Älä käytä näitä sanontoja, jos et halua vaikuttaa ääliöltä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
"Ei ole kaikki inkkarit kanootissa"
"Ei ole kaikki muumit laaksossa"
"Ei ole kaikki astiat kaapissa" ja kaikki muutkin tähän sarjaan kuuluvat jutut
"Peesi"
"Pauttiarallaa"

Onhan noita...

Fiksun vaikutelman antaa myös ihmiset, jotka sanelee miten toisten pitäisi puhua.

Tai pukeutua. Kasvattaa lapsensa. Hoitaa parisuhteensa. Maalata talonsa tai leikata pensasaitansa.

Tai ihan mitä vaan. Pää pois naapurin perseestä, keskittykää omaan elämäänne niin ei tarvi koko ajan vaan valittaa.

[QUOTE="jepskukkuu";27786339]Fiksun vaikutelman antaa myös ihmiset, jotka sanelee miten toisten pitäisi puhua.

Tai pukeutua. Kasvattaa lapsensa. Hoitaa parisuhteensa. Maalata talonsa tai leikata pensasaitansa.

Tai ihan mitä vaan. Pää pois naapurin perseestä, keskittykää omaan elämäänne niin ei tarvi koko ajan vaan valittaa.[/QUOTE]

Ei kyllä kannata palstailla jos nuo ärsyttää. Tämä palsta kun koostuu kaikesta tuosta :D.

Myös nää todella nokkelat "joo niin varmaan porvoossa" ja muut porvoo-letkautukset alkaa oleellisesti ho niin kuluneita ja vammaisia, että palsta vois siirtyy jo vähän uudempaan aikaan.

Ei kyllä kannata palstailla jos nuo ärsyttää. Tämä palsta kun koostuu kaikesta tuosta :D.

Itse asiassa mä oon ihan samaa mieltä. Muutaman kerran käynyt kurkkaamassa ja joka kerta alkanut ottaa teidän käytös hermoon ihan hirveesti. Kamalaa luettavaa ja kamalan kuuloisia ihmisiä.

Täytyykin tästä lähteä taas meneen, ettei suoni katkea otsasta näitä avauksia / vastauksia lukiessa. Vähän kyllä hävettää naisten puolesta, yleisesti ottaen..

[QUOTE="jepskukkuu";27786363]Itse asiassa mä oon ihan samaa mieltä. Muutaman kerran käynyt kurkkaamassa ja joka kerta alkanut ottaa teidän käytös hermoon ihan hirveesti. Kamalaa luettavaa ja kamalan kuuloisia ihmisiä.

Täytyykin tästä lähteä taas meneen, ettei suoni katkea otsasta näitä avauksia / vastauksia lukiessa. Vähän kyllä hävettää naisten puolesta, yleisesti ottaen..[/QUOTE]

Ei kai sitä muiden tekemisiä tarvitse hävetä?

Tuota en myöskään ymmärrä, kun hävetään olla suomalaisia kun joku mokaa jne.

[QUOTE="vieras";27786354]En nyt välittäisi tällaisiin ketjuihin osallistua, mutta saanko kertoa että "omata" on mielestäni tosi ärsyttävän kuuloinen verbi eikä ollenkaan sujuvaa suomea?

Miksei voi sanoa että "minulla on"? Jos kerrot "omaavasi hyvän kielitaidon", en usko sinua.[/QUOTE]

Peesi. ;)

Onneksi ei ole kuin maailma täynnä ihmisiä joita häiritsee ja ärsyttää erilaiset asiat, eikun olemaan hajuton mauton ja mielipiteetön että saa miellytettyä kaikkia, paitsi tietenkin niitä joita sekin ärsyttää...

[QUOTE="vieras";27786299]"Ei ole kaikki inkkarit kanootissa"
"Ei ole kaikki muumit laaksossa"
"Ei ole kaikki astiat kaapissa" ja kaikki muutkin tähän sarjaan kuuluvat jutut
"Peesi"
"Pauttiarallaa"

Onhan noita...[/QUOTE]

Mitähän sanontoja sitä sitten pitäisi käyttää, jotta ap:n mielestä vaikuttais fiksulta? :D Mä käytän noita jatkossakin, koska tarkotus ei ole esittää fiksumpaa, mitä olenkaan. Onneksi olen tyhmä kuin saapas, eiku mulla ei oo kaikki inkkarit kanootissa, niin voin kirjotella ihan miten lystää. ;)

Yhteistyössä