Alapää synnytyksen jälkeen...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mietityttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä pillu on vääjäämättä piloilla synnytyksen jälkeen. Muuttuu löysäksi lortoksi ja rumaksi.

Miehenne varmaan vain kohteliaisuudesta sanoo, että ei muutosta... vaan yleensä ne ukot alkaa käydä vieraissa siinä vaiheessa ja saa sillä tavalla sitten tiukkaa tavaraa.

Oon monesti mieheltä kysellyt tuntuuko liian löysältä (kahden synnytyksen jälkeen) mut aina sanoo että ei se löysyys haittaa kun on hyvät lantionpohjan lihakset. Itse huomaan että olen löystynyt ja myös olen liukkaampi kuin ennen lapsia. Aikaisemmin olin liiankin tiukka ja kuivuus vaivasi ajoittain. Seksistä nautin enemmän kuin ennen lapsia.

Kyllä pillu on vääjäämättä piloilla synnytyksen jälkeen. Muuttuu löysäksi lortoksi ja rumaksi.

Miehenne varmaan vain kohteliaisuudesta sanoo, että ei muutosta... vaan yleensä ne ukot alkaa käydä vieraissa siinä vaiheessa ja saa sillä tavalla sitten tiukkaa tavaraa.

Jos meinaa saada tiukkaa tavaraa niin kandee varmaan käydä sellasen kaa kellä sellanen on,eikä mennä vieraisiin,,,,se sitä takaa et värkki ois tiukkaakin tiukempi;)

Rumaksi se kyllä muuttuu,tai voipi muuttua.Löysäksi se ei siitä muutu,jos ei sit anna niin käydä.
Ja löysä/ruma se voi olla vieraallakin;)

Alapää on yhtä tiukka ja yhtä nätti kuin ennenkin. Koskaan en aiemmin ajatellut koko asiaa, mutta mies sanoi jo ennen raskaaksi tuloa että alapääni on kaunis. Synnytyksen jälkeen on ollut hänen mukaansa aivan yhtä tiukka (ellei tiukempikin) ja yhtä kaunis kuin ennenkin. On sanonut, ettei kyllä millään huomaisi että olen synnyttänyt jollei olisi ollut itse näkemässä. :) En osaa itse katsoa sitä sillätavalla, onko kaunis, eikä sillä ole mulle niinkään väliä... Jonkin näköisiä pidätysongelmia on kyllä ollut, mutta johtunee ylipainosta.? Lantiopohjanlihaksia harjoitin raskauden aikana ja sen jälkeen jokapäivä lähes kokoajan. Helpoin homma ikinä, voi tehdä missä ja milloin vain. Nykyään harjoitan kun muistan, ehkä kerran-pari viikossa.

Kahden synnytyksen jälkeen ihan ok, vaikkakin sisemmät huulet "pullahtaneet" tuplasuuriksi alkueräisestä. Ei haittaa itseäni ja nykyään en ole niitä edes yrittänytkään karvoilla peitellä, vaan päinvastoin!
Sitten tuosta jumpasta: se on ollut harrastukseni jostain 17-18v lähtien kun tuli ekat geishakuulat ostettua. Niillä pelkästään olen (tai ne hoitaa asian) treenannut. Myös näiden raskauksien aikaankin ihan normaalisti on sujunut kuulat sisällä liikuskelu. Paikat on piukkana ja mieskin tykkää, kun olen oppinut supistukset ja rentoutukset;

On mulla ainakin tummempi ja mitä ystävienkanssa on puhuttu ni kyllä on tummunu niilläkin!!!Ei mun mielestä yhtään kivaa kyllä :D Ja mulla tikit ei ollu sulannu ollenkaan ja tulehtui eli arpi jäi ehkä hiukan isommaksi.Tässä just mietin että jos joskus vielä yhden vauvelin saa ni milläköhän meinaavat tikkailla? :0 Kätilö sanoi ettei sopinu tuo heidän ompelulankansa mulle laisinkaan. Miehen mukaan tummunut myös mutta ei kuulemma pahasti :D Tiedä sitten.

Hyvin se pimpsa palautuu. Tai no itselläni ainakin. Ehkä jotain puolen vuoden päästä värkki näytti ihan meilkein samanlaiselle kuin ennnen synnytystä. Palautuminen vie aikaa. Mutta olishan se venyttyneen näkoinen koko alapää heti synnytyksen jälkeisinä viikkoina. Tosin kokemusta vain yhdestä synnytyksestä.

Vuosi 2kk synnytyksestä ja kyllä se alakerta alkaa olla taas entisenlainen. Häpyhuulet ja klitoriskin jotenkin enemmin esillä, siis näkyvillä. Mies tykkää ja seksielämä tosi vireetä nyt. Olen myös huomannut (kun peilin avulla sheivaan karvat) sen tummuneen värin ulkoisissa ja etenkin sisäisissä huulissa. Seksi on kai parasta jumppaa alapäälle, mutta käytän edelleenkin ahkerasti kuulia treenauksen apuna päivisin.

Kyllä se vääjäämättä vähän löystyy synnytyksessä voin sanoa sen omien kokemuksien perusteella useamman otoksen kohdalta, hyvin paljon vaikuttaa sitten sen naisen olemus ja eläytyminen siihen hetkeen kun harrastaa seksiä pitääkö mies sitä näivettyneenä ja menetettynä pelinä kun tuntuma siinä on ihan varmasti eri kuin ennen synnytystä.

[QUOTE="Mies";22669112]Kyllä se vääjäämättä vähän löystyy synnytyksessä voin sanoa sen omien kokemuksien perusteella useamman otoksen kohdalta, hyvin paljon vaikuttaa sitten sen naisen olemus ja eläytyminen siihen hetkeen kun harrastaa seksiä pitääkö mies sitä näivettyneenä ja menetettynä pelinä kun tuntuma siinä on ihan varmasti eri kuin ennen synnytystä.[/QUOTE]

Miehenä varmaan tiesit myös sen, että emätin puristuu peniksen ympärille yhdynnässä, ja huomhuom, etenkin silloin kun homma tuntuu naisestakin vietävän hyvältä. Jos vaan vähän huljuttelee, niin ei se pimppa sitä palkitse, mutta jos hommat on hanskassa niin... ;)

Hyvä että useimmilla on ainakin se luulo, ettei ole muuttunut ;) Tai sitten vasta yksi synnytys :D

Kuulat ei auta silloin jos ei ole sattunut osaavaa kätilöä paikalle repeämää tai leikkausta korjaamaan. Eli niin vaan kävi, ettei ole täysin palautunut ja meillä mennään pelkällä rakkauden upealla voimalla, kun mies ei ole kuitenkaan muita lähtenyt etsimään. Korjausta ei ole ehtinyt teetättää ja mielikuvitustahan meillä riittää siinä, kuinka rakastellaan.

mulla on vissiin ollu epäpäteviä kätilöitä molemmilla kerroilla kun värkki on ihan järkyttävän näköinen... karmee liha mössö nykyään... kai mulla on joku taipumus arpikudokselle...

seksi on parempaa, aiva ntörkeän paljon parempaa. tiukkuus on kuulemma sama ku ennen lapsia, niin ainaki väittää.

ratsastin enne lasten saantia joak vaikuttaa lantionpohjan lihaksiin, kuulat pitäs varmaan ostaa. ja alakerta näyttää ihan samalle ku ennen.

[QUOTE="vierA";22669153]Miehenä varmaan tiesit myös sen, että emätin puristuu peniksen ympärille yhdynnässä, ja huomhuom, etenkin silloin kun homma tuntuu naisestakin vietävän hyvältä. Jos vaan vähän huljuttelee, niin ei se pimppa sitä palkitse, mutta jos hommat on hanskassa niin... ;)[/QUOTE]

Kyllä vain tiesin sen ja tiedän, mikä mies se sellanen on joka ei hommiaan osaa, kysyn vaan. :)

Mieheni mielestä jopa vielä kauniskin kolmen synnytyksen jälkeen. Vaikka mielestäni ei niin kiinteä ja paljon avonaisempi entiseen verraten. Toisaalta reippaan suuret häpyhuulet on suojana sinne sisimpään. Jumpalla saa paikat tiukkenemaan, ja kuulat on hyvä keksintö minullakin((:

Yhteistyössä