Alapään haju ottaa aivoon...

  • Viestiketjun aloittaja raivona
  • Ensimmäinen viesti
sama vaiva
Alkuperäinen kirjoittaja Marianaa:
Minulla sama juttu kävin 13 vuotiaana ensi kertaa gynellä hänkin huomasi asian.
Mutta hän sanoi ettei mikään muka ole vikana otti hän testitkin mutta ei niissä mitään ollut kummillasta että silti sama jatkuu vieläkin. Reidet on aika paksut oiskohan syy sit hikoilussa en tiedä enää mitä tässä tekis. Apuja?
Mulla on sama vaiva. Joku sanoikin että haju on paremmin ulkona, eikä siis emättimen sisällä. Olen päätynyt siihen, että silloin kun hikoilen niin se paha haju tulee. Mutta tuohon hikoiluun ei taida mitään apua olla? Ilmakylpyjä otan kyllä kotona, mutta en yleisellä paikalla=)

 
raivona
Kuten joskus aiemminkin jo kirjoittelin tänne, että vaivani olivat hävinneet, niin toden totta - ne ovat pysyneet poissa!! Ja ainoa asia, mikä on muuttunut, on se, että mies ei ole enää lauennut sisääni. Aina ei ole kortsua ollut, mutta se nähtävästi ei vaikuta, pelkästään tuo sperma. Ja voi luoja että on ollut ihanaa olla ilman tympeitä hajuja! Tsemppiä muillekin!
 
paha haju
mulla kanssa sama vaiva haisee joskus yhdynnänkin aikaa niin pahalle että mieskin huomauttaa siitä eli haju tulee yhdynnän aikaan ja jälkeen ja kestää aika kauan. vie kyllä iteltäki hermot kun on aina likanen olo vaikka tulis suihkustaki. mulla on aika nyt ens viikolla papa kokeeseen toivottavasti sais jotakin selvyyttä
 
ihminen
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttävä vaiva!;8828489:
Bakterielli vaginoosi, trikomonas ja epäspesifistinen emätintulehdus, mikä ero näillä on ja auttaako Flagyl näihin kaikkiin kolmeen?
Huomasin saman vaivan juuri voimistuvan yhdynnän jälkeen. Edellisen miehen kanssa ei mitään ongelmia. Nykyisen kanssa (oltu 2kk yhdessä) aina yhdynnän jälkeen haisee kaameelle monta päivää. Tämä on ärsyttävää..haisee omaan nenään niin voimakkaalle.
Taidan tilata ajan gynelle, kun flagyl testi oli negatiivinen ja silti haju jatkuu.

käyttäkää kondomia, vitun torspot
 
Ei muuten naureta
Viimeksi muokattu:
just joo
Siis aivan naurettavia väitteitä joillain täällä nyt tästä hajun synnystä. Itselläni on hajuongelmia ja en edes harrasta seksiä. Että se siitä sitten että johtuisi sängystä toiseen hyppimisestä. En ole ikinä harrastanut seksiä ilman kondomia, ja kumppaneita on ollut tasan yksi, ja hän oli neitsyt suhteen alkaessa. Ja tosiaan käytimme silti kortsua ihan joka kerta, koska muunlainen ehkäisy ei minulle sovi. Hormonaalisesta ehkäisystä ei voi johtua kun en ole sitä koskaan käyttänyt migreenin takia.

Eikä pesuaineistakaan voi johtua, koska en niitä käytä alapesussa. Käytän vain 100% puuvillaa olevia pikkuhousuja ja en käytä stringejä, kun nuorempana oli hiivatulehduksia. Nyt kuitenkin ollut tää hajuongelma noin vuoden noin jo, ja useampi hiivakuuri otettu tuloksetta. Gynellä kävin ja patisti klamydia-testeihin ja papa-testiin, mikä olin vähän nöyryyttävää, kun ei uskonut ettei ole ollut kuin yksi kumppani ja aina käytetty kortsua hänen kanssa. Sain sitten flagyl-kuurin, mikä auttoi jonkun viikon ja haju palas. Hiivakuureista ei myöskää mitää tehoa. Että enpä sitten tiedä mitä tehdä, itse olen epänormaaalin hajuherkkä vielä ni kyllä se haisee omasta mielestä aika voimakkaasti pahalle ja ällöttää haista. Melkein heti suihkun jälkeen palaa haju. Eksä sanoi ettei hän sitä onneksi haistanut suihkun jälkeen heti ainakaan. Muuten en tiedä kun kävin aina suihkussa ennen kuin tapasimme.

Mutta kyllä tämä nyt vähän estää uuden poikaystävän hankkimistakin, kun hävettää toi haju. Ei kauheesti huvita alkaa harrastaa seksiä jonkun uuden kanssa kun alapää haisee. Aika epätoivoista tää on, kun olen vasta 19v ja normaalipainoinen ja syön terveellisesti ja olen vielä kasvissyöjä ollut hyvin pitkään. Kaikki käsikauppavalmisteet kokeiltu, että olenko sitten haiseva lopun ikääni vain?

Ei paljon huvita mennä gynelle uudestaan kun jos taas tuomio on että tää on varmaa klamydia.... mikä on aika epätodennäköistä jos ei ole koskaan harrastanut suojaamatonta seksiä?? jossei mua ole raiskattu unissan siis.. En juo alkoholia joten ei ole mitenkään mahdollista sekään että olisi kännissä unohtanut kortsu exän kanssa.
 
Anneli63
En usko että sillä olisi mitään vaikutusta. Olen harrastanut naisen kanssa suuseksiä eikä siitäkään tullut em. oireita. Ja miten se voisi vaikuttaa?

Tuli mieleeni, kun olen luontaishoidoista kiinnostunut, että emätintulehduksiin tms ainakin suositellaan tamponia, joka on kastettu jogurttiin. Ainakin Yhdysvalloissa emätintä huuhdellaan joskus veden ja omenaviinietikan seoksella, joka ilmeisesti neutralisoi ph:n.
Maitohappobakteerien säännöllinen käyttö auttaisi asiaa.
Samoin hellävaraiset pyykinpesuaineet.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä