Alakerran mummoon menee hermot.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huohhh!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huohhh!

Vieras
Mitä ton kanssa pitäs tehdä. Kyseessä on ulkomaalainen rouva joka ei osaa suomea eikä englantia.
Ongelma on hänen rakkautensa lapsiin. Eli hän tulee todella lähelle ja lasta pelottaa. Muksu kun oli vauva niin aina hän yritti tulla pussaamaan vauvaa vaikka toinen huuttaa pelosta. Mä en halua vieraiden pussailevan lastani ja sainkin aina hyvin väistettyä vauvan kanssa alta pois. Muksun olessa isompi niin tunkee hän hississä ihan lähelle ja silittelee ja koskettelee lasta. Lopputulos kauheete pelko itkua.
Tänään käveltii kaupasta kotiin niin tää hyökkää takaapäin ja alkaa koskemaan lasta. Tarras sitä vaan ranteesta kiinni ja alkoi taluttamaan tien yli. Lapsi meni kauhusta kankeeksi ja ihan hämilleen. Nappasin lapsen syliin, kun pääsimme tien yli ja koitin selittää ettei tarvitse pelätä.
Mua ja lasta ahdistaa hänen lähellä olo. Ja mitenköhän tulevaisuudessa jos lapsi joutuu hänen kanssa samaan aikaan hissiin.

Mitä tässä pitäs tehdä. Olen koittanut elkeillä selittää ettei saa tulla liian lähelle eikä koskea, mutta ei se tajua.

Uusimmat

Yhteistyössä