
Maijuliini81
Täällä kp 29 ja täti ei vielä ole tullut mutta tulee varmasti. Tein nimiitäin testin ja negahan se oli kuten odottaa saattoi. Sen päätin et ensi oviksen aikaan sitä asutaan tuolla makkarissa. Aina mies alkanut sitten vonkaan, kun tiennyt et milloin ovis ohi. Kyllä vituttaa!!! Nyt siis odottelen tätiä.

Täällä lopettanut tupakoinnin. Lopetin silloin pari vuotta sitten kun raskaustestiin ne kaks odotettua viivaa putkahti. Ihan helppo juttu oli silloin, kun oli se SYY miksi lopettaa! Aikani yritin mut ei siitä mitään tullut ja mietin et pystynkö lopettaan kun raskaudun, niin onneksi pystyin. Nyt ei tarvi lopettaa kun n ole savuakaan vuoden 2005 joulukuun jälkeen ottanut!! :)
 

Yhteistyössä