Alan jo "innostua" huutiksesta

Heili Karjalasta

Aktiivinen jäsen
06.01.2006
10 581
0
36
Nimittäin oon muutamia juttuja siellä myönyt, viimeisin "merkittävä" oli yksi vaatepaketti, jonka hinta nousi 43 euroon. Olin itse ajatellut, että jos parikymppiä saan niin on ok. Kun vaan pääsisin eroon niistä vaatteista..

No nyt laitoin eilen semmoset reimatecin kengät myyntiin ja on jo 8 huutoa tullut niihinkin. 13 päivää ihmisillä aikaa huudella, saa nähdä miten hyvin nuo löytää hintansa. Normikirpparilla ei samoihin hintoihin pääse, vaikka kuin hyvälaatuista tavaraa möisi. =)

Ainoo on tietty se postittamisen hankaluus, tilin kyttääminen että onko ostaja maksanut ja sit semmonen molemminpuolinen luottamus, joka pitää syntyä tuolla.

Minäkin olin joskus siitä kovinkin innostunut, mutta se työ mitä pitää tehdä esim silittää ja kuvata kaikki vaatteet monesta eri kulmasta. Sit pähkäillä niiden postimaksujen kanssa ja odotella maksun ym ym ym. Minäkin olin ihan alkutäpinöissäni sillon joskus kun jotain sain myytyä mutta nyt en enää jaksa edes käydä kattelemassa oisko mitään kivaa myynnissä.
Mutta hieno juttu jos tuntuu että se on sun juttus! =)

Alkuperäinen kirjoittaja iiik:
kertokaa kuinka työlästä on? Mulla on kaapit täynnä myytävää...lähinnä pojan vaatteita 56-98 cm

Onhan se sillee työlästä kun kuvaat kaikki + kirjoitat kuvaukset + arvioit postikulut.
Mä myyn paljon yksittäin niin on mun mielestä helpompi, ja käytän helpostikuoria (postikulut esim lasten paidalle 0,85e (kaksikin menee samaan kuoreen) tai isommassa tulee jo housut postikulut 1,70e)
Vaatepaketteja kun myy niin kuvien liittäminen kaikesta vie aikaa
Ja sitten pitää tarkkaan syynätä kaikki viat.

Toisaalta jos viet hyllykirppikselle niin sama syynääminen, hinnoittelu, ajomatkat moneen kertaan jne

Plussat huutikseen:
*myyntiaijan voit itse päättää
*ei paikkavuokraa
*voit laittaa myyntiin silloin kun itse haluat tai jaksat vaikka keskellä yötä

Miinukset
*tilin kyttäys
*huomaamatta jääneet virheet
*postitus, jos postiin hankala matka

Mä kirjoittelen kuvauksia koneelle valmiiksi (Wordiin) aina kun on aikaa ja sitten laitan jossain välissä enemmän kerralla myyntiin, helpompi postitellakin kun tulee monta kohdetta kerralla.

Yhteistyössä