alapään paha haju??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
Joo eli tapasin 2.5 vuotta sitten erään miehen, heti seksin alottamisen jälkeen huomasin sillon että alapääni alkoi haiseen kuin kuollut kala ja alapäästä tuli jotain kirkasta vuotoa:X
menin lekuriin ja lekuri sanoi että se johtuu jostain miehen spermasta tms. sain lääkekuurin jolla se menikin pois..kenenkää muun miehen kanssa ei ole koskaan ollut tällasta ongelmaa. Noh, erottiin siis 2 vuotta sitten jo, se oli ns. kesäromanssi..Nyt pari 3 vkoa sitten törmäsin tähän "exään" baarissa ja vietimme yön yhdessä ja huomasin heti kun menin pesulle seksin jälkeen että sperma haisi todella pahalle vaikka käytiin suihkussa ennen seksiä :X
Nyt mulla taas sama ongelma että alapääni haisee jotenki pahalta, eli olen tod. näkösesti saanut taas saman bakteerijutun samalta ihmiseltä?? koskaan ei kenkään muun kanssa tällasta ollut..
Nyt luin netistä ja joku kertoi että ei pääse tätä ongelmasata eroon millään lääkkeilläö ja mua rupes ihan kauheesti pelottaan! viimeks kyllä se kuuri puri heti ja hajuksin lähti. ei ole 2 vuoteen ollut mitää alapääongelmia ja nyt pelottaa jos ei se meekkään tällä kertaa pois kun niinkin voi käydä??!
:( eli reseptin sain puhelimessa ja haen illalla lääkkeet..onko kellää samaa ongelmaa ollut??

Yhteistyössä