Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
siis ei missään nimessä! :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:31 mielipuoli kirjoitti:Hyvin voit käyttää mannasuurimoita leivitykseen. Itse leivitän monesti kookoshiutaleilla, tulee kiva "vivahde" kakkuunJoskus olen leivittänyt ihan vaan gluteenittomilla jauhoilla, jos siis sattuu olemaan. Perunajauhoja en ole kokeillut, mutta miksei se ehkä niilläkin onnistu ?
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:31 mielipuoli kirjoitti:Hyvin voit käyttää mannasuurimoita leivitykseen. Itse leivitän monesti kookoshiutaleilla, tulee kiva "vivahde" kakkuunJoskus olen leivittänyt ihan vaan gluteenittomilla jauhoilla, jos siis sattuu olemaan. Perunajauhoja en ole kokeillut, mutta miksei se ehkä niilläkin onnistu ?
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:31 mielipuoli kirjoitti:Hyvin voit käyttää mannasuurimoita leivitykseen.
Anteeksi hölmöilyni :ashamed: Taisin ajatella jotain muuta kun kirjoitin, tosi on että eihän ne käy kun ovat vehnästä.
Mistä ne mannasuurimot tehdään?Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:31 mielipuoli kirjoitti:Hyvin voit käyttää mannasuurimoita leivitykseen. Itse leivitän monesti kookoshiutaleilla, tulee kiva "vivahde" kakkuunJoskus olen leivittänyt ihan vaan gluteenittomilla jauhoilla, jos siis sattuu olemaan. Perunajauhoja en ole kokeillut, mutta miksei se ehkä niilläkin onnistu ?