Alapää kutii Apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 30+
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

30+

Vieras
Mitä tää on? Ulkosynnyttimet ihan tulessa ja tekis mieli vaan raapia, mä sekoon.
Mulla ei oo koskaan ollut mitään alapään- tai hiivatulehduksia, vti kolme kertaa vuosien välit aina siinäkin.
Pahanhajuista tai muuten tavallisuudesta poikkeavaa vuotoa ei ole.
Apua auttakaa, tä on ihan kamalaa. Mitään näppylöitä ei tuntuis olevan.

(Niin ja karvoja ei ole niin ei varmaan satiaisiakaan :D)

Etkä ole just ajellu karvojasi... Ja olet varma, ettei kukaan muu ole käyttänyt sun henkkoht. terää, jolla ajelet... Jos sulla on etikkaa, niin sekoita korkillinen litraan lämmintä vettä ja viruttele sillä. Saattaa auttaa mahdolliseen hiivaan tai käy apteekissa.

Etkä ole just ajellu karvojasi... Ja olet varma, ettei kukaan muu ole käyttänyt sun henkkoht. terää, jolla ajelet... Jos sulla on etikkaa, niin sekoita korkillinen litraan lämmintä vettä ja viruttele sillä. Saattaa auttaa mahdolliseen hiivaan tai käy apteekissa.

No muutama päivä ed. ajelusta, ja oon ajellut vuosikaudet eikä tällasta oo ollut koskaan. Pitää ottaa uus terä ja hommata etikkapullo, kiitos.

Se etikka hillitsee kutinaa ja muuttaa varmaan alapään ph:ta. Raapiminen saa entistä enemmän alapääsi tuleen. Oireet varmaan niin pahat, ettei etikka riitä, mutta ensiavuksi ja pieniin oireisiin kannattaa olla varalla: ) Apteekista saa lääkitystä. Ps. Hiiva voi olla miehelläkin ja koska sitä ei mieheltä tule hoidettua, niin kierre on valmis. Ja se on ihan kamalaa.

Yhteistyössä