Hae Anna.fi-sivustolta

Alanyan kesä-2008

Viestiketju osiossa 'Turkki' , käynnistäjänä suzan, 26.03.2008.

1. suzan Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Joko on varauksessa tämän kesän matkoja ja mihin hotelliin palstalaiset ootte suuntaamassa??;)
    Lähden mieheni kanssa Tjäreborgin GreenGardeniin elokuun ekalla viikolla. Näen myös ystäväni, joka on oppaana tämän kesän Alanyassa!

2. Haloumi Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Olimme viime syksynä eka kertaa Turkissa Alanyassa Deturin Iiris huoneistohotellissa. Tykkäsimme kovasti ko. hotellista ja sen sijainnista paikallisasutuksen keskellä. Myös Deturin palvelu toimi erinomaisella tavalla.Alanyakin oli upea ja positiivinen kokemus, samoin kuin Turkki yleensä.
    Nyt suuntaamme tulevana kesänä Marmarikseen Aurinkomatkojen Maxwell Anatoliaan heinä/elokuun vaihteessa( hyvien lentoaikojen takia vaikka mukaan lähtevät "lapset" ovatkin jo täysi-ikäisiä). Millainen kohde ja hotelli? Olen yrittänyt kysellä tällä palstalla mutta saanut huonosti vastauksia. Niinpä yritän taas kysyä em. kysymykset jos joku viitsisi vastata jotain tuoretta tietoa ja ennenkaikkea omia kokemuksia.
    Alanyaa ja Iiristä voin suositella!

3. Iris* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Itse olen lähdössä huhtikuussa Nazarin matkalle ja hotellina on Buyuk hotelli.
    Muuta tuosta Maxwell-Anatoliasta en osaa sanoa kuin että sijaitsee "suomi-kadulla", lähellä markkinapaikkaa.

4. Piiuska Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Me ollaan lähdössä elokuun lopulla ja hotelli on sunway, joka valittiin hyvän sijaintinsa perusteella. Itse olen ollut Alanyassa neljä kertaa ja Marmariksessa kerran.

Muut matkaseurueessa eivät ole olleet ennen Turkissa, ja hieman jännittää mitä he pitävät paikasta.. Itse en ole kahteen vuoteen käynyt Turkissa, mutta ikävä sinne on ollut. Kuumahan siellä on elokuussa, mutta tarpeeksi juotavaa ja veneellä paljon niin hyvä tulee!

5. mansesta nääs Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Nazarin matka on varattu, 2 viikkoa Pegasos Worldissa. Turkissa on käyty kerran aikaisemmin, silloin oltiin nuori aviopari, nyt lapset vielä ala-asteella, muttei kauaa.
    Valittiin hotelli ihan uima-allaskuvien perusteella, oltiin viime vuonna hiihtolomalla myös lämpimässä ja siitä tuli semmoinen uintikipinä lapsiin, ettei mikään pitele. Ja tuosta A I -lomailusta myös lasten kannalta ihan positiivinen kokemus, kun lapset eivät lähde etelään hakemaan kulinaristisia nautintoja. Eipä silti, ei ne viinitkään tuolla kummoisia ole. Kyllä loma varmasti saadaan vietettyä mukavissa merkeissä, aurinkorasvoja olen jo kaappiin varannut, 100 ml pullojakin muutama.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri