Ajeltu märkä pillu

  • Viestiketjun aloittaja Aikuinen nainen ja ajeltu
  • Ensimmäinen viesti
Aikuinen nainen
että luonto on laittanut karvat suojaksi tiettyihin paikkoihin? Mikä on luonnon tarkoitus, sitä älköön suttumaakarit muuttako. Sitten on kaikenmaailman tulehdukset ja infektiot sekä valkovuodot, joista valitetaan silmät vesissä.
Tosi vi... on karvat ja sillä sipuli. Minä en karvattomia pane, vaikka en ikinä saisi. Sehän on niin helvatan rumakin tuo toosa kuin vanhan ämmän
hampaaton suu, jos ei ole karvoja tuomassa eksotiikkaa.
 
jänkäjoonas1943
että luonto on laittanut karvat suojaksi tiettyihin paikkoihin? Mikä on luonnon tarkoitus, sitä älköön suttumaakarit muuttako. Sitten on kaikenmaailman tulehdukset ja infektiot sekä valkovuodot, joista valitetaan silmät vesissä.
Tosi vi... on karvat ja sillä sipuli. Minä en karvattomia pane, vaikka en ikinä saisi. Sehän on niin helvatan rumakin tuo toosa kuin vanhan ämmän
hampaaton suu, jos ei ole karvoja tuomassa eksotiikkaa.

Tosi on.
 
Viimeksi muokattu:
Mutist
Jänkäjoonas joka paikhan, mutta aina olet oikiassa ollut. Toki täytyy ketussa karvat olla, sehän on kapi siinä, jos ei ole karvan karvaa. Mistä naiset ovat tuollaiset päähänsä saanhet, että ei tavara olisikaan aito? Jo vain en panis mithän nyljettyä kania.tai oravaa. Jo vain minua naurattas tuollainen kaapiminen.
 
Pupu
housuitta.com

Hyvä blogi seksistä ja seksuaalisuudesta <3

Kultainen keskitie on tässäkin asiassa mielestäni paras. Pillu karvoja on hyvä olla jonnin verran... ei poslaria mutta ei myöskään mitään 70 - luvun meininkiä. Sama homma oman karvoituksen kohdalla =)
 
Koijari.
Ja isolla huulilla varustettu. Mulla ois meisseli 24cm 14.4ym. Ei pauku parrassa eikä roiskureisille. Aikuinen nainen nyt olisi vapaan kunnon mies, leski olen 34v aviossa.
 
Pienimulkku...
Olen yli 30 vuotta ajellut karvat pois ja varsinkin saunan tai suihkun jälkeen vehkeet on niin puhtaat että narisee. Pelkkä karvojen sheivaus ei saa meikäläistä syttymään vaan hommaan tarvitaan kyllä ihka elävä mies. Mietin tuota naitattaa juttua, että kyllä pitää olla kovassa puutteessa jos pelkkä ajelu ja ajattelu saa paikat turpoamaan. Toisaalta onhan niitä kaikenlaisia ajatuksia, joka voi laittaa mielikuvituksen jylläämään ja saa aikaan erektion tai pöksyt kastumaan. Todennäköisesti kirjoituksestasi joku Esko epätoivo jo vetää handuun täpöillä.

Meni märkäksi kullistani sulla kertomuksessasi
 
Viimeksi muokattu:
mogulli
no huh huh en voi paremmin sanoo, on sulla ihme pillu ku ajellessa turpoo :D sulla on varmaan niin isot vitun huulet että luulet vaan niiden olevan turvoksissa hahahah
minusta pillu on pillu oli siinä karvoja tai ei,ja se on yhtä makee molemmilla lailla ja kosteus ja turvotus tulee kiihottuessaan ja se taas johtuu monest tekijästä.ja nainenhan voi treenata pillun huulia dildolla eli( hieromasauvalla) suomeksi
eikö jatketaan hierontaa ja kiihotutaan ja ollaan märkinä ja kiimassa...Hyvää kesää ja turvotuksia...!!!
 
Viimeksi muokattu:
Viina pillu
Joo on ajettu jo paljaaksi, ihanaa olla kesäposliinina.
Mulla on nuoresta asti ollut kun saan alkoholia niin olen pippi märkänä ja haluttaa saatanasti kullia. Välillä kelpaa vanhakin mies kun tekee pikasesti vaikka kapakan veskissä. Kyllä olen moneen paikkaan joutunut kun haluttanut/autoon/kellariin/ saunaan ja yhden ukon alakertaan kun sen eukko nukku ylhäällä. Vanhemmat miehet tykkää kun on pillu aleltu posliiniksi
 
Viimeksi muokattu:
Onpa kivaa
Mulla on nuoresta asti ollut kun saan alkoholia niin olen pippi märkänä ja haluttaa saatanasti kullia. Välillä kelpaa vanhakin mies kun tekee pikasesti vaikka kapakan veskissä. Kyllä olen moneen paikkaan joutunut kun haluttanut/autoon/kellariin/ saunaan ja yhden ukon alakertaan kun sen eukko nukku ylhäällä. Vanhemmat miehet tykkää kun on pillu aleltu posliiniksi

Niin, kaiken sen jakamisen jälkeen, sinulla on hyvä maine. Jos lapsia, koulussa opettajat tietävät ja kaikki ovat iloisia.
 
Viimeksi muokattu:
EN huoraa
Niin, kaiken sen jakamisen jälkeen, sinulla on hyvä maine. Jos lapsia, koulussa opettajat tietävät ja kaikki ovat iloisia.
Miksi sitten vanhemmat ukot haluavat nuorta tyttöä millä ei ole pillukarvoja, kun seivaan kaiiki pois niin vanhemmallakin seisoo heti. Vaikka voisin olla sen tytär niin panee hikisenä että saa.
 
Viimeksi muokattu:
Kyy
että luonto on laittanut karvat suojaksi tiettyihin paikkoihin? Mikä on luonnon tarkoitus, sitä älköön suttumaakarit muuttako. Sitten on kaikenmaailman tulehdukset ja infektiot sekä valkovuodot, joista valitetaan silmät vesissä.
Tosi vi... on karvat ja sillä sipuli. Minä en karvattomia pane, vaikka en ikinä saisi. Sehän on niin helvatan rumakin tuo toosa kuin vanhan ämmän
hampaaton suu, jos ei ole karvoja tuomassa eksotiikkaa.

Kyllä vaimo on ajellu puolet iästään pillunkarvat ja sanoo, että ei voisi ajatella karvaista pillua. Kulli kuulema tuntuu paremmalta, kun karvat ei ole välissä hiertämässä. hän haluaa myös minulta karvattomuutta kyrvän ympäriltä ja sen juuresta. Vaimo huolehtii minunkin ajelusta. Kyllä se on myönnettävä, että paremmalta posliini tuntuu kuin karvainen tussu. Tulee semmoinen tunne, että saa kunnolla kun tuntee pillun huulet kyrvän tyvessä. Oletpas jäänyt nautinnosta paitsi, jos et karvatonta pillua ole ikinä saanut. No, makunsa kullakin. Posliinipillu on herkkua kumminkin
 
Viimeksi muokattu:
Elmeri
Viimeksi muokattu:
Silmäni avautuivat
Tässä muutamia muistoja 70-luvulta, jolloin sain tietää ja ymmärtää, mitä seksi on. Minun ja ystävättären perhe harrastettiin telttailua kesäisin. Silloin ihmisillä oli paljon harja ja kupolitelttoja.
Huomasimme ystävättären kanssa, että joskus öiseen aikaan jotkut teltat heiluivat kummasti. Me arvelimme silloin, että myyrät liikkuivat telttojen alla ja siksi ne liikkuivat, kun ihmiset nukkuivat.
Minä löysin kerran uimarannalta käytetyn ilmapallon ja vein sen kotia. Kun äitini näki sen, niin hän
selitti ensin, että se onkin kondomi. Sitten äitini kertoi aika hyvin, mitä aikuiset miehet ja naiset haluavat tehdä toisilleen silloin, kun he pitävät toisistaan kovasti tai suorastaan rakastavat. Siitä voi tulla nainen raskaaksikin ja syntyy vauva. Silloin tajusin, että minun omat vanhemmatkin ovat tehneet sitä ja ainakin kolme kertaa, koska meitä lapsia on kolme.
Isä lähti kerran kesällä viemään minua ja muita lapsia viemään kesäkuumalla autolla uimaan. Kuinka
ollakkaan, ajaessamme nelostietä pitkin, huomasin korkealla avonaisella kallion päällä erikoisen näyn
Siellä oli aivan alastomat nainen ja mies kallion päällä tekemässä sitä keskellä kirkasta päivä ! Minä
huudahdin ja osoitin sormella heitä: Ne on tekemässä sitä ! Isän vastasi tuttuun tapaansa: Älä nyt aina höpötä ! Niinpä isältäni jäi näkemättä kesäpäivän lemmiskelykohtaus !
Toisen kerran olimme uimarannalla, kun sinne tuli aivan alaston mies ja naispariskunta käsi kädessä.
Heitä pyydettiin pukemaan uima-asut ylleen, mutteivat he suostuneet ja niinpä kutsuttiin poliisit paikalle. Poliisitkin kehottivat alastonta pariskuntaa laittamaan uima-asut päälleen, mutteivat he
suostuneet vieläkään. Niinpä poliisien täytyi viedä heidät putkaan rauhoittumaan. Tätä me lapset seurasimme silmä kovana ja muistan sen vieläkin hyvin.
Tällaista pitkä kuuma kesä voi saada aikaiseksi yhä nykyäänkin, vai kuinka...
 
Kiimakeisari
Mä oon 14v poika ja mulla ois 16cm ajeltu kyrpä odottamassa isohuulista pillua. Kova nuolumies olen joten varaudu nuoltavaksi. Mikään ei ole niin ihanaa kuin ajeltu isohuulinen pillu ja tiukka perse;)
 

Yhteistyössä