Alapään vaivoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Oon turhautunut, puolenvuoden sisään kaksi gyne käyntiä eikä vaivat ole helpottaneet. Oireena siis runsas ja keltainen vuoto! Ihan jatkuvaa on. Gyne totes myös sen olevan poikkeavaa. Klamydia testattu, puhdas. Flagyl kuuri käytetty, ei apua. Ultrattu alapää ja kuulemma on kunnossa, eikä kohtutulehdusta. Pikatestillä alapäästä viimeksi ei tulehdusta. Papa ok. Maitohappobakteerit kokeiltu, kuin myös suun kautta hiivatabletti. Tätä jatkunut kohta varmaan jo vuoden ja alkaa hermot mennä! Kierukka on laitettu 1,5v sitten. Johtusko sitte ihan vaan siitä.. mutta eikai se keltaiseksi vuotoa tekis?! Myös alavatsa ja alaselkä kipuja on vaihtelevasti. Meenkö vielä terveyskeskukseen, mutta mitä ne vielä vois tutkia? Ärsyttää ja laskee elämänlaatuaki jo.

Kyllä mä sen kierukan otattaisin veke, onhan se nyt ilmiselvää että jos alapäähän kuulumaton esine siellä on kuukausikaupalla niin oireita voi tulla... siis kun kaikki muu tutkittu.

Kun mulle laitettiin kierukka eka kerran 7 v. sitten, tuommosta vuotoa oli puoli vuotta, jonka jälkeen ei mitään. Ei menkkojakaan sen jälkeen. Sulla tuo vaihe kyllä kestänyt aika kauan. Onkohan toivoa sen loppumisesta? Onko muilla kokemuksia? Tsemppiä! :-)

Siis joo, ekat puolivuotta oli veristä vuotoa melkein päivittäin, sitten harveni ja vuoden kohdalla loppu menkat kokonaan. Sen puolesta siis tykkään kierukasta, mutta eipä tämä päivittäinen vuotokaa kivaa oo, sinänsä siis ottaisin kerran kuussa menkat mieluummin.. Ehkä täytyy harkita poistoa, kun en enää muutakaa keksi.

Yhteistyössä