alapää synnytyksen jälkeen (älä avaa jos et kestä lukea kuvausta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Synnytyksestä on jo useempi vuosi mutta nyt havahduin katsomaan tonne alakertaan hieman tarkemmin ja tajusin että eihän mulla oo enää sellasta selkeetä emättimen aukkoa! pelkkä lihamössöä ja reika siinä keskellä :X repeääkö se siisti pieni aukko aina tollaseksi?? kuitenkin sanottiin synnytyksen jälkeen ettei mulla edes olis tullu pahasti repeemiä. Vai onko ne pienetkin repeemät huonosti vaan kokoon parsittu :(

Mulla kaksi lasta joista toinen syntyi hyvin vaikeasti ja lopulta imukupilla. Kuopuksen jälkeen alapää romahti hiukan ja emätinaukko edelleen ummessa(3v), mutta yhdyntä onnistuu ja menkkaveri tulee ulos. Huomaa kyllä että kaikki hankalampaa mutta on se aukko tuossa, mut sen suun peittää joku sisältä pullistuva herkku. Jeejee :/

ihan normaalille kuulostaa! Järkytys oli täälläkin aika suuri, kun eräs päivä uskalsin ottaa peilin käteeni ja kattoa (synnytyksestä oli pari viikkoa)... Ja halusin kyllä seurata yhden pahan repeämänkin paranemista, oli niin pahan näkönen ensisilmäyksellä, että huh huh :$

Häpyhuulet entisellään, mut samanmoista lihamössöä muutoin, kun ap kuvailee :/ Imukupilla revittiin lapsi ulos ja niitä repeämiä se gyne paikaks pitkään ja hartaasti.. :/