Älä oo möks möks :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Pahantuulisia ihmisiä täällä tänään, niin on pakko lainata mun pikkuveljen sanoja :D .

Siis tää mun "pieni" veljeni on pari metriä pitkä ja painaa n. 150 kg. Tatskoja löytyy ja aika hurjan näköinen kaveri muutenkin. Ja kun mä sitten nalkutan sille (esim. ryyppäämisestä ja rälläämisestä), niin veli vastaa: "Hei Nökö, älä oo möks möks". Voiko tuollaiselle sitten enää olla kiukkuinen :laugh: :heart: .

Niin että "hei palstalaiset, älkää olko möks möks :hug: " :D

c008.gif

Niin ja täytyy vielä kertoa että mä todella olen Nökö meillä kotona. Mulla kun kuulemma on nökönenä ja hampaat. Mun perheenjäsenistä ei varmaan yksikään sano mua koskaan muuksi kuin Nököksi.

...Tai nahkapääksi.... :ashamed:

Mun on vielä ihan pakko jakaa teidän kanssanne miksi mua kutsutaan nahkapääksi....ilmeisesti mulla on menossa joku tee tutuksi itsesi-jakso :xmas:

Mun vanhemmat nimittäin huomas mun ollessa n.6-vuotias, että mun posket ja korvat on ihan kuin kumia. Ne ei veny sitten millään ja poskesta on jopa kohtalaisen hankala ottaa kiinni kun siinä ei oo joustoa. Mun posket on kuin pehmeää kumia tai jotain.

Tää oli mun vanhempien mielestä ratkiriemukasta ja ne usein istutti mut niiden väliin ja veulas mun korvia ja poskia. Nykyisin ne jättää mut rauhaan, mutta mies välillä jaksaa vielä mun poskista innostua :D .

Ja kiitos kumisten poskieni, mut ristittiin nahkapääksi :D . Eli olen kumiposkinen nökönenä, jolla on nököhampaat :D :D

meilläpäin tutut portsarit käyttää samaa ilmaisua :D vähänkin kun on naama risukasan puolella niin siihen hyökkää joku mörökölli ja sanoo että älä oo möks möks. väkisin alkaa hymyilyttään. enkä ole minäkään möks möks, aurinko paistaa!! B)

Alkuperäinen kirjoittaja hennuli86:
meilläpäin tutut portsarit käyttää samaa ilmaisua :D vähänkin kun on naama risukasan puolella niin siihen hyökkää joku mörökölli ja sanoo että älä oo möks möks. väkisin alkaa hymyilyttään. enkä ole minäkään möks möks, aurinko paistaa!! B)

Tuossa on kaikkein huvittavinta just tuo kontrasti sanomisen ja sanojan välillä. Kun tosiaan mun velikin on sellainen hurjimus ja valtavan kokoinen =)

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja hennuli86:

Tuossa on kaikkein huvittavinta just tuo kontrasti sanomisen ja sanojan välillä. Kun tosiaan mun velikin on sellainen hurjimus ja valtavan kokoinen =)

näinpä. kun nuo poke-tuttavatkin on semmoisia 120kg-ylöspäin ja pituutta se pari metriä. sitten ne tulee ihan pokerinaamalla hömpöttään jotain pikkukivaa :D ensimmäisenä alan hihittään kun joku pikkulikka ja sit seuraa kauhee naurunremakka. sitten on pojat tyytyväisiä kun en oo enää möks möks :)

Yhteistyössä