Äkkilähdöt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
siis tämä kamala sää ulkona sai mut miettimään että pitäiskö ottaa äkkilähtö ja mennä viikoksi pakoon johonkin lämpimään? MUTTA KUN katson noita äkkilähtöjä niin ne ovat kaikki vasta joskus 7.4. ja eteenpäin, eli mistäs löytyisi lista sellasista äkkilähdöistä jotka lähtevät HUOMENNA?

Ei mistään. En ole ikinä tajunnut tuota äkkilähtöjen hypetystä. Näyttäkää mulle ne muutaman satasen äkkilähdöt, joihin sisältyy määritelty majoitus. Täyttä huuhaata.

Keskiviikolle ja perjantaille oli paljon lähtöjä. Et voi kyllä olettaa, että pääsiäisviikolla olisi paljoa edullisia äkkilähtöjä, nyt on pari muutakin matkailija..

yryjr, Mikä äkkilähdöissä on huuhaata?

Ei mistään. En ole ikinä tajunnut tuota äkkilähtöjen hypetystä. Näyttäkää mulle ne muutaman satasen äkkilähdöt, joihin sisältyy määritelty majoitus. Täyttä huuhaata.

Mä kans mietin että mitä niissä on huuhaata? siis meillä on rahaa, ja vapaata ja halu päästä pikaisesti pois maasta, niin miksipäs ei? Huuhaata? Mä en tajua sua...

Keskiviikolle ja perjantaille oli paljon lähtöjä. Et voi kyllä olettaa, että pääsiäisviikolla olisi paljoa edullisia äkkilähtöjä, nyt on pari muutakin matkailija..

yryjr, Mikä äkkilähdöissä on huuhaata?

Se, että olen kuullut niitä löytyvän muutamalla satasella. Totuus on, että alta 500€ et pääse juuri minnekään määritellyllä majoituksella. Ja tuollaiset hinnathan eivät ole enää millään tapaa erikoisen halpoja verrattuna normaalihintoihin.

Se, että olen kuullut niitä löytyvän muutamalla satasella. Totuus on, että alta 500€ et pääse juuri minnekään määritellyllä majoituksella. Ja tuollaiset hinnathan eivät ole enää millään tapaa erikoisen halpoja verrattuna normaalihintoihin.

Löytyyhän niitä muutamalla satasella aina välillä. Alle 500 on mielestäni ihan edullinen hinta, ja selvästi edullisempi kuin valmispaketit.

Itse olin äkkilähdöllä tammikuussa. Hotellissa, josta aiemmin matkansa varanneet maksoivat tuplasti enemmän.. :)

Et ole tainut käydä Tallinnaa pidemmällä?
Kyllähän niitä 250€ olen nähnyt määritellyllä majoituksella olevan äkkilähtöjä.
Pääsiäisviikolla ei vaan tuollaisia ole...

Kyllä niitäkin on. Äkkilähtöjen kanssa se ajankohta on vaan tärkein, silloin on halpaa kun ei ole paljoa muita matkailijoita. Touko ja syyskuussa on paljon halpoja matkoja, loma-aikoina ei niinkään. Paras minkä olen bongannut, oli 2vk Kyprokselle määritellyssä 270€. Viime heinäkuussa bongasin 2vk matkan Phuketiin 800€ (lennot maksaa aina vähintään sen 600€, suoran Hki-Phuket lähemmäs 800€) joten sekin oli hyvä diili, vaikka paikan päältä majoitukset saakin halvemmalla. Viime kesänä oli myös paljon Kreikan matkoja määritellyllä majoituksella n. 300€.

Yhteistyössä