Ajatuksista yritykseen 14

  • Viestiketjun aloittaja Minni80
  • Ensimmäinen viesti
sade81
taitaa olla PMSt lähteneet lomille kun mullakaan ei ole näkynyt reiluun 6viikkoon..pitäisi varmaan jo huolestua kun olo on niin hyvä, mies ainakin on vähän ihmeissään ;)

Lupasin eilen miehelle että lopetan itsediagnisoinnin..joo voihan tämä olla virtsatietulehdus tai ihan mitä vaan, niin moneen juttuun sopii nämä mun oireet. Toivon että lekuri tänään ilmottaisi jo ne tulokset niin ei tarvitsisi enää millään tasolla miettiä onko klamydiaa jne.

Täällä on yllättävän kirkas ilma, näkee jopa naapuritalotkin (meinasinkin jo ihan unohtaa että sellaisiakin on kun ei ole pariin aamuun näkynyt..heh)

Mulla on tänään tiedossa jopa töitä joten saattaa vähän häiritä palstailuani..tosin onhan aina ruokis ja tauot keksitty ;)
 
Minni80
Joo Saanalle peukutuksia kanssa täältä.

Mä pyörin täällä varmaan koko pirun päivän, kun en meekään töihin vaikka oon sellasella kalliilla ensiapukurssilla. Mun kurkkukipu on vaan yltyny, ja huomasin että kurkkuhan on ihan punanen ja siinä on valkosia täpliä. Eli meen sit lekurille parin tunnin päästä, toivottavasti ois bakteeriperäinen et sais antibiootit. Vähän jänskättää että mites ne antibiootit sopii tälläselle vauvahaaveilijalle kierron loppuvaiheessa..
 
Saana...
Heh, se hiekkaranta toivottavasti selviää tänään. Tai ensi viikon alussa. Ei mitään väliä sinänsä, kunhan on lämmintä hiekkaa ja aurinkoa ja vettä jossa voi uida :)
Kai sen voi ottaa häämatkasta, tuskin tämän jälkeen tai ainakaan toivottavasti enää voida lähteä näin vapaasti reissuun. Tosin napataan ainakin toinen mun siskoista mukaan :)

Ei mitään uusia oireita mitä en olisi jo muissa kierroissa keksinyt. Tissit ovat taas suurentuneet ja kipeät, kuka hiivatti se oli joka kirjotti sen tissitestijutun? Ja mä yllytyshulluna vielä aloin sitä testaamaan... Grrr.
Alamaha on vieläkin jumissa. Ja karmea nälkä! Kävin aamupalalla ja silti.... Hmph.

Voi äly että tuli yöllä kauhea huono-omatunto-paniikki. Mulla on eväänä maksalaatikkoa.
 
Saana...
Hihihi, kevennystä päivään. Kyselin mieheltä aikaisemmin varovasti, että josko voitaisiin aloittaa yritys reissulla kun ovis osuisi justiinsa. Tai ainakin jos ei kierrot nyt veny. Mies meni vaikean näköisesti: mutta entäs jos sulle tulee kauhean huono olo... Vähän aikaa taas meni että älysin. Raukka oikeasti luuli, että pahoinvointi alkaa heti oviksesta. Hih, tulipahan sekin asia sitten selväksi :) Voi että, oli kyllä niin suloinen mies... :)
 
VilmaAurora
Perjantaihuomenta!

Ihana tuon Saanan miehen ihmettely... :)

Me mennäänkin Minnin kans ihan samaa tahtia, mulla aivan sama kp menossa! Eli jännäillään samaan aikaan.

Täällä edelleen jatkuu menkkamaiset kivut masussa, niinkuin jo viikon ajat olleet.
Koko ajan käy kyttäämässä vessassa et onko ne alkaneet...

Voi, hiekkaranta kuulostaa IHANALTA... *tahtoo*
 
Amilda79
Voi ei! Olispa loma... Lämpöä ja hiekkaranta (huoh...ihanaa) Eilen oli niiiiiin paska päivä, et huh huh!!! Mutta se siitä. En viitsi edes avatua siitä, kun tulis taas niin paha mieli! Loma olis kyllä enemmän kuin toivottu just nyt. Onneks on sentään perjantai ja viikonloppu edessä.

Saanalle lähtee peukutukset ja miksei muillekkin! bd bd bd!!! Taitaa kuitenkin Saanalla olla tässä jännimmät päivät edessä.
Ja Sateelle terkkuja, et lopeta se itsetutkiskelu ja odota ihan oikean lääkärin lausuntoa. Tolla tavalla stressaat aina vaan kipeämmäksi itsesi. nimim. kokemusta on! (yks luulotautinen kanssa...)
 
Saana...
Hmm... Kävin odotuspuolella kurkkimassa. Ballerinan kirjoituksia siis. Höh, vähänkö tuli tuostakin ns paniikki. Siis yhdistelmästä matka+raskaus.

Hmph, tekisi melkein mieli käydä hakemassa testi ihan vaan sen takia, ettei tarvitsisi jännäillä mitään tuollaisia. Hmph.
 
Minni80
Lisää piristystä perjantaille, tällä kertaa sarjassamme erikoiset tuottet...

Löysin lastentarvikesivulta seuraavan tuotteen:

Banana Guard!

http://www.pompox.fi/WebRoot/Kaupat/Shops/Pompox/461B/9D02/6F9C/328C/3D8F/C0A8/071D/6F95/banana.jpg[img]

Meneekö banaanit kassissa muusiksi?
Aito ja alkuperäinen Banana Guard suojaa banaanisi.
Pienet ilmareiät antavat banaanin hengittää.

hihi...
 
Lumikukka''
Elä Saana panikoi :) Rennosti vain.

Hitsi, onkohan mulla kuumetta... Eilen jo palelin ja nytkin niin viluttaa, vaikka on peräti villapaita yllä. Se kyllä sopisi... Välttyisin lähtemästä ** selän taakse pienenpieneen mökkiin, ei sähköä, ei vettä, lauma kännisiä äijiä. Piti lähteä baariin tänä vkl ja kaikkea hauskaa, mutta nyt on suunnitelmat solmussa.
 

Yhteistyössä