Alakoululaisten polkupyörät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pajukko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pajukko

Aktiivinen jäsen
14.11.2004
6 834
0
36
Millaisia pyöriä teidän lapsilla on/suunnitelmissa. Eskarille tilattiin Hobbarista 20 tuuman Raleigh hintaan 129e. Kolmasluokkalaiselle olisi pyörä hakusessa ja aika kalliin pyörän poika haluaisi. Minkä hintaisia pyöriä muut ostaa ja mihin kiinnitätte huomiota pyörän hankinnassa?

Mä oon ostanut vaan halpoja niin kauan, kun kestää sen max 2 vuotta. 2-luokkalaisella on nyt käytössä 24 tuumanen, seuraavan kohdalla harkitsen jo kalliimpaa...

Kestävyydestä vaan sen verran, että jätä vaihteet kauppaan :D Ja jalkajarrut "rules" :D

Meillä kuopuksella ja esikoisella on niin paljon ikäeroa, että en säilö vuosikausia pyöriä missään.

Alkuperäinen kirjoittaja vierass:
Mä oon ostanut vaan halpoja niin kauan, kun kestää sen max 2 vuotta. 2-luokkalaisella on nyt käytössä 24 tuumanen, seuraavan kohdalla harkitsen jo kalliimpaa...

Kestävyydestä vaan sen verran, että jätä vaihteet kauppaan :D Ja jalkajarrut "rules" :D

Meillä kuopuksella ja esikoisella on niin paljon ikäeroa, että en säilö vuosikausia pyöriä missään.

Halvan kannalla itsekin olisin, kun aika rajua on tuo meidän 9v:n pojan pyöräily. Kaksi 20 tuuman pyörää tuolta on varastettu, joten ei ole voinut kierrättää tuolle eskarille. Esikoisen kavereilla on 400 euron pyörät ja sellaista haluaisi. Vaihteita tietysti vaikka kuinka.

Meillä ei lapset vielä ole koulussa mutta nyt jo tiedän sen ettei meille tule mitään markettipyöriä. Suurimmaksi osaksi siksi kun olen ollut pyöräliikkeessä töissä ja nähnyt mihin kuntoon ne halvat pyörät saa lyhyessä ajassa ja sitten vanhemmat tuskailleet kun korjaaminen maksaa enemmän kuin koko pyörä... mielummin vähän kalliimpi pyörä mihin saa tarvittaessa varaosia ja millä on jälleenmyyntiarvoakin.

Yhteistyössä